IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Metallica/Slipknot/KoRn 21 juni amsterdam Vorige pagina | Volgende pagina
Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-04-2004 16:29 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:16 schreef TNightmare het volgende:
Mensen die onterecht over die kam geschoren zijn onderscheiden zich vanzelf.

klopt, maar hier doet mr. Botzwaard zich wel erg superieur voor

wuust robuust

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-04-2004 16:30 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:20 schreef Botzwaard het volgende:
Hiermee scheer je mij weer over een kam

wuust robuust

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 11-04-2004 16:35 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik laat dit gescheer maar voor wat het is...
zal het niej meer doen

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-04-2004 16:37 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

braaf

wuust robuust

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-04-2004 16:39 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

om maar even ontopic te blijven.. ik zou Metallica nog wel eens live willen zien, mits er goeie bands (naar mijn mening) in 't voorprogramma komen, en de kaarten enigzins betaalbaar zijn voor het gebodene
Ben bang dat dat slechts een illusie zal blijven

wuust robuust

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 11-04-2004 16:42 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:39 schreef Morbidaeth het volgende:
om maar even ontopic te blijven.. ik zou Metallica nog wel eens live willen zien, mits er goeie bands (naar mijn mening) in 't voorprogramma komen, en de kaarten enigzins betaalbaar zijn voor het gebodene
Ben bang dat dat slechts een illusie zal blijven

Ik heb wel kaartje, ent voor progamma is ook redelijk, ik denk dat je beter nu metallica kan zien dan over een jaar... aangezien ze toch dalend zijn...

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 11-04-2004 16:43 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik vind het jammer dat ik er zelf niet heen ga op 21-06-2004. Ik zou ze alledrie wel weer eens willen zien

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-04-2004 16:44 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

voorprogramma's zijn beide totaal niet aan mij besteed.. en ach.. kan ook wel leven met de gedachte dat ik 'tallica nooit live zie..
maarja ik ga werken.Tabee!

wuust robuust

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-04-2004 16:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik heb wel een kaartje, dus zal hier ook bij zijn. Ten eerste omdat ik Metallica zelf nog nooit gezien heb en vind dat ik ze toch minstens één keer gezien moet hebben ..
Ten tweede omdat een vriendin van mij al jááren zwaar Metallica verslaafd is en sowieso heenwilde.. Ze vroeg mij mee en ach, samen een dagje uit is toch super!

Het voorprogramma had van mij ook anders mogen zijn. Ik heb niets, noppes, nada met beide bands. Heb ze ook al beide eens (een stukje) live gezien en ik vind ze niet eens de moeite waard om voor de 'leuk' eens naar te gaan kijken.
Maarja, we vermaken ons wel dacht ik zo Metallica schijnt nog steeds behoorlijk veel oude(re) nummers te spelen tijdens concerten, dus ik vermaak me wel!

..."Hate can only create more hate"...

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 11-04-2004 16:46 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Werken op een zondag... Tis toch zondag?
najah.. veel suc6

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 11-04-2004 16:47 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik zou dan eigenlijk vooral voor de voor programma's gaan hahaha........ Metallica heb ik al 2 keer live gezien en wat ik er nu tegenwoordig live van zie is niet meer heel erg goed........

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 11-04-2004 16:47 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:46 schreef Immortella het volgende:
Ik heb wel een kaartje, dus zal hier ook bij zijn. Ten eerste omdat ik Metallica zelf nog nooit gezien heb en vind dat ik ze toch minstens één keer gezien moet hebben ..
Ten tweede omdat een vriendin van mij al jááren zwaar Metallica verslaafd is en sowieso heenwilde.. Ze vroeg mij mee en ach, samen een dagje uit is toch super!

Het voorprogramma had van mij ook anders mogen zijn. Ik heb niets, noppes, nada met beide bands. Heb ze ook al beide eens (een stukje) live gezien en ik vind ze niet eens de moeite waard om voor de 'leuk' eens naar te gaan kijken.
Maarja, we vermaken ons wel dacht ik zo Metallica schijnt nog steeds behoorlijk veel oude(re) nummers te spelen tijdens concerten, dus ik vermaak me wel!

Tword gewoon een top dag!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-04-2004 16:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:47 schreef Botzwaard het volgende:
Tword gewoon een top dag!

Met mijn vriendinnetje is het altijd leuk, wát er ook speelt of gebeurt..
En ja, Metallica is vast wel tof om eens te zien

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 11-04-2004 16:54 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:49 schreef Immortella het volgende:
Met mijn vriendinnetje is het altijd leuk, wát er ook speelt of gebeurt..
En ja, Metallica is vast wel tof om eens te zien

En concertjes zijn gewoon altijd leuk! , op uitzondering van enkele artiesten dan

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-04-2004 22:40 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:46 schreef Botzwaard het volgende:
Werken op een zondag... Tis toch zondag?
najah.. veel suc6

afwassen bij een sjiek restaurant

wuust robuust

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2004 0:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:54 schreef Botzwaard het volgende:
En concertjes zijn gewoon altijd leuk! , op uitzondering van enkele artiesten dan
Oh je gaat wel, maar je vind het wel kutbands ... jaaaaaja ...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-04-2004 0:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 0:06 schreef Jenje het volgende:
Oh je gaat wel, maar je vind het wel kutbands ... jaaaaaja ...

Nee, hierboven postte hij al ergens dat hij Slipknot iig erg heerschend vindt..

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2004 0:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

fijn voor em ...
maar mag hij wel van zijn ouders?

valfar
Usericon van valfar
Posted 12-04-2004 0:47 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik heb Nutellica al eens gezien, een Metallica coverband, telt dat ook?
Was wel gratis!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-04-2004 1:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Nutellica heb ik laatst ook gezien! Was best heel goed ook nog

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 13:37 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 0:31 schreef Jenje het volgende:
fijn voor em ...
maar mag hij wel van zijn ouders?

Nou.. ik mag alleen , als ik beloof geen bier te drinken
vind je niet dat je ondanks de band, het concert er zelf van maakt?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2004 13:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:42 schreef Botzwaard het volgende:
...ik denk dat je beter nu metallica kan zien dan over een jaar... aangezien ze toch dalend zijn...
LMAO

geniale uitspraak

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 12-04-2004 13:43]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 13:50 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 13:42 schreef Voice Of Doom het volgende:
LMAO

geniale uitspraak

en wat betekent LMAO ?

Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 12-04-2004 19:09 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

Heb mijn kaartje verkocht ivm liever naar dynamo en waldrock willen. (geldgebrek dus)

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 20:19 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Dat is wel begrijpelijk...

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com