|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
WAT EEN KUT PUBLIEK !!!!!!!!!!!!!!!!! meer wil ik er niet eens over zeggen, behalve dat slipknot een KUT geluid had van waar ik stond en er totaal niks van te verstaan was.! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: kom op man. Meer. leg uit. ruzie gehad??? |
|
quote: hoeft niet, begrijp hem zo ook wel, check deze foto maar |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat een mega toffe dag! Slipknot was heel gaaf, en korn speelde heeel goed, en metallica tsjah seek and destroy! Wat ik alleen niet begrijp, dan zie je zon 'metalhead' heeelemaal uit zen dak gaan en dan tussen ieder nr, wat een kut band... Ik vond zelfs slipknot super vet! En metallica, toen ze nothing else matters speelde kreef heel de arena toch wel even kippevel!, en blackend roelde de pan uit Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik heb vandaag gehoord van een vriendin van mij, dat die gozer die naarbende was gevalle, een gebroke nek en arm had en verder geen blijvend letsel.. Dat vind ik toch knap want het was een aardige smak Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: is dat niet erg genoeg dan |
|
Is je N toets kapot? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja die wil inderdaad wel eens wijgeren Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Nou kommop, het was serieus een beste smak, hij had net zo goed dood kunnen zijn Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: nu is ie misschien verlamd ofzo |
|
quote: Geen blijvend letsel betekent toch ook niet verlamd? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: als jij inside informatie hebt dat er verder niets aan het handje is prima, maar vond het er wel een beetje raar staan |
|
quote: ok.. Toch jammer dat ze whiplash niet hebben gespeeld Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Dat zou toepasseljk zijn voor die kerel met een gebroken nek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: een gebroken nek zonder blijvend letsel? Normaal leef je dan niet meer... maar ja, laten we maar voor 'm hopen dat 't inderdaad niet zo ernstig is |
|
quote: Ligt eraan hoe je nek breekt heh... Weet iemand nog wat ie daar eigenlijk deed? dacht hij dat hij kon vliegen, of vond hij korn gewoon zo slecht dat hij zich te pletter stortte, je zag wel dat de sfeer ineens minder werd.. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Chelman en M., gezellig samen naar een concert. |
|
quote: |
|
Wie was eigenlijk de drummer bij metallica, aangezien ze dyers eve speelde (aldus vernomen) mag ik aannemen dat het niet Lars is geweest "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja man. Volgende keer ga ik als Dani en M. als Shagrath! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zyn ze nou weer goed live? hm, dan heb ik toch misschien wat gemist.. |
|
quote: ik dacht dat jullie altijd als "Robert en Michael Fox" (zie die binken van stryper) gingen. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |