|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kan je het begrip "birkenstock" even toelichten? F*ck hippies |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb dus nog altijd niks gevonden. Ik heb eigenlijk veel zin om het gewoon voor bekeken te houden en alweer 'op vakantie' te gaan. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ben nu bezig met een acad upfresh cursus en een Buitengewoon Opsporings Ambtenaar opleiding, SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Oja, ik maak en presenteer nu wel een radioshow, maar dat is onbetaald. Hihi. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: hey ben je weer terug? |
|
quote: Zo'n leraar zit ook bij ons op school. Of hij engels geeft geen idee, ik denk het wel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
en die bassist van my minds mine die geschiedenis geeft? lekkere combinatie als je naar de my minds mine ideologie kijkt Je moeder. |
|
quote: Nee een andere. De andere loopt in wijde (vrouwen) broeken en draagt af en toe HIM shirts. Ik dacht dat ik ooit make up bij hem zag maar dat kan ik verkeerd hebben. En dan zit hij mij aan te kijken alsof ik diegene ben die raar is. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 17-03-2004 17:12] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
elektro techniek maar auto monteur worden |
|
Denk dat ik vd week eens gaat informeren naar opleidingen... Schoolgaan is toch een behoorlijk stuk relaxter in deze tijd... (alleen maar mavo en 2 jaar productiewerk, oftewel...heel veel afwijzingen.) My madness, my sadness |
|
Hmf.. werk me nu kapot in een magazijn, maar het verdient redelijk.. Hoop toch snel iets te vinden wat aansluit op hbo-papiertje .. maar het zijn inderdaad tijden van schaarste op de arbeidsmarkt |
|
hoppa ik zit in een ictshop in school ofzo vet saai We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
quote: ofzo? je weet niet eens waar je zit? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
"Wij hebben onze keus op iemand anders laten vallen " Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Minder! , om wat voor werk ging het? |
|
quote: Simpel kutbaantje waarvoor seriues 8 mensen hadden gesolliciteerd. Hoezo werktekort? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik werk nu in de spoelkeuken in restaurant van der Dussen in Delft.. best irritant werk, maar je moet wat binnenkort nog bij andere zaken kijken of ik niet iets kan vinden wat boeiender is "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
huh? kutding!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Rustig maar.. 't komt wel goed. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: als je al niet kunt ZM'en had ik je ook niet aangenomen voor een baan "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
(ik ga even een paar sollicitatiebrieven schrijven , en vandaag en morgen langs bij uitzendburo's ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 24-03-2004 11:06] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |