|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En wat ben jij? Een Orakel van smaak? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Vind jij. Is jou mening. Dat is ook goed. Maar het is en blijft metal, en zoals ik al eerder zei. Laten we ophouden metal af te kraken, want het is wel metal... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mwoehahahahahaaa!!!! Alle metalliefhebbers die een kaartje hebben gekocht voor Metallica en spugen op Slipknot: KoRn komt ook. (laatste plaat geniaal, trouwens) Dus Slipknot, Metallica en Korn die trouwens allemaal een volledige set gaan spelen. Godsamme wat ga ik genieten van nu-metal haters die drie uur op een houtje moeten bijten, ghihi. Hoewel, misschien komen ze gewoon wel later, mij ook best. Ik heb trouwens nooit begrepen waarop maskers WEL triest zijn en corpsepaint NIET. Enige true-e metalhead die me dat kan uitleggen? |
|
quote: yup, een masker is geen make-up...daar zit het verschil...en iedereen weet dat make-up heel true, grim ende evul is |
|
Komt Korn ook??? Vet *overweegt toch maar een kaartje te gaan kopen* |
|
Kan iemand dan de topictitel aanpassen. Slipknot fatsoenlijk schrijven en Korn erbij zetten? [Dit bericht is gewijzigd door Helena op 17-12-2003 15:17] I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote:Je bedoelt KnoR? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Even zonder cynische toon: Dat Korn komt vind ik natuurlijk geniaal, want die laatste plaat is helemaal te gek. Slipknot heeft de nieuwe plaat helemaal opgenomen en volgens de eerste geruchten schiet 'ie van grind naar country naar soundscapes. (?) Metallica's laatste plaat vergeten we even, maar zal toch zeker vermakelijk worden. Godverdomme zeg, gewoon zes uur lekker uit den welbekende plaat! |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Metallica Slipknot Korn |
|
Slipknot is de ideale band om kennis te gaan maken met het metal genre, maar niet om vervolgens blijvend naar te luisteren of zelfs fan te worden Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Onderbouwd, intelligent en welbespraakt. Goh, maak jij even een imposante indruk. |
|
Thanks... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Euhm zonder goede muziek op zak kun je wel gehyped worden en kan er zeker een product van je gemaakt worden, dat is ook vaak wat er gebeurd... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
definiëer "goede muziek" Dat het jouw smaak niet is wil nog niet zeggen dat zo'n band niet goed is.. |
|
quote: Sorry, was niet tegen jouw. Is gebeurd, maar bands die het langer uithouden dan 2 albums zijn over het algemeen kwalitatief onderlegd. |
|
Oeps, dubbel gepost, excuses. [Dit bericht is gewijzigd door Def op 17-12-2003 15:55] |
|
quote: Verklaar K3, Frans Bauer, e.d. En Korn vind ik persoonlijk "ik herhaal PERSOONLIJK" nogal in herhaling vallen. Na 3 nummers weet ik het wel. Maar das mijn PERSOONLIJKE smaak. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: hij leert ut wel |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: |
|
quote: Mwah, eerste 3 albums vallen wat dat betreft nog wel mee. Met de 4e (Issues) werd het pas erg; toen waren ze echt door alle ideeën heen. Maar ik merk dat met veel bands dat ze 3 albums lang nog wel weten te boeien, maar dat het daarna gewoon echt een herhalingsoefening wordt (ik denk persoonlijk aan een Nightwish of een Children of Bodom, ondanks alles toch 2 van mijn favoriete bands). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hij leert HET wel. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |