![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Ik mag weer een jaartje ![]() [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
Dat is een lekkere zekerheid ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ![]() [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
ik ben eindelijk over naar atheneum 5 ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Volgend schooljaar nog een jaartje Sociaal-Technische volgen. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Tsja.. hangt er natuurlijk wel vanaf wat je alternatieven zijn, hoe gewild je bent op de arbeidsmarkt. Als het de keus is tussen nog een keer een jaar of de WW in dan is de keus denk ik vrij snel gemaakt. Overigens is het bij mijn werk gelukkig de intentie van de werkgeven om een contract voor onbepaalde tijd aan te bieden als het wederzijds bevalt. ![]() ![]() |
|
quote: Yep heb je iniedergeval wat mooie herinneringen als je met je burn-out thuis zit. ![]() And my marlboro light ![]() |
|
Ik heb net mijn eerste jaar pedagogiek er op zitten. Mijn P gehaald en ook nog een aantal meerdere jaarsvakken. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
ben al weer bijna 2 jaar afgestudeerd in HBO toerisme, afstudeerrichting interactieve marketing. Maar ben blijven hangen als reisadviseuse op internet/ contactcenter. Best balen, maar ik weet niet wat ik verder wil doen ![]() ![]() |
|
quote: Solliciteer je nog verder naar wat meer uitdagendere functies? ![]() |
|
quote: Dat is idd de key. BLIJVEN drammen voor de vettere functies. Je krijgt ze uiteindelijk toch alleen op basis van persoonlijke relaties en netwerken en niet zo zeer alleen op basis van ervaring. Zo hoort het ook. 90% van de wat uitdagendere functies staat of valt met persoonlijke skills. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Op het moment niet niet. Het punt is juist dat ik niet weet wat ik wil...en daar hang ik al een beetje een jaar in vast. Maar ja, alles valt weer wel op zn plaats I guess ![]() |
|
quote: Nou, dat moet je maar afwachten. Volgens mij is het veel beter als je gaat solliciteren op functies op jouw niveau, in datgene waar je voor geleerd hebt/waar je goed in bent/denkt te zijn. Want in je huidige telefoonmiepfunctie leer je toch niets nieuws, ontmoet je geen nieuwe mensen en zal er dus ook niet iets gebeuren waardoor 'alles op z'n plaats valt'. Je weet alleen maar steeds beter dat je dit baantje niet wil.... Toch? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: yep zoiets. Maar waar moet ik naar solliciteren? Waarin ik ben afgestudeerd wil ik geen baan hebben. Geen zin/geld om een nieuwe opleiding te doen. Dus ja, beetje kut allemaal. Daarom kabbelt het allemaal een beetje voort nu en hoop ik dat er op een dag een lampie gaat branden of dat er iets op mn pad komt wat ik echt graag wil doen. Ik hou het nog wel ff uit met die baan, daar niet van.. ![]() |
|
quote: Er komt niets zomaar 'op je pad', denk ik. Je kunt je op z'n minst bij detacheringsbureaus en iets als TopStart academy inschrijven. Op die manier ben ik toen in het verzekeringswezen terecht gekomen. Verder helpt het ook wel om eens serieus een goede beroeps/interessetest te doen of zelfs alleen maar eens een sollicitatiecursus te doen. Of heb je dat allang gedaan? Anyway, als je niets onderneemt gebeurt er ook niets en ben je over 10 jaar nog steeds reisadviseuse. Toch zonde van die dure hersentjes. Zo, dat was wel weer genoeg aanmatigend gelul... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-07-2004 22:50] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: vanmiddag nog gedaan toevallig: Schrijver, Acteur, Zanger, Redacteur, Fotograaf, Artiest, Schilder, Muzikant Dierenarts(assistent)(e), Dierenverzorg(st)er, Tuinarchitect, Tuinman, Boswachter Psycholoog, Maatschappelijk werker, Historicus, Socioloog tja weet niet wat ik daar mee moet ![]() Maar je hebt gelijk, ik moet es wat actiever op zoek gaan ![]() |
|
*zie post tijd* ik ga nu aan het tomatenplukken ![]() maarja...ben dan ook 16 ![]() Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! ![]() |
|
quote: Naar mijn weten is het ook niet toegestaan dat een werkgever een jaarcontract verlengt met nog een jaarcontract, tenzij hij/zij daar een zeer gegronde reden voor heeft (bijvoorbeeld door ziekte van de werknemer). Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Ik ga vanaf september eindelijk weer naar 'school'. HBO, Academie voor Beeldende Kunsten, Maastricht. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote:Maar je hebt het werk wel gedaan en dus niet thuis gaan zitten met een uitkering. Respect ![]() ![]() |
|
quote: IDD ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik houd het spannend en leer mijn tentamen voor morgen eens niet. ![]() ![]() |
|
quote: je zou ook evt langs de kamer van koophandel kunnen gaan , om te vragen welk bedrijven er zijn in de regio ( in jou interessegebied ) en dan kan je bij die bedrijven evt een open sollicitatie doen ![]() www.kvk.nl ( ik heb dit idee uit het boek "Welke Kleur heeft je parachute" , er staat ook in, dat zoeken in de Gouden Gids naar bedrijven ook effectief is ,en nog meer handige tips ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 08-07-2004 3:04] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |