|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
zo erg is het tog niet slipknot en mettelica? het lijkt me wel cool om hun samen te zien alleen slipknot moet ff iets niews uitbrengen |
|
quote: Zwijg |
|
quote: ik ga trouwens niet...net even IETS te duur hahaha! |
|
Het verbaasd mij iedere keer weer hoe triest sommige mensen zijn. I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Ik zie het al helemaal voor me,...... *5 min voor slipkots op komt* * 30 min voor Metallica op komt * Wiegen Meister ! |
|
Slipnot is echt niet mijn ding, vind er geen bal aan! Maar er zijn veel jonge mensen die via bands als slipnot aan de (vervolgens) echte metal raken, dus ik heb er geen problemen mee dat zulke bands bestaan. Vind je iets niet goed, luister er dan niet naar maar ga niet heel de tijd zitten kankeren en een topic vergallen. Ik ga trouwens! Metallica vond ik erg goed in Arhnem, dus ben benieuwt wat ze er dan van gaan bakken. |
|
quote: indeed, ff afwachten hoe het met de financiën gaat deze week...ik heb er wel weer zin in |
|
ik denk dat metallica na het geweld van slipknot net zo heavy klinkt als andre hazes na deicide hahaha het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: niet alleen jonge mensen,ik ben opgegroeid in de bay area tijd maar ik vond de metal een aantal jaren terug niet echt boeiend meer en juist bands als slipknot/mudvayne/korn deden mij wat spelplezier enz weer opnieuw genieten van een lekkere bak metal.Ik vind een show nu eenmaal wel gaaf en ik vind veel van die metalbands(black-zweedse death)zo verdomde serieus,damn het is maar muziek hoor,biertje ,blowtje en verder geen gezeik!In de jaren 80 was metal gewoon lol en plezier,tegen woordig staat de helft bij concerten heeel serieus te luisteren of de gitarist of drummer ook een foutje maakt!(OOOHH hoorde je die fout?)Kan mij dat nou verotten,als het maar lekker stampt!En over nu metal gesproken,toen bands als death angel,exodus en kreator net begonnen waren zij ook new metal!Ik ken genoeg ,true'hardrockers uit die tijd die op deze bands moesten kotsen net als jullie nu op slipknot enz,doen,omdat zij er in hun ogen toen ook belachelijk uitzagen.Ik luister lekker wat ik tof vind en daar hoort slipknot ZEKER bij het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
He inderdaad. Lars "zwabberbeen"Ulrich kan wel inpakken als Joey achter zijn drumkit gaat zitten. Lars Ulrich kan sowieso wel inpakken. Slipknot gaat Metallica er wel ze geweldig uitspelen. Een vriend van mij die bij Aardschok werkt is meegeweest op hun Japanse tour voor een tourverslag. Slipknot doet warming ups in de soundcheck door complete Morbid Angel nummers te spelen terwijl de reutelende psychiatrische patienten van metallica waarschijnlijk nog steeds I am Evil? staan te spelen. |
|
quote: dat bedoel ik!Hierboven wordt gezegd dat slipknot geen echte metalband is(dat je er niet van houd ok,maar geen leugens vertellen)maar slipknot heeft eigenlijk geen zak met nu-metal te maken en als je iowa luisterd dan hoor je inderdaad heel veel deathmetal en thrash invloeden,er zijn ook heel veel thrash en deathmetal bands zeer onder de indruk van slipknot(slayer,testament,monolith deathcult) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Die drummer en één van de gitaristen was mij ook al opgevallen door donders strak werk. Slipknot heeft gewoon de schijn tegen .. als ik de muziek (wij hebben beide albums) luister zit het kwalitatief retegoed in elkaar (alleen de zang vind ik maar zo zo, maar dat is kwestie van smaak), maar als ik dan de hele act eromheen bekijk, dan krijg ik afkeer van ze ... Het is me te gehyped .... ze zijn bijna geen band meer maar een produkt, en dat staat me enorm tegen ... |
|
Hoe je het ook wendt of keert Zonder goede muziek op zak KUN je niet eens gehyped worden of tot een product gemaakt worden. Vooral metalfans prikken daar zo doorheen. Inde popmuziek was het misschien gelukt. Slipknot bestaat uit getalenteerde muzikanten die het merendeel van de huidige bands met 1 vinger in de neus aan poeier spelen. Een beetje de KIss van nu, alleen kon Kiss overduidelijk niet spelen. |
|
quote: Zekers heeft Slipknot talent, anders waren ze wel punkrock gaan spelen (lees: green day). Ik vind overigens Slipknot wel beter dan de huidige Metallica, want dat is gewoon te triest voor woorden, een album uitbrengen wat nergens opslaat, en dan de hele wereld over gaan om vervolgens te teren op oud succes (2 of 3 nummers van het nieuwe album). Dat ze slipknot meenemen bewijst voor mij dat ze bang zijn om concerten niet uit te verkopen. |
|
Volgens mij zat er nog een bepaald idee achter die maskers hoor, Jenje GEEN marketingtruc, ik heb eens in een intie gelezen dat ze privé onbekend willen blijven. Daarom gebruiken ze een nummer als naam en willen ze onherkenbaar op het podium, in de media e.d. naar buiten treden. |
|
quote: maar enkele leden komen daarna wel met hun harses op tv in Stone Sour...ze vonden de persoonlijke roem dus toch wel interessant edit: niets mis mee trouwens [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 17-12-2003 14:04] |
|
Het verhaal achter de nummers is geloof ik dat ze samen 1 geheel zijn. Geen namen om te voorkomen dat er 1 de "Angus Young" van de band zou worden. Een nummer en een streepjescode zodat iedereen gelijk is. Geniaal, en dan eerder dit jaar net doen alsof ze onderling ruzie hadden zodat Slipknot in alle rust aan een nieuwe cd kan gaan schrijven en de Murderdolls en Strone Sour even kunnen gaan cashen geniaal! |
|
Als je privé onbekend wilt blijven ga je er dus wel vanuit dat je beroemd wordt |
|
Nee want dan was ik ook prive wel onbekend gebleven. |
|
quote: Sorry,tis geen metal maar de hele top40 laat zien dat hype en kwaliteit echt nie samen hoeven te gaan. Idols bewijst dat ook. Slipknot is technies ok, dat is waar, alleen op de 1 of andere manier raakt het mij niet. De opmerking over Kiss ken ik je alleen gelijk op geven. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Jij bent toch ook onbekend? Alleen op zm kent iedereen je door je gedrag On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Smaken verschillen. Dat mensen Dlipknot niet leuk vinden kan altijd natuurlijk, maar er zijn hier paar mensen op het forum die zeggen dat de heren niet kunnnen spelen en dat is gewoon niet waar. Ik schrijf het bij die ZM-ers toe aan jeugdige overmoed en geringe hersencapiciteit. |
|
quote: En het hapt... (je weet wie het zegt) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Kan me niet schelen hoe technisch een band is, als het maar goed klinkt. En slipknot klinkt dus NIET.. he dus NIET goed. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |