IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Metallica/Slipknot/KoRn 21 juni amsterdam Vorige pagina | Volgende pagina
Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-06-2004 22:12 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 13:17 schreef Chelman het volgende:
Hehe...ik heb nog ergens een plaat van Stryper liggen.

Ik lees net in de Telegraaf dat die vent niet is overleden...
Weet iemand waar je foto's kan bekijken?
Ik stond zelf ook in het voorvak en heb me eige kop ook nog op het scherm gezien !

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 22-06-2004 22:16 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

vond dat lars dyers eve niet slecht speelde en toen ze battery speelde kon mijn avon niet meer stuk stond trouwens ook in dat vak!! en weet iemand eigenlijk hoe het is afgelopen met dat persoontje die naar beneden is gevallen of geduwd????

ben niet gek ik ben een vliegtuig!

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-06-2004 22:19 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 22:16 schreef demonic_debby het volgende:
vond dat lars dyers eve niet slecht speelde en toen ze battery speelde kon mijn avon niet meer stuk stond trouwens ook in dat vak!! en weet iemand eigenlijk hoe het is afgelopen met dat persoontje die naar beneden is gevallen of geduwd????

ja, lezen jullie geen kranten ?
Gebroken nek & Arm verder geen blijven letsel... hoe verneuk je je avondje metallica , ik vond blackend veruit het gaafst, ik werd gek

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-06-2004 23:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik hoorde dat die gast meteen nadat ie neergekomen was nog een tijdje omhoog gewezen heeft; alsof ie geduwd was

Verder schijnt de rest van de band steeds Lars in de zeik genomen hebben

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Petertje18
\m/
Usericon van Petertje18
Posted 22-06-2004 23:34 by Petertje18 Wijzig reactieProfiel van Petertje18Quote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 12:21 schreef Botzwaard het volgende:

Wat ik alleen niet begrijp, dan zie je zon 'metalhead' heeelemaal uit zen dak gaan en dan tussen ieder nr, wat een kut band...

Ik heb een sterk vermoeden dat je op mij doelt, ik stond op de 2e rij de hele avond. Tijdens slipknot vermaakte ik me met een middelvinger uitwisseling met die pinokkio-kerel van ze, echt stuk of 20x :p (niet overdreven, en ook met lang aankijken en gebaren erbij, was wel hip.)

Toen op een gegeven moment iedereen ging zitten omdat ze het vroegen, bleef ik (kinderachtig als ik eigenlijk toch al bezig was) staan met mn middelvingers , maar werd naar beneden getrokken, na een 10 seconden durende ik-vind-je-niet-lief-en-jij-mij-ook-niet-conversatie met hem.

Zou wel hip zijn als mensen me herkent hebben, het schijnt namelijk dat veel mensen me niet kennen, maar toch moeten mensen me nu wel gezien hebben...

Zaterdag op graspop weet ik iig wel op welke plek ik wil staan bij slipknot

Needles to say was Metalicca echt perfect, bijna 2.5 uur aan een stuk door lopen genieten...damn, heerlijk

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-06-2004 23:38 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 juni 2004 23:34 schreef Petertje18 het volgende:
ik stond op de 2e rij de hele avond. Tijdens slipknot vermaakte ik me met een middelvinger uitwisseling met die pinokkio-kerel van ze, echt stuk of 20x :p (niet overdreven, en ook met lang aankijken en gebaren erbij, was wel hip.)

Wat stoer

je spelling en grammatica rammelt aan alle kanten . Ik ben wel blij voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad.

Van hoe hoog is dat gastje naar beneden geflikkerd?

Bruce Banner

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-06-2004 23:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Petertje18
\m/
Usericon van Petertje18
Posted 22-06-2004 23:58 by Petertje18 Wijzig reactieProfiel van Petertje18Quote dit bericht

kzei toch al dat het kinderachtig was..maar met de fuckyou houding van slipknot vondik mn eigen gedrag wel meevallen...

en spelling, tsja, niet te veel zeuren hoor.

die springer is wel vaag, overal rumors dattie dood zou zijn:

als een concert niet helemaal uitverkocht is dan bedekken ze de lege stoeltjes (en de gene waarvandaan je het pudium niet kan zien) met zwarte doeken die gespannen worden van af de 2e ring naar beneden..
daar is die aan gaan hangen, deze dingen hielden m uiteraard niet en toen is die (niet het hele eind want de doeken braken wel een beetje zijn val) head-first naar beneden gedonderd..
en toen die er lag heeft ie nog gezwaaid en zijn duim zelf even omhoog gestoken.. later bleek dat ie zijn nek had gebroken en later nadat ie afgevoerd was is overleden..
dat kwamen ze van de organisatie aan ons vertellen aangezien ze ook aan hun hadden gevraagd als getuigen wat er precies gebeurd was..

wel vaag, maar opzich kan hij het wel weten, als personeel zijnde.

Argh
Usericon van Argh
Posted 23-06-2004 0:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 23-06-2004 0:43 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

hm zie geen bloed

Karin
Usericon van Karin
Posted 23-06-2004 0:48 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 0:43 schreef Je Moeder het volgende:
hm zie geen bloed

he wat jammer nou

Will there ever be a better icon than myself?

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-06-2004 0:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

rood is een sfeervolle kleur hoor

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-06-2004 9:08 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Ik heb een sterk vermoeden dat je op mij doelt, ik stond op de 2e rij de hele avond. Tijdens slipknot vermaakte ik me met een middelvinger uitwisseling met die pinokkio-kerel van ze, echt stuk of 20x :p (niet overdreven, en ook met lang aankijken en gebaren erbij, was wel hip.)

Toen op een gegeven moment iedereen ging zitten omdat ze het vroegen, bleef ik (kinderachtig als ik eigenlijk toch al bezig was) staan met mn middelvingers , maar werd naar beneden getrokken, na een 10 seconden durende ik-vind-je-niet-lief-en-jij-mij-ook-niet-conversatie met hem.

Zou wel hip zijn als mensen me herkent hebben, het schijnt namelijk dat veel mensen me niet kennen, maar toch moeten mensen me nu wel gezien hebben...

Needles to say was Metalicca echt perfect, bijna 2.5 uur aan een stuk door lopen genieten...damn, heerlijk

Had jij toevallig zo'n shirt aan met ongeveer de zelde letters als het logo van nuclear assault?

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-06-2004 11:04 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik vond het erg lekker staan voor die hekken, het was er vrij rustig vergeleken met de mensen achter het hek..
Ik had zelfs het gevoel dat ik in een of ander klein zaaltje stond.
het lekkere was ook dat als je even bij wou komen, dat je dat iets naar achter kon lopen , en daar al gouw een halve meter omtrek vrije ruimte had, heerlijk!

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-06-2004 11:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

goh aan jullie reacties te lezen gingen jullie uit je dak , best vreemd want als ik zo nu en dna om me heen keek stond iedereen maar wat met mn handen over elkaar.
en zodra er maar iemand tegen hun aankwam waren ze meteen spookbenauwd.
voor me fans hiero in het voorste vak : ik was dat figuur met die patches op zn spijkerjacky (grote reign in blood patch)

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-06-2004 11:13 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:

Wouwie, heb jij ff de held uitgehangen...
Volgende maand bij K3 laat je je reet zien?

Een kleine snol zit zo vol.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-06-2004 11:14 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 11:04 schreef Orion het volgende:
goh aan jullie reacties te lezen gingen jullie uit je dak , best vreemd want als ik zo nu en dna om me heen keek stond iedereen maar wat met mn handen over elkaar.
en zodra er maar iemand tegen hun aankwam waren ze meteen spookbenauwd.
voor me fans hiero in het voorste vak : ik was dat figuur met die patches op zn spijkerjacky (grote reign in blood patch)

Ik heb wel een reign in blood patch gezien..
Ik was diegene met dat zwarte metallica hemd...

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-06-2004 11:17 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 juni 2004 11:14 schreef Botzwaard het volgende:
Ik heb wel een reign in blood patch gezien..
Ik was diegene met dat zwarte metallica hemd...

oh die....

Heeft iemand een complete setlist van 'Tallica? ben benieuwd wat ze precies gespeeld hebben.

Bruce Banner

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-06-2004 11:19 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 11:17 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
oh die....

Heeft iemand een complete setlist van 'Tallica? ben benieuwd wat ze precies gespeeld hebben.

haha ja naast die andere met dat metallica shirt
ze begonnen iniedergeval met blackend

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-06-2004 11:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 11:17 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
oh die....

Blackened
Fuel
Leper Messiah
Welcome Home (Sanitarium)
Frantic
Holier Than Thou
Wherever I May Roam
St. Anger
Sad But True
Creeping Death
Battery
--------
No Leaf Clover
Nothing Else Matters
Master of Puppets
One
Enter Sandman
--------
Dyers Eve
Seek And Destroy

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Petertje18
\m/
Usericon van Petertje18
Posted 23-06-2004 12:06 by Petertje18 Wijzig reactieProfiel van Petertje18Quote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 11:13 schreef SkinPeeleR het volgende:
Wouwie, heb jij ff de held uitgehangen...
Volgende maand bij K3 laat je je reet zien?

kheb me prima vermaakt hoor met die show van ze, ook gewoon omdat het lekker klonk. was niet de held uit hangen, maar voelde me aangesproken door wat eerder gezegd was.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-06-2004 12:26 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 12:06 schreef Petertje18 het volgende:
kheb me prima vermaakt hoor met die show van ze, ook gewoon omdat het lekker klonk. was niet de held uit hangen, maar voelde me aangesproken door wat eerder gezegd was.

Had jij toevallig zo'n shirt aan met ongeveer de zelde letters als het logo van nuclear assault?! Petertje

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-06-2004 12:27 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 11:19 schreef Orion het volgende:
Blackened
Fuel
Leper Messiah
Welcome Home (Sanitarium)
Frantic
Holier Than Thou
Wherever I May Roam
St. Anger
Sad But True
Creeping Death
Battery
--------
No Leaf Clover
Nothing Else Matters
Master of Puppets
One
Enter Sandman
--------
Dyers Eve
Seek And Destroy

Dat zijn toch wel aardig wat nrs...
Zo zie je hoe snel zo'n concert gaat

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 23-06-2004 13:22 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 12:27 schreef Botzwaard het volgende:
Dat zijn toch wel aardig wat nrs...
Zo zie je hoe snel zo'n concert gaat
Die gasten hebben ook bijna 2.5 uur gespeeld.

There is no religion higher than Truth!

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-06-2004 13:33 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 13:22 schreef Faceless Unknown het volgende:
Die gasten hebben ook bijna 2.5 uur gespeeld.

Ja, het leek meer op een half uurtje...

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com