|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat kan ik zeker aanraden, ik heb ervaring met wijlen Stier Herman. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou, nou.... moet dat nou "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
wel grappig dat iedereen zo af loopt te geven op oa metallica, ondertussen heeft elk nieuws bericht over deze band de meeste reacties, en is vrijwel iedereen naar het gelredome geweest |
|
Mob mentality...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat een stel triestelingen hier zeg. |
|
quote: Meld je je aan als leider? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
46 euro? voor dat? nee dank je! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Oh? Mag ik een lijstje zien? Hou je dat bij? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Aldus, ik ga wel. Gewoon een concert waar ik met mijn broertje heen kan, haha. Ook al kom ik zelf maar alleen voor de hoofdact, hij komt voor beide voorprogramma's. |
|
Ik ga denkk ook wel. Al is 50 euro niet bepaald leuk. Maar ik meot toch minstens 1 keer Slipknot zien, en Metallica kan je niet vaak genoeg zien! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: maar als ik nu lees dat KoRn óók komt, kijk dan word 't toch wel ff nog een stukkie interessanter... *malagthot gaat nu heel erg met zichzelf in overleg of hij gaat...* |
|
jupe koRn komt ook stond in de metro vanmorgen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Malagthot kan beter met zichzelf in overleg wanneer hij zich voor een cursus Nederlands inschrijft. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Hehehe, toch besloten om maar niet te gaan, veel te duur voor 1 band |
|
Ja, Ik heb Korn al zo vaak gezien You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
LOL [offtopic]ik zal mithrandir morgen even mailen [/offtopic] |
|
quote: Doe dat...zal ie wel leuk vinden. Snap niet dat die jongen niet eens een adsl lite gevalletje neemt ipv die modem van hem. Kan hij weer lekker mee ouwehoeren hier.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Hahahahahaha, korn komt ook. lololololololol. Man hier wil ik heen Nee zelfs niet als ze mijn reiskosten vergoeden en me gratis bier geven dan zou ik nog niet gaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Zal ik je reiskosten vergoeden en je gratis bier geven? ... |
|
quote: dan kunnen we beter in adam een krat hj gaan zuipen met een ghettoblaster waar kill em all opstaat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ja...misschien wel..had eigenlijk wel 'tallica willen zien (ouwe nummers heerschen nog steeds live...toch?), maar sinds de belachelijke bands/prijzen ga ik niet.. |
|
quote:Ik had de oude nummers wel eens willen zien ja, maar eigenlijk heeft het nu meer zin om een tijdmachine uit te vinden en ze in hun begintijd te kunnen zien dan dat we ze moeten zien met zon kutband in het voorprogramma en veel kutnummers tussendoor. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
in hoeverre is dit nu echt zeker dat dit gebeurt? niet voor mij ( nee echt serieus niet! mwhuahahahahaha) maar ik ken wel redelijk wat mensen hier die er wel naar toe zouden willen gaan namelijk. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
3 nu metal bands voor de prijs van 1 komt dat zien! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |