|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik koester mijn kaartje nog steeds. |
|
quote: Misschien wil je zusje wel mee? |
|
quote: niet eens bij naged8 nee die houd all1 van sum41 Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Hmm Tobrop heeft zich na zijn fenomenale entree niet meer laten zien. Ik doelde met de zin "Het is "in" om Slipknot af te zeiken" dat mensen die zichzelf een echte metal noemen het niet kunnen uitstaan dat een band succes heeft. Cradle of Filth heeft destijds eenzelfde soort behandeling gehad. Iedereen luisterde er vroeger naar totdat er iemand op het idee kwam om te gaan roepen dat het commercieel is en het niet stoer is om naar te luisteren. Als jij een 5 voor Nederlands hebt moet je eens gaan inburgeren of je gaan doodschamen ipv de wijsneus te gaan uithangen hier. Ja gaat toch ook niet fietsen als je het niet kunt? [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 13-04-2004 12:14] |
|
Ik heb er zin in!!! Volgende week al! |
|
ja gaat erg snel! ga ook naar de premiere van some kind of monster bij de arena om half 12! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Daar zal ik dan vast ook wel bij zijn! Ligt aan de personen met wie ik ga... |
|
Ik kan niet wachten om metallica weer te zien. Ik vraag me alleen af hoe ik terug moet komen... De treinen zullen wel een grote mierenhoop van mensen zijn... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
hmm pak liever Slipknot mee met Slayer op 12 oktober in de Ahoy in Rotjeknor Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Ja? is het waar? ik heb al wel verhalen gehoord... Heb je nog officiele bronnen waaruit ik dat opkanmaken? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Naja..hoorde het van de ZM-hoofdredactie ivm verband het regelen van een interview met de heren..je kan er dus van uitgaan dat het doorgaat.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Dat is wel heeel erg mooi! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Het heeft zo z'n voordelen om ZM-redacteur te zijn Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: hehe.. dat van slayer zie ik inderdaad, maar ik zie nergens slipknot staan Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Zal later ongetwijfeld bekend worden gemaakt Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Je heb mijn dag weer goed gemaakt Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: het nummer van m'n bankrekening komt later nog wel Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:En het vliegtuig dat er reclame voor maakte boven dynamo... zal ook wel niet voor niks geweest zijn. |
|
Maandag alweer ..."Hate can only create more hate"... |
|
Het vliegtuig boven dynamo heb ik niet gezien. Omdat ik helaas niet aan wezig kon zijn, tot mijn spijt! want deicide had ik wel heel graag willen zien! Tijd gaat snel als je bedenkt dat ik 5 maanden geleden een kaartje voor maandag heb gekocht... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Naast de gratis drankjes, cdtjes en concerten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gratis drank? WAAR ??? |
|
Ah! ik zie net dat het om 11 uur afgelopen is... tzal wel IETS uitlopen... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: My question indeed! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |