|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk niet dat ik daar bij zal zijn... |
|
Ik ben er zeker bij !! Wel kankerduur man jezus Will there ever be a better icon than myself? |
|
Vind je het gek, de twee grootste geldvangbands uit de wereld ... |
|
quote: en gelijk hebben ze het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Bah eg asociaal duur... alleen al omdat ze zoveel vragen zou ik ze nooit willen zien Wist niet dat er zo veel mensen serieus naar Knotslip LUISTERDEN.. |
|
Mooizo, voor Metallica zou ik het geld al overhebben, nu Slipknot komt is dat helemaal de moeite waard. Dat wordt genieten dus. |
|
Dat is een pak geld zeg. Toen ik in 2000 naar Deep Purple met Ronnie James Dio ging kijken betaalde ik 32.5€, inclusief reserveringskosten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hmm ik kijk wel of ik kom, ik moet Metallica tenminste 1 keertje zien. Alleen krijg ik een kots neiging van slipknot. |
|
quote:Mwahahaha, daar heb ik ook last van, ik moet en zal Metallica ergens ooit zien...maar dit vind ik niet echt een schappelijke prijs.. |
|
Metallica vind ik verfoeilijker dan Slipknot, die zijn tenminste nog hun stijl en publkiek trouw gebleven, dat kun je van Metallica niet zeggen |
|
quote:Live spelen ze geloof ik 9 van de 10 keer oude nummers...en DAT is wat ik wil horen, die nieuwe troep mag idd de prullenbak in |
|
quote: zegt Antipop, hahahaha. Je mag je naam ook wel is vervangen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ik vind het altijd zo makkelijk om grote bands aan te vallen omdat ze veel geld verdienen,ze hebben zich jaren de pleuris gewerkt(zowel metallica als slipknot hebben meer achter elkaar getoerd dan 80%van de hele metal scene)en nu mogen ze daar toch de poen voor vangen?btw het spelen in grote stadions/hallen kost altijd meer als in de plaatselijke jeugdsoos,denk alleen al aan die honderden ingehuurde mensen(beveiliging/cathering)die betaald moeten worden en aan de show/podium/bandcrew,das ff wat anders als bij een clubbandje met 2crewleden 1 volkswagen bus en een aanhangertje apparatuur!Ook zijn trouwens de kleine concerten flink omhoog gegaan(een concert in de Vera kost tegenwoordig ook al gauw 15,-euro en dat koste 2 jaar terug nog 12,50 GULDEN,das meer als 50%prijsstijging en daar hoor je niemand over het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Je hebt gelijk. Maar die prijsstijging is 164% [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-12-2003 13:38] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Concertje in de Vera kost echt niet zoveel...prijs ligt gemiddeld op een eurootje of zeven. Behalve bij Death Angel laatst, maar dan krijg je ook zes bands te zien, waaronder ook nog Darkane. In elk geval krijgen ze mij niet naar die rotzooi in de Arena toe. Ga ik liever volgend jaar de Peppers in de Arena zien. [Dit bericht is gewijzigd door DMTR op 14-12-2003 13:38] You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: He, daar ga ik ook heen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Haha, heb je al kaarten? Die voorverkoop begon nu al toch? Lijkt me wel te gek. Het vorige concert heb ik van ze gemist en wilde wel graag heen, dus nu misschien de herkansing.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
De voorverkoop begon gisteren. Bij mijn weten zijn er niet veel kaarten meer over. Ik heb een maat gechartered en die heeft kaarten gehaald. Ik heb ze al een paar keer gezien. 2 keer in Ahoy en nog twee keer in de VS. Me and my...me and my...me and my FRIENDS. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Lucky fuck... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: nou ik vond het wel duur want die voorprogramma's zat ik (en ongeveer de andere 85%)dus niet op te wachten,het duurde alleen maar heeel erg lang voordat death angel kwam(en in 1 klap de vloer aan veegde met de gehele nieuwe thrash scene) Ik moest echter zo vroeg aan wezig zijn omdat ik de kaartjes besteld had,trouwens geen verkeerd woord over de vera hoor(alleen die fuckin maand kaart moeten ze es mee kappen) trouwens ik denk dat de peppers ook wel een eurotje of 40 kosten zeker? [Dit bericht is gewijzigd door antipop op 14-12-2003 13:50] het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Ik moet ook toegeven dat ik toen alleen maar voor Darkane en Death Angel kwam, maar omdat er zoveel bands speelden snap ik wel dat ze niet hun gebruikelijke prijskaartje eraan hangen. Die maandkaarten zijn ook wel een beetje achterhaald inderdaad. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Die Pepper kaarten zullen wel een rib uit mn lijf worden denk ik. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel ze kosten. Die maat van mij moet ik nog bellen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zorg dan maar dat je alvast zit, haha You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |