|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is iets uit het verleden kan ik je vertellen, toen kon ik rustig 2 uur thuis zitten en doorbetaald krijgen en dan overdrijf ik niet. Tegenwoordig wordt er op elke minuut gelet die je werkt. Echt ruim verdienen zit er dus ook niet meer in. Verder doe ik het met name om een beetje rond te kunnen scheuren met auto's. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Elke dag van gleuf naar gleuf tot dat je zak leeg is. |
|
Damn..onze nieuwe werkkleding. Ga ik natuurlijk never dragen...op koninginnedag maybe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Het is afschuwelijk! Inderdaad weigeren het te dragen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mavo, Havo en toen HBO Modeacademie en daarom werk ik nu (inbound) bij KPN Contact in een callcenter. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
HAVO HBO Maatschappelijk Werk (propedeuse gehaald) WO Scandinavische talen (4de jaar / BA gehaald) WO Roemeense taal (propedeuse gehaald) Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Die wil ik je ook wel geven hoor. Laten we beginnen met 'aap, noot, mies'. |
|
quote: Wat dacht je van.. Krijg, aids, en sterf ??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Het woord 'collega's' en 'postbode' in één zin! Geen wonder dat er 11.000 banen worden geschrapt! |
|
quote: Niet te vergeten 'ik wordt'. |
|
quote: Ja, en 'om antwoordt te geven'. Het is vechten tegen de bierkaai! |
|
quote: Nice! |
|
quote: Ik geloof niet dat ik helemaal snap wat je bedoelt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: En 'helpdesk achtige' moet volgens mij 'helpdesk-achtige' zijn. Of moet het aan elkaar, zonder koppelingsteken? |
|
quote: Eerst even m`n eerste jaar civiele technieken afronden hoor.. Ik zal btw nooit zo taalgeil als jullie worden, maar ik merk wel heel erg veel fouten op waaronder het d en dt verhaal, misplaatste komma`s etc etc Maar ook doe ik het wel eens expres Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zowel collega's als postbode is correct Nederlands. Collagae is mss netter, maar toch. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
wat een stelletje taalhoeren zitten hier ook. Beetje wijs lopen doen. Ga eerst maar eens een fatsoenlijke opleiding afronden en kom dan nog maar eens terug "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Het is trouwens 'tolerance' in plaats van 'tolerence' |
|
quote: Ook dat weet ik idd, en nu opflikkeren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Heb ik toch gedaan !!!!!!!! Maar ik ga met taal om net zoals het zoeken van straten...Woorden correctie is net zo makkelijk als een navigatie. En dan let je niet meer op hoe het echt geschreven moet worden, want het wordt toch wel gecorrigeerd. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hehe |
|
quote:"Komma's" schrijf je met een apostrof, niet met een aanhalingsteken, etterbak! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Halve kutFin...Ik zit te typen aan een Pools toetsenbord..dus het is al erg genoeg dat ik rare tekens krijg als ik iets in probeer te typen en het 20 x moet verbeteren. Dus Tief je graf in met je ` en je ' Laska baskiaanen ( of zoiets) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dat is allemaal erg non-topic, dus ff on-topic "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |