|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jammer dat jij niet naar beneden gepleurd bent MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: met een plaat bedoel je: een grote JPEG of een vinylding? (in beide gevallen geldt echter: vernietigen). |
|
Ik ga meestal als Brad Pitt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Een CD. Vernietigen doe ik niet want ik vond hem altijd best gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het was gister een zwaar heersende dag!! Slipknot had een superkut geluid, het klonk allemaal als één brei (maar of dat nu lag aan het geluid?) en ze speelden precies 2 nummers die ik kende (maar dat ligt meer aan mij).. Saai dus.. Korn was best nog redelijk te pruimen, ze kregen in ieder geval de zaal ietsje meer mee en het geluid was wat beter. Verder ook niet echt boeiend. Maar Metallica... Damn, dat was echt onwijs gaaf! Tienduizenden mensen die de nummers woord voor woord meezongen Zeer veel oude nummers die ze live de laatste tijd eigenlijk nooit meer doen etc. Echt een heersend dagje, waarbij we trouwens een geweldige plek hadden! Alleen jammer van die @*&%^*@#(&$(*@*&$(*@#&$)Security, die bij elke flits er als de vinken bij waren om cameraatjes in beslag te nemen. De enige zm'er die ik gezien heb is Orion ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: jazker M, als Brad Pitt, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-06-2004 13:42] |
|
quote: naarmijn mening heeft stryper welgeteld een fatsoenlijk nummer namelijk soldiers under command. de rest wordt verpest door te zoetsappige klanken, shalalala en/of nananana gedeelten. maar die sologitarist is wel keigoed. |
|
quote: Fototoestel kopen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: LOL! Maar nee, die van mij heeft het overleefd. Heb dan godverdomme ook maar twee foto's kunnen maken van Metallica, totdat ik de waarschuwing kreeg dat ik er de volgende keer dat ik betrapt werd, uitgeknikkerd zou worden. Toen heb ik m'n camera braaf in m'n tas gedaan én gelaten. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Waar haal je die redenatie vandaan? |
|
quote: Naja, dyers eve was toch het nummer waar hij zo'n problemen mee had om te spelen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Het was een poging tot humor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
(Slechte)foto van gisteravond: Door die *$($@$^%&^%((^%*lui van de security heb ik maar twee foto's kunnen maken. De andere is nog slechter (door 't geduw en getrek etc.). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Lars drumde dus weer gewoon? Edit: o aan die foto te zien wel ja whaha (of het was voor de sier ) [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 22-06-2004 16:13] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Nee, dat was niet voor de sier Lars drumde dus gewoon ..."Hate can only create more hate"... |
|
Was weer een heerschend feestje!!! [ www.deluzion.nl ] |
|
Zijn zeker geen bootlegs van? (had geen duiten) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Zijn er vast wel, komen vanzelf op de markt. Aangezien ik een digi camera mee naar binnen heb kunnen smokkelen, is er vast ook opname apparatuur mee naar binnen gekomen. Er werd nauwelijks gefouilleerd, alleen in tassen gekeken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Je kunt je wel druk gaan maken over ELKE dooie die er valt . Don't know the dude, don't care. Ik vind het achteraf wel jammer dat ik er niet geweest ben, Metallica live blijft gaaf (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Slayer). |
|
quote: ik was er ook hahaha stond met bandje om vorraan volledig uit mijn pan te gaan vooral toen ze searching seek and destroy speelde ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Valt me mee dat hij die nummers nog kan drummen, hij drumt dus iets minder dan waardeloos tegenwoordig. Dat is al een verbetering "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: verwacht er neit veel van , twas wel dyers eve maar lang niet zo vet(snel) als op and justice for all. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: niet eens een gedagje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Whahaha ik was er ook Stond vooraan in dat afgesloten vak Mwoeha Metallica speelde inderdaad echt Super hadden het zelf ook naar hun zin En One was echt heel gaaf! En veel vlammen en vuurwerk en explosief Geweldig dus! Slipknot was ook wel grappig enne Korn Tjah toen ben ik maar ff pizza gaan halen "Sehnsucht" |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |