|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
De kunst van het uitmelken You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Heersend, daar ga ik heen! Kan ik mooi voor Metallica weer weg. |
|
quote: hahaha dat meen je nie! |
|
Ik heb Metallica reeds 3 keer gezien en Slipknot nog nooit. Daar wilde ik het graag bij laten.. Dan ga ik liever die maand naar Arrow Classic Rock en Graspop.. |
|
Zeker wel, ik vind Slipknot een megabrute band met een supergoede show en zeer ervaren muzikanten die goede brute nummers kunnen schrijven. |
|
Whahahaha ik kom niet meer bij |
|
quote: *proest* Hoe graag ik Metallica ook live wil zien, ik ga hier niet heen, hadden ze maar een (beetje) fatsoenlijke band in het voorprogramma moeten gooien. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: hahahaha , K3 heeft meer impact dan deze full-time sukkeltjes. Om maar te zwijgen over Metallica Een kleine snol zit zo vol. |
|
Dood aan de PR afdeling van Metallica Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Metallica en Slipknot.... dat moet ik NIET zien. Ik heb mijn kaartjes daarom ook al NIET in huis. *zucht* Gaat zitten en denkt met weemoed terug aan Metallica tijdens de And Justice For All tour.... mijn eerste metal-concert ever!!!! *zucht* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wat is er mis met Slipknot? -Kunnen ze niet spelen? -Is de show niet ok? -Wat is het verschil tussen een masker dragen of je bek wit verven? Stelletje meelopers hier. |
|
In dit geval moet ik TMDC wordfuhrer gelijk geven. Sommige nummers zijn net Death metal nummers. Ik vind ze echt cool. Die zanger kan ook goed normaal zingen. Ze zijn origineel, en het beukt. Als ik heen zou gaan zou ik ook voor Metallica weer weg gaan, das een meeloperige kutband. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
niet boeiend.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-12-2003 12:10] Suck my piss |
|
Ik heb gewoon niets met die band... ik weet dat ze hun instrumenten beheersen. Maar, ik heb gewoon niets met de muziek van die band. Sorry, dat ik nu zo'n trendy meeloper ben... sorry. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: De bek witverven vind ik sinds kiss al flauwekul.. Verder tja hoe zag je dat.......vergelijk het met auto's, een lada rijd ook wel maar je hebt toch liever iets anders. Zo zie ik slipknot. Ken er simpelweg niet de vinger op leggen wat er mis is met slipknot. Maar verder, liever slipknot dan metallica.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Nee idd Metallica is nie boeiend.. Slipknot wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nou ja tis toch weer binnen no time uitverkocht. $$$$$$ Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik ga toch liever naar No mercy Daar komen MEER heftige bands On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
De drummer van Slipknot heerscht!! |
|
quote: Ach, heb jij Nederlanders ooit beticht van goede smaak? Een land waar Frans Bauer 2 week op nr. 1 kan staan is het niet moeilijk om een concert van metallica uit te verkopen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
heb je even voor mij!! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
...maak wat tijd voor me vrij! hm...misschien ga ik wel, toch 'tallica zien.. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |