|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wuust robuust |
|
Ik laat dit gescheer maar voor wat het is... zal het niej meer doen Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
braaf wuust robuust |
|
om maar even ontopic te blijven.. ik zou Metallica nog wel eens live willen zien, mits er goeie bands (naar mijn mening) in 't voorprogramma komen, en de kaarten enigzins betaalbaar zijn voor het gebodene Ben bang dat dat slechts een illusie zal blijven wuust robuust |
|
quote: Ik heb wel kaartje, ent voor progamma is ook redelijk, ik denk dat je beter nu metallica kan zien dan over een jaar... aangezien ze toch dalend zijn... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik vind het jammer dat ik er zelf niet heen ga op 21-06-2004. Ik zou ze alledrie wel weer eens willen zien |
|
voorprogramma's zijn beide totaal niet aan mij besteed.. en ach.. kan ook wel leven met de gedachte dat ik 'tallica nooit live zie.. maarja ik ga werken.Tabee! wuust robuust |
|
Ik heb wel een kaartje, dus zal hier ook bij zijn. Ten eerste omdat ik Metallica zelf nog nooit gezien heb en vind dat ik ze toch minstens één keer gezien moet hebben .. Ten tweede omdat een vriendin van mij al jááren zwaar Metallica verslaafd is en sowieso heenwilde.. Ze vroeg mij mee en ach, samen een dagje uit is toch super! Het voorprogramma had van mij ook anders mogen zijn. Ik heb niets, noppes, nada met beide bands. Heb ze ook al beide eens (een stukje) live gezien en ik vind ze niet eens de moeite waard om voor de 'leuk' eens naar te gaan kijken. Maarja, we vermaken ons wel dacht ik zo Metallica schijnt nog steeds behoorlijk veel oude(re) nummers te spelen tijdens concerten, dus ik vermaak me wel! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Werken op een zondag... Tis toch zondag? najah.. veel suc6 Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik zou dan eigenlijk vooral voor de voor programma's gaan hahaha........ Metallica heb ik al 2 keer live gezien en wat ik er nu tegenwoordig live van zie is niet meer heel erg goed........ |
|
quote: Tword gewoon een top dag! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Met mijn vriendinnetje is het altijd leuk, wát er ook speelt of gebeurt.. En ja, Metallica is vast wel tof om eens te zien ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: En concertjes zijn gewoon altijd leuk! , op uitzondering van enkele artiesten dan Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: afwassen bij een sjiek restaurant wuust robuust |
|
quote:Oh je gaat wel, maar je vind het wel kutbands ... jaaaaaja ... |
|
quote: Nee, hierboven postte hij al ergens dat hij Slipknot iig erg heerschend vindt.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
fijn voor em ... maar mag hij wel van zijn ouders? |
|
Ik heb Nutellica al eens gezien, een Metallica coverband, telt dat ook? Was wel gratis! |
|
Nutellica heb ik laatst ook gezien! Was best heel goed ook nog ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nou.. ik mag alleen , als ik beloof geen bier te drinken vind je niet dat je ondanks de band, het concert er zelf van maakt? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:LMAO geniale uitspraak [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 12-04-2004 13:43] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: en wat betekent LMAO ? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Heb mijn kaartje verkocht ivm liever naar dynamo en waldrock willen. (geldgebrek dus) |
|
Dat is wel begrijpelijk... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |