IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Metallica/Slipknot/KoRn 21 juni amsterdam Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 17-12-2003 14:24 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 17 december 2003 14:22 schreef metal blade het volgende:
Kan me niet schelen hoe technisch een band is, als het maar goed klinkt.

En slipknot klinkt dus NIET.. he dus NIET goed.

toch fijn hoe jij smaak als een vaststaand feit kan presenteren

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 14:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:

En wat ben jij? Een Orakel van smaak?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-12-2003 14:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:

Vind jij. Is jou mening.
Dat is ook goed.
Maar het is en blijft metal, en zoals ik al eerder zei. Laten we ophouden metal af te kraken, want het is wel metal...

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 17-12-2003 15:04 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Mwoehahahahahaaa!!!! Alle metalliefhebbers die een kaartje hebben gekocht voor Metallica en spugen op Slipknot:

KoRn komt ook. (laatste plaat geniaal, trouwens)

Dus Slipknot, Metallica en Korn die trouwens allemaal een volledige set gaan spelen. Godsamme wat ga ik genieten van nu-metal haters die drie uur op een houtje moeten bijten, ghihi. Hoewel, misschien komen ze gewoon wel later, mij ook best.

Ik heb trouwens nooit begrepen waarop maskers WEL triest zijn en corpsepaint NIET. Enige true-e metalhead die me dat kan uitleggen?

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 17-12-2003 15:06 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 17 december 2003 15:04 schreef Def het volgende:
Mwoehahahahahaaa!!!! Alle metalliefhebbers die een kaartje hebben gekocht voor Metallica en spugen op Slipknot:

KoRn komt ook. (laatste plaat geniaal, trouwens)

Dus Slipknot, Metallica en Korn die trouwens allemaal een volledige set gaan spelen. Godsamme wat ga ik genieten van nu-metal haters die drie uur op een houtje moeten bijten, ghihi. Hoewel, misschien komen ze gewoon wel later, mij ook best.

Ik heb trouwens nooit begrepen waarop maskers WEL triest zijn en corpsepaint NIET. Enige true-e metalhead die me dat kan uitleggen?

yup, een masker is geen make-up...daar zit het verschil...en iedereen weet dat make-up heel true, grim ende evul is

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-12-2003 15:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Komt Korn ook??? Vet

*overweegt toch maar een kaartje te gaan kopen*

Helena
Usericon van Helena
Posted 17-12-2003 15:17 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Kan iemand dan de topictitel aanpassen. Slipknot fatsoenlijk schrijven en Korn erbij zetten?

[Dit bericht is gewijzigd door Helena op 17-12-2003 15:17]

I practice reversed alchemy: I turn money into crap

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-12-2003 15:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 december 2003 15:17 schreef Helena het volgende:
Kan iemand dan de topictitel aanpassen. Slipknot fatsoenlijk schrijven en Korn erbij zetten?
Je bedoelt KnoR?

I'm not being rude. You're just insignificant.

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 17-12-2003 15:23 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Even zonder cynische toon: Dat Korn komt vind ik natuurlijk geniaal, want die laatste plaat is helemaal te gek. Slipknot heeft de nieuwe plaat helemaal opgenomen en volgens de eerste geruchten schiet 'ie van grind naar country naar soundscapes. (?)

Metallica's laatste plaat vergeten we even, maar zal toch zeker vermakelijk worden. Godverdomme zeg, gewoon zes uur lekker uit den welbekende plaat!

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-12-2003 15:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 december 2003 15:18 schreef helmet het volgende:
Je bedoelt KnoR?

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 17-12-2003 15:41 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Metallica
Slipknot
Korn

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 17-12-2003 15:42 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Slipknot is de ideale band om kennis te gaan maken met het metal genre, maar niet om vervolgens blijvend naar te luisteren of zelfs fan te worden

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 17-12-2003 15:42 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Onderbouwd, intelligent en welbespraakt. Goh, maak jij even een imposante indruk.

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 17-12-2003 15:47 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Thanks...

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 17-12-2003 15:50 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 17 december 2003 13:56 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert Zonder goede muziek op zak KUN je niet eens gehyped worden of tot een product gemaakt worden.

Vooral metalfans prikken daar zo doorheen. Inde popmuziek was het misschien gelukt.

Slipknot bestaat uit getalenteerde muzikanten die het merendeel van de huidige bands met 1 vinger in de neus aan poeier spelen.

Een beetje de KIss van nu, alleen kon Kiss overduidelijk niet spelen.

Euhm zonder goede muziek op zak kun je wel gehyped worden en kan er zeker een product van je gemaakt worden, dat is ook vaak wat er gebeurd...

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-12-2003 15:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

definiëer "goede muziek"

Dat het jouw smaak niet is wil nog niet zeggen dat zo'n band niet goed is..

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 17-12-2003 15:54 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 15:47 schreef Visor het volgende:
Thanks...

Sorry, was niet tegen jouw.

Is gebeurd, maar bands die het langer uithouden dan 2 albums zijn over het algemeen kwalitatief onderlegd.

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 17-12-2003 15:54 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Oeps, dubbel gepost, excuses.

[Dit bericht is gewijzigd door Def op 17-12-2003 15:55]

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 17-12-2003 16:02 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 17 december 2003 15:54 schreef Def het volgende:
Sorry, was niet tegen jouw.

Is gebeurd, maar bands die het langer uithouden dan 2 albums zijn over het algemeen kwalitatief onderlegd.

Verklaar K3, Frans Bauer, e.d.

En Korn vind ik persoonlijk "ik herhaal PERSOONLIJK" nogal in herhaling vallen.
Na 3 nummers weet ik het wel.
Maar das mijn PERSOONLIJKE smaak.

Een kleine snol zit zo vol.

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 17-12-2003 16:07 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 17 december 2003 16:02 schreef SkinPeeleR het volgende:

hij leert ut wel

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 16:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 15:17 schreef Helena het volgende:

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 17-12-2003 16:27 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 17 december 2003 16:07 schreef chriz het volgende:
hij leert ut wel

Een kleine snol zit zo vol.

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 17-12-2003 16:30 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

quote:
---Heel makkelijk, beste man. Er is een markt voor. 1 miljoen kleuters die uit hun dak gaan hebben geen ongelijk, lijkt me. Dus heeft het bestaanrecht. Frans Bauer is zonder enige steun van de media zowiezo al zwaar succesvol geweest, en niemand heeft de mensen gedwongen om naar die realityshow van hem te kijken. 2.5 miljoen kijkers per aflevering? Tsja, dan knal je nog meer omhoog, maar ook voor die tijd, zoals ik al zei, speelde hij de ahoy al vol. Slechte voorbeelden, SkinPeeler, geef me een moeilijkere.

---Dat mag.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-12-2003 16:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:

Mwah, eerste 3 albums vallen wat dat betreft nog wel mee. Met de 4e (Issues) werd het pas erg; toen waren ze echt door alle ideeën heen.
Maar ik merk dat met veel bands dat ze 3 albums lang nog wel weten te boeien, maar dat het daarna gewoon echt een herhalingsoefening wordt (ik denk persoonlijk aan een Nightwish of een Children of Bodom, ondanks alles toch 2 van mijn favoriete bands).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 17-12-2003 17:00 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 16:07 schreef chriz het volgende:
hij leert ut wel

Hij leert HET wel.

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com