|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zelfbenoemde Messias. |
|
quote: Dat ze worden gezien als respectloos is ook maar een sociaal construct, zoals Chelman al aangaf. Daarbij begrijp ik echt niet hoe 'geestelijk gehandicapt' ook maar enigszins respectloos is, over een uitermate neutraal woord gesproken! Van mongool begrijp ik het wel, omdat dat in de normale wereld als scheldwoord wordt gebruikt. Overigens, als jij zo respectvol bent, zal ik dan maar eens gaan opletten wat jij allemaal tegen mensen hier zegt? Wedden dat daar een stuk ergere dingen tussen staan dan 'geestelijk gehandicapt' quote: En waarom is een cliënt iets anders dan een klant? Wat een gezeik zeg, dat je nog aan werk toekomt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zenial |
|
quote: Over een jaar of wat zeg je dit echt niet zo dapper meer... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Niks mis met HDwerk, maar opgeven studie is wel blond ja |
|
quote: Als bijbaantje terwijl je iets nuttigs doet misschien... Zenial |
|
quote:Iedereen denkt dan vrij rap aan onderbetaald bijwerk, maar zitten dan vaak backoffices waar wel interessant werk zit hoor (en stuk beter betaald) |
|
En dan nog, kutwerk moet ook gebeuren. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ach, zit zelf ook aan de foon, wel stukken beter dan een normaal callcenter, maar vind het geen kutwerk. |
|
Ik heb zelf een jaar een bijbaantje bij een technische helpdesk van een callcentre gehad. Vond het altijd wel leuk, klanten blij maken als hun internet/telefoon het weer deed. Maar na een jaar had ik het toch echt wel gezien. |
|
quote: Ja hoor, doe eens? Volgende week een volledig verslag in mijn mailbox? quote: Klant, omdat men zorg op maat koopt van eigen budget. |
|
Binnenkort cursus gebarentaal en communicatie. Cursus Triple C vorige week laatste bijeenkomst van gehad. En ik ben nog aan het denken om een cursus stagebegeleiding te volgen, zodat ik aan de slag kan als stagebegeleidster. Tenminste, als ze die dingen niet weer gaan weg bezuinigen binnenkort [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-06-2007 18:07] |
|
quote: Ik heb hele goede redenen gehad te stoppen en het is niet zo dat ik'dat werk m'n hele leven wil doen. Maar ik ben gelukkig zo op dit moment en dat lijkt me belangrijker dan ongelukkig zijn in een betere baan die je eigenlijk niet ligt. Maar goed, waarom doe ik sowieso moeite mijn beweegredenen uit te leggen aan iemand die z'n oordeel al klaar heeft... "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Is niet blond. Er was geen andere mogelijkheid meer dan stoppen. Deed kunstacademie fotografie en er waren gewoon teveel factoren die me deden beslissen te stoppen, samen met het feit dat ik vanaf sept. 2007 geen recht meer had op stufi. En helaas: nogmaals iemand die een oordeel velt zonder iets van de situatie af te weten, dus waarom doe ik uberhaupt moeite. [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 13-06-2007 18:38] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: *pssst* Misschien he, ik zeg niet dat het zo is maar het ZOU! ZOMAAR! KUNNEN!, misschien ligt dat wel aan de manier waarop je het brengt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: *Pstt* Misschien he, heb ik alleen maar neergezet dat ik 'de brui' aan mijn studie heb gegeven. Dat iemand daar dan meteen het waardeoordeel 'blond', etc. aanhangt, ligt wat mij betreft dan volledig aan de bekrompen geest van die persoon. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
En de foto in je avatar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik denk dat 1 van ons tweeën een boekje "smileys voor dummies" nodig heeft. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Neuh, ik zie wel wanner ik wat van je zie. Heb in ieder geval al een opmerking over de flaporen van je broertje gezien, dat was niet echt verantwoord... quote: Echt waar, waar doen jullie moeilijk over in de zorg: cli·ënt (de ~ (m.), ~en) 1 iem. die van de diensten van een advocaat, notaris, psychotherapeut, maatschappelijk werker e.d. gebruikmaakt in zijn verhouding tot deze 2 klant Verder goed verhaal hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb op studie wel een module 'HLP10' gehad, ging over dat programma...eh, Topdesk! Dat was het! Met die eerste- en tweedelijns incidenten enzo, pff, wat een gay programma is dat. |
|
quote: Echt, dat zou mij een zorg zijn. Je ziet immers ook niet staan dat het mijn mening is, maar iets wat men bij ons op het werk (en waar men ook bij van Boeijen mee bezig zijn geweest, daar waar Smoochy werkt en ik heb gewerkt) doordrukt. Kiek maar: quote: quote: Sja, management bedenkt leuke zaken hoor. Eens in de zoveel tijd dien je andere woorden te gebruiken voor dezelfde dingen. Schijnt hip te zijn. Krijg je weer een of andere instructie |
|
quote: Kom in opstand, dan! quote: Kom in opstand, dan! Maar zeiken dat er (te) veel bezuinigd moet worden en dan zulke debiele dingen gaan doen? (Tegen de managers dus ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja ik ben aangenomen bij de opleiding Laboratorium Techniek: Life Science.. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 15-06-2007 10:30] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Nee, geen opstand deze week. Ben in een hippy mood Achja vanaf juli hier nu weer bezuinigingen, vacaturestop en inzet invalkrachten moet minder (en dat in de vakantie periode, haaaaandig). Het kan overigens nog debieler, zeggen dat er nergens geld voor is bladiebla en de managers dan wel 2 dagen in hotel laten overnachten in 25 1 persoonskamers, voor teambuilding. En als je er ook maar iets over zegt, dan ben je negatief en moet je positiever gaan denken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |