|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Lo mensen ik ben nieuw hier op t forum, en na deze hele thread door geploegd te hebben (en ja ik heb gelachen en gehuild) vond ik dat ik tog even mijn mening moest geven. Ten eerste in mijn mening zijn alle drie die bands helemaal niks maar dat is persoonlijke smaak en daar hebben jullie geen boodschap aan ik bedoel weer zo'n windbuil die er 9 pagina's over doet om te vertellen wat ie er van vind :p. Maar geef tog wel een mening ik hoorde van dit concert van een maat die net kaartjes is gaan halen voor hem en ze vriendin en ik d8 vage meeloper wat ga je nu weer uitspoken maja toen las ik dat ie al uitverkocht was en kon ik weer lachen. Verder vind ik sommige dingen triest die ik hier lees, die ene gast zei dat je meeloper ben als je slipknot afzeikt ??? <---- onder welke steen kom jij vandaan dan?? volgens mij is het juist in om naar die shit te luisteren. En sorry dat ze Morbid angel spelen als warm up zegt alleen maar dat ze smaak hebben en niet dat ze muziek kenne schrijven. Ik vind <let op VIND> het dikke geldverspilling om 50 pleuro te dokken om te hopen op een paar goeie thrash nummers waarvoor je eerst 4 uur tussen de beukende Nu-metal homo's moet staan die je in je bek slaan omdat dat hun idee van een concert is. oja en niet zeiken over spelling en interpunctie want het is vakantie en ik heb een 5 voor nederlands. verder blijkt daaruit alleen maar dat je niks zinnigs terug te zeggen heb. |
|
dus dit is dan vanaf nu officieel een metallica afzeik topic geworden, hehehe...komt hier allen uw beklag doen over de geldwolven van Metallica !!! Lucht uw harten !!!! Maak van je hart geen moordkuil, hehehehe... |
|
Slotje..... |
|
quote: Eerst Nederlands leer doen dan jij terug kom! |
|
hey....niet mekaar gaan afzeiken, maar metallica!!! |
|
quote:En nu in het nederlands? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
komt Korn ook? vet! |
|
vet???? nee........kut. |
|
quote: Eerste 3 cd's van Korn waren wel aardig, daarna was het een grote herhalingsoefening... Slipknot was altijd al een gimmick, maar toch presteerden ze het op het gelijknamige album Slipknot om een aantal nummers te maken die wel lekker thrashen... Metallica waren de heerschers der heerschers tot en met 1988 Anno Domini (tot en met ...And Justice For All dus), maar daarna werd het van kwaad tot erger. "The black album", Load en Reload vind ik dan nog best redelijke platen als ik ze met St.Anger vergelijk. Wie uit deze post af kan leiden dat ik dit concert interessant zou vinden, trakteer ik op bier bij een eerstvolgende gelegenheid... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ha je vind het concert interesant merk ik? |
|
quote: Ten eerste moet jij eens een cursus nederlands gaan volgen,ten tweede zijn de meeste nummers van Slipknot pure thrash/death metal nummers,ten derde denk ik niet dat Korn/Slipknot fans allemaal homo zijn(wel eens naar de teksten van Korn geluisterd?) en als laatste weet ik zeker dat jij een meeloper bent,TOG??? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Lijkt me juist een goed moment om daar eens wat aan te gaan doen dan? Je kan natuurlijk ook altijd naar een ander land verkassen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: haha, ik weet 't. hence the smileys... |
|
Ik wil even wat dingen kwijt. -Slipknot is rete gaaf, ik heb er ook niet omgevraagd dat al die skatertjes ervan houden... -Metallica's nieuwe album is even verslavend als alle andere, maja bands verandere heh -En dit klopt gewoon niet!, deicide en morbid angel op the boxx, met als gevolg! dat MURDERDOLLS fans in hun msn naam gaan zetten! Deicide roxx! fuck god! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: dus met andere woorden: mensen die van murdeldolls houden kunnen niet van MA en Deicide houden?... fuck, ben jij ff necro ende grim.. wuust robuust |
|
Nee, zo niet.. tuurlijk kan dat , maar ik bedoel maar te zeggen , dat ze doordat ze op the boxx komen gelijk een trui of iets dergelijks kopen. en dan vraag je of ze dat ene nr kennen van morbid angel vragen die nou niet echt bestaat, dan zeggen ze jaaa dat is mijn favo! dan je dan niet iets van , okee? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
en let maar niet op de spelling Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Zit hier nou NOG geen slot op ?? |
|
quote: over mensen over een kam scheren gesproken wuust robuust |
|
jah dat geef ik toe.. maar dat krijg je vanzelf... heeft iemand trouwes 'Pulse of the magots'van slipknot al gehoord? ik wel zeker bruut! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Mensen die onterecht over die kam geschoren zijn onderscheiden zich vanzelf. |
|
quote: Hiermee scheer je mij weer over een kam Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |