IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Metallica/Slipknot/KoRn 21 juni amsterdam Vorige pagina | Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-12-2003 17:09 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 17:00 schreef metal blade het volgende:
Hij leert HET wel.

Pfffff jij moet je eens flik door een stier in je reet moeten laten neuken!

Korn cd's doen me niet zoveel, maar live vind ik ze er zeker staan! Alleen het bass geluid staat me wat tegen. Zal zeker druk worden zaterdagochtend bij de postkantoren.

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 17-12-2003 17:09]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 17:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 17:09 schreef Vintersorg het volgende:
Pfffff jij moet je eens flik door een stier in je reet moeten laten neuken!

Dat kan ik zeker aanraden, ik heb ervaring met wijlen Stier Herman.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-12-2003 17:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 13:56 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

alleen kon Kiss overduidelijk niet spelen.

Nou, nou.... moet dat nou

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-12-2003 17:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wel grappig dat iedereen zo af loopt te geven op oa metallica, ondertussen heeft elk nieuws bericht over deze band de meeste reacties, en is vrijwel iedereen naar het gelredome geweest

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 17:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Mob mentality......

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 17-12-2003 17:45 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Wat een stel triestelingen hier zeg.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 17:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 17:45 schreef metal blade het volgende:
Wat een stel triestelingen hier zeg.

Meld je je aan als leider?

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-12-2003 18:44 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

46 euro? voor dat? nee dank je!

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-12-2003 18:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 17:14 schreef ghoulliette het volgende:
wel grappig dat iedereen zo af loopt te geven op oa metallica, ondertussen heeft elk nieuws bericht over deze band de meeste reacties, en is vrijwel iedereen naar het gelredome geweest
Oh? Mag ik een lijstje zien? Hou je dat bij?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-12-2003 22:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Aldus, ik ga wel.

Gewoon een concert waar ik met mijn broertje heen kan, haha. Ook al kom ik zelf maar alleen voor de hoofdact, hij komt voor beide voorprogramma's.

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-12-2003 0:16 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik ga denkk ook wel. Al is 50 euro niet bepaald leuk. Maar ik meot toch minstens 1 keer Slipknot zien, en Metallica kan je niet vaak genoeg zien!

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 18-12-2003 0:42 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:08 schreef Malagthot het volgende:
hm... ben niet ik gelredome geweest maar heb ze op field of rock gezien (metallica dan) en vonnut wel geinig maar echt helemaal geweldig ook weer niet... en dan slipknot...sjah tis wel een band die mij "groot heeft gebracht" binne de metal(en nu luister ik het niet eens meer maar dat terzijde)...

twas allemaal wel leuk geweest om er heen te gaan (misschien doe ik dat ook nog wel) maar ik vind alleen het kaartje schikbarend duur

godverdomme 46pleuro man omgerekend NFL 101,-
waar is die gulden...

maar als ik nu lees dat KoRn óók komt, kijk dan word 't toch wel ff nog een stukkie interessanter...

*malagthot gaat nu heel erg met zichzelf in overleg of hij gaat...*

Orion
Usericon van Orion
Posted 18-12-2003 6:33 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

jupe koRn komt ook
stond in de metro vanmorgen

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 18-12-2003 8:29 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 18 december 2003 0:42 schreef Malagthot het volgende:
maar als ik nu lees dat KoRn óók komt, kijk dan word 't toch wel ff nog een stukkie interessanter...

*malagthot gaat nu heel erg met zichzelf in overleg of hij gaat...*

Malagthot kan beter met zichzelf in overleg wanneer hij zich voor een cursus Nederlands inschrijft.

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 8:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hehehe, toch besloten om maar niet te gaan, veel te duur voor 1 band

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 18-12-2003 8:31 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ja, Ik heb Korn al zo vaak gezien

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 8:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

LOL

[offtopic]ik zal mithrandir morgen even mailen [/offtopic]

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 18-12-2003 8:34 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 18 december 2003 8:32 schreef Elfensteen het volgende:
LOL

[offtopic]ik zal mithrandir morgen even mailen [/offtopic]

Doe dat...zal ie wel leuk vinden. Snap niet dat die jongen niet eens een adsl lite gevalletje neemt ipv die modem van hem. Kan hij weer lekker mee ouwehoeren hier..

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-12-2003 10:32 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Hahahahahaha, korn komt ook. lololololololol.
Man hier wil ik heen Nee zelfs niet als ze mijn reiskosten vergoeden en me gratis bier geven dan zou ik nog niet gaan.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 10:33 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 10:32 schreef arrebar het volgende:
Hahahahahaha, korn komt ook. lololololololol.
Man hier wil ik heen Nee zelfs niet als ze mijn reiskosten vergoeden en me gratis bier geven dan zou ik nog niet gaan.
Zal ik je reiskosten vergoeden en je gratis bier geven?

...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-12-2003 10:38 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 18 december 2003 10:33 schreef Elfensteen het volgende:
Zal ik je reiskosten vergoeden en je gratis bier geven?

...

dan kunnen we beter in adam een krat hj gaan zuipen met een ghettoblaster waar kill em all opstaat.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 10:40 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 10:38 schreef arrebar het volgende:
dan kunnen we beter in adam een krat hj gaan zuipen met een ghettoblaster waar kill em all opstaat.
Ja...misschien wel..had eigenlijk wel 'tallica willen zien (ouwe nummers heerschen nog steeds live...toch?), maar sinds de belachelijke bands/prijzen ga ik niet..

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-12-2003 10:43 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 18 december 2003 10:40 schreef Elfensteen het volgende:
Ja...misschien wel..had eigenlijk wel 'tallica willen zien (ouwe nummers heerschen nog steeds live...toch?), maar sinds de belachelijke bands/prijzen ga ik niet..
Ik had de oude nummers wel eens willen zien ja, maar eigenlijk heeft het nu meer zin om een tijdmachine uit te vinden en ze in hun begintijd te kunnen zien dan dat we ze moeten zien met zon kutband in het voorprogramma en veel kutnummers tussendoor.

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 10:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

in hoeverre is dit nu echt zeker dat dit gebeurt?
niet voor mij ( nee echt serieus niet! mwhuahahahahaha) maar ik ken wel redelijk wat mensen hier die er wel naar toe zouden willen gaan namelijk.

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-12-2003 11:08 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

3 nu metal bands voor de prijs van 1 komt dat zien!

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com