|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lol.. op den duur stond ik ook bij 6 uitzendbureau's ingeschreven, en nog eens bij evenveel digitale cv-banken, maar uiteindelijk werkt het voor geen fuck, die lui doen nagenoeg niets voor je, je kan beter zelf actief zoeken.. |
|
quote: en continu (dagelijks indien nodig) die lui bellen totdat er beloftes worden waargemaakt. gewoon warm houden dus als je er geen moeite voor wil doen, lukt het ook niet zo snel gezien de uitzendbureaus het bellen ook als een teken van interesse en motivatie zien en dit zodoende mee laten wegen Je moeder. |
|
quote: tsja.. bij simpel werk krijg je 8 concurrenten, bij leuk geschoold werk nog ietwat meer: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-03-2004 15:32] |
|
quote:Ja, als je zelf niets onderneemt doen uitzendbureau's weinig voor je inderdaad. Iedere dag bellen - of beter nog: langsgaan - dan worden ze je vanzelf zat en gaan ze voor je aan de slag. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hmf.. ik heb destijds moeite zat gedaan, in de twee maanden dat ik zonder werk zat kreeg ik namelijk ook geen uitkering of iets dergelijks dus haast was geboden. In zwolle konden ze zelfs bij de TPG geen mensen meer gebruiken, waar ze vorig jaar nog elke week 10 nieuwe mensen inwerkten [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-03-2004 15:38] |
|
quote: achja het is natuurlijk geen garantie op werk helaas maar ik doel meer op dat als je er geen fuck voor doet je ook geen recht op klagen hebt. Je moeder. |
|
iemand goede ervaringen met netwerken ? |
|
quote: Bedoel je via via aan baantjes komen? Ja daar heb ik goede ervaringen mee. Nepotisme heerscht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Compleet verachtelijk natuurlijk, en het werkt kwaliteit en efficiency niet echt in de hand.. maar als je eenmaal een beetje weet hoe het werkt is het natuurlijk wel ongelooflijk handig om er zelf gebruik van te maken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: quote: soms is de werkgever ook blij dat hij via vertrouwde personen iemand leert kennen , volgens mij |
|
quote: ..hehehe... zo heb ik dit x wel het geluk gehad dat ik uitgekozen ben als vormgever voor de Televizier en Avrobode, .... waren ook zoveel reacties geweest. Tsja, t is nog lang niet mijn eindstation maar t staat naast de Music Maker wel weer leuk op de CV |
|
quote: interessant |
|
quote: Kewl. Wat voor opleiding heb je gedaan? .. Enkele van mijn ex-klasgenoten hadden toevallig het geluk dat ze konden blijven hangen na een stage.. helaas hadden ze bij mij (stages bij Utrechts Nieuwsblad en HP/ de Tijd) niemand nodig.. |
|
vandaag bij een uitzendburo in Den Haag langsgeweest . ( had beter iets anders kunnen doen vandaag : een boek lezen over werkzoeken( welke kleur heeft je parachute ) of sollicitatiebrieven schrijven of naar Amsterdam om me in te schrijven bij een uitzendburo,daar hadden ze wel werk voor me ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 30-03-2004 13:33] |
|
quote: misschien kan je een eigen blad beginnen ( volgens mij is een marktonderzoek belangrijk als je iets voor jezelf begint ) (hoewel ik geen opleiding heb gevolgd in die richting zou het me leuk lijken om aan een blad te werken ,die (oudere) jongeren als doelgroep heeft ( met veel mooie foto's )) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-03-2004 7:51] |
|
....gewoon Cibapje gedaan, Reclame & Presentatie opleiding in Zwolle En een groot doorzettigsvermogen met een grote bek |
|
quote: Hmm.. heb ook een stukje marketing gehad, ook veel over tijdschriften.. dan leer je al snel dat 99% van de tijdschriften gestart wordt door grote uitgevers,, de paar kleine nieuwe die door onafhankelijke lui gestart worden blijven vaak niet overeind, en als ze wel goed lopen dan zien grote uitgevers dat meteen als een soort van gratis pilot en starten ze hun eigen versie van het tijdschrift Het kost in ieder geval veel geld om een tijdschrift op te zetten.. al kan je natuurlijk beginnen als een soort van gestencilde meuk .. maarja.. Volgens mij ging er op ZM ooit ook een idee rond voor een ZM magazine .. |
|
quote: misschien ook dat ze je een leuke collega vinden . quote: jammer dat grote uitgevers dat doen( jammer ook dat de maatschappij dit soort machtsvertoon accepteert ) , ik heb een boekje gelezen over octrooi bij uitvindingen , ik weet niet of dat van toepassing is op concepten van bladen . ( ik zat meer te denken aan een blad voor alle jongeren , ook niet-muziekliefhebbers ) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-04-2004 22:30] |
|
Wat is ook alweer de Mac equalivent van MS Office?, en weet iemand of Filemaker Pro een beetje een makkelijk te leren programma is? |
|
juist artikele gelezen dat overgrote deel van metallers geen hogere opleiding heeft genoten en ofwel werkloos ofwel arbeider met alleen handenarbeid doen. Da heb ik echt problemen mee. nie da handenarbeid zo erg is, ma der zitten hopelijk wa brains in ook |
|
Heb je dat artikel ergens digitaal? Ik dacht juist het tegenovergestelde. |
|
nee, is een artikel uit nen bonanza of zo, van ne maat va me die niet into metal is, ma ij kloot mij zo daarmee. moe nu wel lukken da de meeste metallers die hier wonen echte neandertalers zijn met serieuze gebreken |
|
quote: Tjezus, wat een taalgebruik..... Maar goed, da's allemaal erg generaliserend he. (m'n broer en ik zijn alletwee metalheads, hij studeert aan de HTS, ik heb in juni vorig jaar m'n diploma apothekersassistent behaald, lijkt mij toch niet echt kansloos) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |