IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Metallica/Slipknot/KoRn 21 juni amsterdam Vorige pagina | Volgende pagina
Petertje18
\m/
Usericon van Petertje18
Posted 23-06-2004 15:09 by Petertje18 Wijzig reactieProfiel van Petertje18Quote dit bericht

Botzwaard, khad metallica shirt aan van de tour, met pushead artwork.

ging idd enorm snel voorbij...

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-06-2004 15:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Dat noemen ze nu zwaartekracht, of bedoelde je dat niet.

Bazzio Attacks!!!

demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 23-06-2004 15:31 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

ik hoor dat de springer niet sprong maar aan het zwarte kleed hing en die scheurde en nu heeft ie een gebroken been?? sukkel!!! ennuh ik ben wel zekers uit mijn pan gegaan de hele avond door ik stond als oude muts helemaal voorin zwaar te headbangen en heb nog gevochten (nou ja vechten) om een pick van kirk hammet hahahaha helaas ik heb hem niet maar ja ook dat overleef ik wel weer. had nog wel last van een gaar mannetje wat steeds naar me toe kwam en steeds zei maak me gek bang je head of zoiets triest t was echt zielig

ben niet gek ik ben een vliegtuig!

Dismembered
sterf
Usericon van Dismembered
Posted 23-06-2004 15:44 by Dismembered Wijzig reactieProfiel van DismemberedQuote dit bericht

degene die uit z'n dak ging op de muziek om vervolgens het een kut band te noemen kan ik ook zijn geweest. bij slipknot werd ik de pit in gesleurd en toen heb ik me wel eventjes uitgeleefd,hoe kut ik de muziek ook vond. Metallica speelde erg goed zoals iedereen al roept..dyers eve was voor mij de verrassing

[Dit bericht is gewijzigd door Dismembered op 23-06-2004 15:46]

I love the smell of napalm in the morning!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-06-2004 15:46 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En James?

Bazzio Attacks!!!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2004 16:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 23:34 schreef Petertje18 het volgende:
Ik heb een sterk vermoeden dat je op mij doelt, ik stond op de 2e rij de hele avond. Tijdens slipknot vermaakte ik me met een middelvinger uitwisseling met die pinokkio-kerel van ze, echt stuk of 20x :p (niet overdreven, en ook met lang aankijken en gebaren erbij, was wel hip.)

Toen op een gegeven moment iedereen ging zitten omdat ze het vroegen, bleef ik (kinderachtig als ik eigenlijk toch al bezig was) staan met mn middelvingers , maar werd naar beneden getrokken, na een 10 seconden durende ik-vind-je-niet-lief-en-jij-mij-ook-niet-conversatie met hem.

Zou wel hip zijn als mensen me herkent hebben, het schijnt namelijk dat veel mensen me niet kennen, maar toch moeten mensen me nu wel gezien hebben...

Zaterdag op graspop weet ik iig wel op welke plek ik wil staan bij slipknot

Needles to say was Metalicca echt perfect, bijna 2.5 uur aan een stuk door lopen genieten...damn, heerlijk

Goh. Wat hip.

..."Hate can only create more hate"...

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-06-2004 16:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 22 juni 2004 13:41 schreef Immortella het volgende:

De enige zm'er die ik gezien heb is Orion
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Op 22 juni 2004 21:06 schreef Orion het volgende:
niet eens een gedagje

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2004 16:07 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:06 schreef Orion het volgende:
quote:
Op 22 juni 2004 13:41 schreef Immortella het volgende:

De enige zm'er die ik gezien heb is Orion

Hey, jij wandelde rond in 't voorste vak, ik stond in 't vak erachter tegen de hekken aan. Had kunnen schreeuwen, maar denk niet dat je me gehoord had. Plus dat ik denk dat je erg raar had opgekeken, hahaha..
Maybe next time

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-06-2004 16:13 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe had wel raar opgekeken dat wel(krijg ik ook eens vrouwlijke aandacht ) , maar toch ook wel weer leuk gevonden
ander keertje dan maar

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 23-06-2004 16:16 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik werd helemaal GEK toen KoRn ineens ONE begon te spelen!!!

KoRn weet hoe ze het publiek moeten opzwepen!

There is no religion higher than Truth!

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-06-2004 16:20 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

oh......

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2004 16:31 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:13 schreef Orion het volgende:
hehe had wel raar opgekeken dat wel(krijg ik ook eens vrouwlijke aandacht ) , maar toch ook wel weer leuk gevonden
ander keertje dan maar

Hehe, ik weet je echte naam niet eens. Om nu heel hard 'Ooooriooooonnnnn!!!!' te gaan schreeuwen
Maar wel grappig om je 's in 't echie te zien rondstampen

quote:
Op 23 juni 2004 16:16 schreef Faceless Unknown het volgende:
Ik werd helemaal GEK toen KoRn ineens ONE begon te spelen!!!

KoRn weet hoe ze het publiek moeten opzwepen!

Ik vond het leuker toen METALLICA 'One' begon te spelen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 16:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:31 schreef Immortella het volgende:
Hehe, ik weet je echte naam niet eens. Om nu heel hard 'Ooooriooooonnnnn!!!!' te gaan schreeuwen

Misschien dat de gasten van MetallicA dan zouden denken dat je gewoon zeer gepassioneerd een verzoekje indient

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2004 16:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:32 schreef Chelman het volgende:
Misschien dat de gasten van MetallicA dan zouden denken dat je gewoon zeer gepassioneerd een verzoekje indient

Hm, voordat er überhaupt een band gespeeld heeft?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 16:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:33 schreef Immortella het volgende:
Hm, voordat er überhaupt een band gespeeld heeft?
Ik zei toch: 'gepassioneerd'

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2004 16:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:35 schreef Chelman het volgende:
Ik zei toch: 'gepassioneerd'

Hehe, gepassioneerd werd ik pas toen Metallica hun eerste nummer inzette. Helemaal uit m'n dak.
@Orion: Jij stond dus compleet in het verkeerde vak dan De mensen om mij heen (inclusief mijzelf en m'n vriendin) gingen compleet uit hun dak en zongen alle nummers woord voor woord uit volle borst mee.

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-06-2004 16:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nou serieus de tranen stonden in me ogen zo'n ontiegelijk dood was het, heb 3 klappen in me maag gekregen , omdat ik perongelijk tegen iemands vriendin aankwam.
leek wel of ik op een concert van de spice girls jezus christus

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 23-06-2004 16:51]

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2004 16:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Nou vond ik het ook errug leeg in het voorste vak, of lag dat aan mij? Het was daar zo leeg dat het me ook moeilijk leek om een echt fanatiek sfeertje te creëren.
Bij ons ging 't publiek echt compleet los!!
Wel grappig trouwens dat we net tegen de hekken stonden, achter 't vrije stuk dus. De meiden werden met tientallen tegelijk afgevoerd

demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 23-06-2004 19:37 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

quote:
Op 23 juni 2004 16:53 schreef Immortella het volgende:
Nou vond ik het ook errug leeg in het voorste vak, of lag dat aan mij? Het was daar zo leeg dat het me ook moeilijk leek om een echt fanatiek sfeertje te creëren.
Wel grappig trouwens dat we net tegen de hekken stonden, achter 't vrije stuk dus. De meiden werden met tientallen tegelijk afgevoerd

mij had je niet afgevoerd gekregen hahahahaha

ben niet gek ik ben een vliegtuig!

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-06-2004 21:41 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 16:53 schreef Immortella het volgende:

Tleek net een soort halfvol 013, en dat is toch heeel gaaf bij metallica!

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 30-06-2004 19:28 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Slipknot was beroerd, Korn was wel leuk.... en Metallica heb ik elke minuut van genoten!

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Faceless Unknown
Brutality is Law
Posted 30-06-2004 23:41 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik heb laatst een `Tallica show gezien op Canal+. Het zoog vreselijk. Het leek alsof James niet meer kon zingen!!! Vreemd allemaal.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-06-2004 23:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Je moet 't geluid wel aanzetten he.

Faceless Unknown
Brutality is Law
Posted 01-07-2004 10:21 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 23:50 schreef Immortella het volgende:
Je moet 't geluid wel aanzetten he.
Ik was eerder geneigd het geluid uit te zetten

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-07-2004 12:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 10:21 schreef Faceless Unknown het volgende:
Ik was eerder geneigd het geluid uit te zetten

Of een abonnement nemen op Canal+ en niet naar 't testbeeld zitten loeren.

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com