IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Metallica/Slipknot/KoRn 21 juni amsterdam Vorige pagina | Volgende pagina
necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 20-12-2003 21:25 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

hahahaha........'kee dan.ik blijf d'r bij, en nog een keer omdat het zo leuk is om te zeggen: METALLICA IS KUT !!!! ( aaaahhh.....dat lucht op )

Toprob
Usericon van Toprob
Posted 21-12-2003 14:04 by Toprob Wijzig reactieProfiel van ToprobQuote dit bericht

Lo mensen ik ben nieuw hier op t forum, en na deze hele thread door geploegd te hebben (en ja ik heb gelachen en gehuild) vond ik dat ik tog even mijn mening moest geven.

Ten eerste in mijn mening zijn alle drie die bands helemaal niks maar dat is persoonlijke smaak en daar hebben jullie geen boodschap aan ik bedoel weer zo'n windbuil die er 9 pagina's over doet om te vertellen wat ie er van vind :p. Maar geef tog wel een mening ik hoorde van dit concert van een maat die net kaartjes is gaan halen voor hem en ze vriendin en ik d8 vage meeloper wat ga je nu weer uitspoken maja toen las ik dat ie al uitverkocht was en kon ik weer lachen.

Verder vind ik sommige dingen triest die ik hier lees, die ene gast zei dat je meeloper ben als je slipknot afzeikt ??? <---- onder welke steen kom jij vandaan dan?? volgens mij is het juist in om naar die shit te luisteren. En sorry dat ze Morbid angel spelen als warm up zegt alleen maar dat ze smaak hebben en niet dat ze muziek kenne schrijven.

Ik vind <let op VIND> het dikke geldverspilling om 50 pleuro te dokken om te hopen op een paar goeie thrash nummers waarvoor je eerst 4 uur tussen de beukende Nu-metal homo's moet staan die je in je bek slaan omdat dat hun idee van een concert is.

oja en niet zeiken over spelling en interpunctie want het is vakantie en ik heb een 5 voor nederlands. verder blijkt daaruit alleen maar dat je niks zinnigs terug te zeggen heb.

necroslaughter
Posted 21-12-2003 14:30 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

dus dit is dan vanaf nu officieel een metallica afzeik topic geworden, hehehe...komt hier allen uw beklag doen over de geldwolven van Metallica !!! Lucht uw harten !!!! Maak van je hart geen moordkuil, hehehehe...

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 21-12-2003 16:10 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Slotje.....

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2003 16:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 14:04 schreef Toprob het volgende:
blablablaat .. ik tog even ... bla bla bla

Eerst Nederlands leer doen dan jij terug kom!

necroslaughter
Posted 21-12-2003 16:52 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

hey....niet mekaar gaan afzeiken, maar metallica!!!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-12-2003 16:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Lo mensen ik ben nieuw hier op t forum, en na deze hele thread door geploegd te hebben (en ja ik heb gelachen en gehuild) vond ik dat ik tog even mijn mening moest geven.

Ten eerste in mijn mening zijn alle drie die bands helemaal niks maar dat is persoonlijke smaak en daar hebben jullie geen boodschap aan ik bedoel weer zo'n windbuil die er 9 pagina's over doet om te vertellen wat ie er van vind :p. Maar geef tog wel een mening ik hoorde van dit concert van een maat die net kaartjes is gaan halen voor hem en ze vriendin en ik d8 vage meeloper wat ga je nu weer uitspoken maja toen las ik dat ie al uitverkocht was en kon ik weer lachen.

Verder vind ik sommige dingen triest die ik hier lees, die ene gast zei dat je meeloper ben als je slipknot afzeikt ??? <---- onder welke steen kom jij vandaan dan?? volgens mij is het juist in om naar die shit te luisteren. En sorry dat ze Morbid angel spelen als warm up zegt alleen maar dat ze smaak hebben en niet dat ze muziek kenne schrijven.

Ik vind <let op VIND> het dikke geldverspilling om 50 pleuro te dokken om te hopen op een paar goeie thrash nummers waarvoor je eerst 4 uur tussen de beukende Nu-metal homo's moet staan die je in je bek slaan omdat dat hun idee van een concert is.

oja en niet zeiken over spelling en interpunctie want het is vakantie en ik heb een 5 voor nederlands. verder blijkt daaruit alleen maar dat je niks zinnigs terug te zeggen heb.
En nu in het nederlands?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 21-12-2003 17:05 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

komt Korn ook? vet!

necroslaughter
Posted 21-12-2003 20:52 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

vet???? nee........kut.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-12-2003 21:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:

Eerste 3 cd's van Korn waren wel aardig, daarna was het een grote herhalingsoefening...

Slipknot was altijd al een gimmick, maar toch presteerden ze het op het gelijknamige album Slipknot om een aantal nummers te maken die wel lekker thrashen...

Metallica waren de heerschers der heerschers tot en met 1988 Anno Domini (tot en met ...And Justice For All dus), maar daarna werd het van kwaad tot erger. "The black album", Load en Reload vind ik dan nog best redelijke platen als ik ze met St.Anger vergelijk.

Wie uit deze post af kan leiden dat ik dit concert interessant zou vinden, trakteer ik op bier bij een eerstvolgende gelegenheid...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2003 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ha je vind het concert interesant merk ik?

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 21-12-2003 23:49 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:

Ten eerste moet jij eens een cursus nederlands gaan volgen,ten tweede zijn de meeste nummers van Slipknot pure thrash/death metal nummers,ten derde denk ik niet dat Korn/Slipknot fans allemaal homo zijn(wel eens naar de teksten van Korn geluisterd?) en als laatste weet ik zeker dat jij een meeloper bent,TOG???

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-12-2003 23:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-12-2003 0:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:

Lijkt me juist een goed moment om daar eens wat aan te gaan doen dan?
Je kan natuurlijk ook altijd naar een ander land verkassen

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 22-12-2003 0:24 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 21 december 2003 20:52 schreef necroslaughter het volgende:
vet???? nee........kut.

haha, ik weet 't. hence the smileys...

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 11-04-2004 15:42 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik wil even wat dingen kwijt.
-Slipknot is rete gaaf, ik heb er ook niet omgevraagd dat al die skatertjes ervan houden...
-Metallica's nieuwe album is even verslavend als alle andere, maja bands verandere heh
-En dit klopt gewoon niet!, deicide en morbid angel op the boxx, met als gevolg! dat MURDERDOLLS fans in hun msn naam gaan zetten! Deicide roxx! fuck god!

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-04-2004 15:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

..."Hate can only create more hate"...

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-04-2004 15:48 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 15:42 schreef Botzwaard het volgende:

-En dit klopt gewoon niet!, deicide en morbid angel op the boxx, met als gevolg! dat MURDERDOLLS fans in hun msn naam gaan zetten! Deicide roxx! fuck god!

dus met andere woorden: mensen die van murdeldolls houden kunnen niet van MA en Deicide houden?... fuck, ben jij ff necro ende grim..

wuust robuust

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 11-04-2004 15:57 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Nee, zo niet..
tuurlijk kan dat , maar ik bedoel maar te zeggen , dat ze doordat ze op the boxx komen
gelijk een trui of iets dergelijks kopen.
en dan vraag je of ze dat ene nr kennen van morbid angel vragen die nou niet echt bestaat, dan zeggen ze jaaa dat is mijn favo!
dan je dan niet iets van , okee?

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 11-04-2004 15:59 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

en let maar niet op de spelling

nekro
Usericon van nekro
Posted 11-04-2004 15:59 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Zit hier nou NOG geen slot op ??

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-04-2004 16:03 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 15:57 schreef Botzwaard het volgende:
Nee, zo niet..
tuurlijk kan dat , maar ik bedoel maar te zeggen , dat ze doordat ze op the boxx komen
gelijk een trui of iets dergelijks kopen.
en dan vraag je of ze dat ene nr kennen van morbid angel vragen die nou niet echt bestaat, dan zeggen ze jaaa dat is mijn favo!
dan je dan niet iets van , okee?

over mensen over een kam scheren gesproken

wuust robuust

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 11-04-2004 16:09 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

jah dat geef ik toe..
maar dat krijg je vanzelf...
heeft iemand trouwes 'Pulse of the magots'van slipknot al gehoord?
ik wel zeker bruut!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-04-2004 16:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:03 schreef Morbidaeth het volgende:

Mensen die onterecht over die kam geschoren zijn onderscheiden zich vanzelf.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 11-04-2004 16:20 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 16:03 schreef Morbidaeth het volgende:

Hiermee scheer je mij weer over een kam

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com