|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
vond dat lars dyers eve niet slecht speelde en toen ze battery speelde kon mijn avon niet meer stuk stond trouwens ook in dat vak!! en weet iemand eigenlijk hoe het is afgelopen met dat persoontje die naar beneden is gevallen of geduwd???? ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: ja, lezen jullie geen kranten ? Gebroken nek & Arm verder geen blijven letsel... hoe verneuk je je avondje metallica , ik vond blackend veruit het gaafst, ik werd gek Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik hoorde dat die gast meteen nadat ie neergekomen was nog een tijdje omhoog gewezen heeft; alsof ie geduwd was Verder schijnt de rest van de band steeds Lars in de zeik genomen hebben The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb een sterk vermoeden dat je op mij doelt, ik stond op de 2e rij de hele avond. Tijdens slipknot vermaakte ik me met een middelvinger uitwisseling met die pinokkio-kerel van ze, echt stuk of 20x :p (niet overdreven, en ook met lang aankijken en gebaren erbij, was wel hip.) Toen op een gegeven moment iedereen ging zitten omdat ze het vroegen, bleef ik (kinderachtig als ik eigenlijk toch al bezig was) staan met mn middelvingers , maar werd naar beneden getrokken, na een 10 seconden durende ik-vind-je-niet-lief-en-jij-mij-ook-niet-conversatie met hem. Zou wel hip zijn als mensen me herkent hebben, het schijnt namelijk dat veel mensen me niet kennen, maar toch moeten mensen me nu wel gezien hebben... Zaterdag op graspop weet ik iig wel op welke plek ik wil staan bij slipknot Needles to say was Metalicca echt perfect, bijna 2.5 uur aan een stuk door lopen genieten...damn, heerlijk |
|
quote: Wat stoer je spelling en grammatica rammelt aan alle kanten . Ik ben wel blij voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad. Van hoe hoog is dat gastje naar beneden geflikkerd? Bruce Banner |
|
|
|
kzei toch al dat het kinderachtig was..maar met de fuckyou houding van slipknot vondik mn eigen gedrag wel meevallen... en spelling, tsja, niet te veel zeuren hoor. die springer is wel vaag, overal rumors dattie dood zou zijn: als een concert niet helemaal uitverkocht is dan bedekken ze de lege stoeltjes (en de gene waarvandaan je het pudium niet kan zien) met zwarte doeken die gespannen worden van af de 2e ring naar beneden.. daar is die aan gaan hangen, deze dingen hielden m uiteraard niet en toen is die (niet het hele eind want de doeken braken wel een beetje zijn val) head-first naar beneden gedonderd.. en toen die er lag heeft ie nog gezwaaid en zijn duim zelf even omhoog gestoken.. later bleek dat ie zijn nek had gebroken en later nadat ie afgevoerd was is overleden.. dat kwamen ze van de organisatie aan ons vertellen aangezien ze ook aan hun hadden gevraagd als getuigen wat er precies gebeurd was.. wel vaag, maar opzich kan hij het wel weten, als personeel zijnde. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hm zie geen bloed MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: he wat jammer nou Will there ever be a better icon than myself? |
|
rood is een sfeervolle kleur hoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Had jij toevallig zo'n shirt aan met ongeveer de zelde letters als het logo van nuclear assault? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik vond het erg lekker staan voor die hekken, het was er vrij rustig vergeleken met de mensen achter het hek.. Ik had zelfs het gevoel dat ik in een of ander klein zaaltje stond. het lekkere was ook dat als je even bij wou komen, dat je dat iets naar achter kon lopen , en daar al gouw een halve meter omtrek vrije ruimte had, heerlijk! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
goh aan jullie reacties te lezen gingen jullie uit je dak , best vreemd want als ik zo nu en dna om me heen keek stond iedereen maar wat met mn handen over elkaar. en zodra er maar iemand tegen hun aankwam waren ze meteen spookbenauwd. voor me fans hiero in het voorste vak : ik was dat figuur met die patches op zn spijkerjacky (grote reign in blood patch) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wouwie, heb jij ff de held uitgehangen... Volgende maand bij K3 laat je je reet zien? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik heb wel een reign in blood patch gezien.. Ik was diegene met dat zwarte metallica hemd... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: oh die.... Heeft iemand een complete setlist van 'Tallica? ben benieuwd wat ze precies gespeeld hebben. Bruce Banner |
|
quote: haha ja naast die andere met dat metallica shirt ze begonnen iniedergeval met blackend Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Blackened Fuel Leper Messiah Welcome Home (Sanitarium) Frantic Holier Than Thou Wherever I May Roam St. Anger Sad But True Creeping Death Battery -------- No Leaf Clover Nothing Else Matters Master of Puppets One Enter Sandman -------- Dyers Eve Seek And Destroy Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: kheb me prima vermaakt hoor met die show van ze, ook gewoon omdat het lekker klonk. was niet de held uit hangen, maar voelde me aangesproken door wat eerder gezegd was. |
|
quote: Had jij toevallig zo'n shirt aan met ongeveer de zelde letters als het logo van nuclear assault?! Petertje Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Dat zijn toch wel aardig wat nrs... Zo zie je hoe snel zo'n concert gaat Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Die gasten hebben ook bijna 2.5 uur gespeeld. There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Ja, het leek meer op een half uurtje... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |