|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Noiu echt niet. Dat zal wel per avond geweest zijn. Ik heb ook bij de AH gewerkt en op mijn 16e kreeg ik daar nog net geen 5 gulden per uur voor. Zels toen ik al over de 20 was kreeg ik geen 16 gulden per uur. |
|
Hmm ik heb daar altijd erg goed kunnen verdienen .... Ik zat op een moment alleen maar vrijdagavond en zaterdag (van 7 tot 7) en toen had ik maandelijks iets van 750 gulden ... |
|
nou dat is wel een hoop geld voor iemand van 16 ... zat er geen studiefinanciering bij (of was je niet wat ouder ?) |
|
nee zat geen stufi bij .. kan zijn dat ik toen al 18 was .. aangezien ik me nu bedenk dat ik toen ik net ging studeren, ik aan inkomen (baantje + stufi) aan de 1100 gulden per maand zat (en ja, ik kreeg het met gemak op ./..) |
|
mja ik zit dus met die 5,50 zo in de zomervakantie behoorlijk veel te verdienen minstens 200 euro in de week..en dat hebk nu 5 weekjes achter elkaar gedaan...moet nu op vakantie en dan weer naar school...kzou het bijna jammer vinden Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Als je 2 wit betaalde baantjes hebt, hou je dan vanwege belasting nog wel wat over van je tweede loontje? Aangezien je maar bij 1 werkgever loonheffingskorting mag toepassen. Of kun je van een tweede baantje uiteindelijk ook geld terugvragen met zo'n belasting-T-biljet? |
|
quote: Yeppie. In het laatste jaar van m'n opleiding had ik 2 ' werkgevers ' : een zaterdagbaantje en een stagevergoeding. Bij m'n stageplek werd er geen (of weinig, dat weet ik niet meer) loonheffingskorting toegepast, ik heb volgens mij het volledige bedrag (of in ieder geval een flink deel) teruggekregen met een TJ-biljet. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Hey kijk, bedankt! Dan loont het zich dus uiteindelijk wel om mijn ogen open te houden voor nog iets erbij. |
|
Ik wil ook weer werk ... sinds maandag officieel werkloos solliciteer me gek ... |
|
quote: kut man. succes (leuk he, sollicitatie brieven schrijven). wat voor werk zoek je? |
|
Ik pak alles aan met niveau MBO/HBO .... (heb zelfs voor lagere functies gesolliciteerd, maar die willen me niet aangezien ze niet iemand willen die met een half jaar weer weg is ..) Enigste wat ik niet ga doen, is verkopen ... zekers niet langs deuren of telefonisch ... |
|
Kut Jenje! Zoek je echt niets specifiekers? Dan zou je toch zeggen dat er genoeg banen op de markt zijn voor je? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Ik ga in oktober maar het huidige contractje laten aflopen als ik dan al een nieuw bijbaantje heb gevonden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Specifiek zoeken voor mij heeft niet al teveel zin .... Nadeel is dat er ook erg veel mbo/hbo-ers werk zoeken .... |
|
quote:Ah oke, hmm..hopen dat je snel wat vindt dan, kan uit ervaring zeggen dat thuis zitten de hele dag behoorlijk gaat vervelen! (wat je zelf ook al door had hehehe) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Is zeker kut ... hoop dat ik rap aan de slag kan ... krijg nu WW dus ik ben gelukkig nog geen bijstandstrekker ... Op zich maakt het me ook niet uit wat ik doe, als ik er maar in kan groeien ... werken op eens chool was op zich tof, maar na een half jaar wist ik alles daar al en deed ik alles daar al .... dus daar kan ik echt niet lang werken ... laat mij maar lekker werkenderwijze dingen bijleren, daar ben ik enorm sterk in ... (volgens mij ex-college's iig ...) |
|
quote:Pfoei! Dat lijkt me inderdaad helemaal zuigen, WW is al geen vetpot maar in de bijstand zou ik me inderdaad ook een "leech" voelen. quote:Das inderdaad ook veel leuker, kun je in ieder geval je horizon flink mee verbreden, zal eens in de gaten houden of ik nog eens iets tegen het lijf loop Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Misschien kun je proffesioneel recensies gaan schrijven, je hebt er zo veel verstand van, vooral als je zegt dat de nieuwe Esoteric een teken is van de steeds groeiende Doom scene, dan moet ik je toch gelijk geven en niet gaan zeggen dat doem al een jaar lang aan populariteit toeneemt en dat het momenteel al weer dik aan het achteruitgaan is en dat alle nieuwe cd's die jij in je recensie noemt daar een teken van zijn. *ahum* Keiharde loser. |
|
quote:De Aarsschok kan vast nog wel iemand met verstand van zaken gebruiken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat is Harm toch een lieve knul. |
|
Een baan zoeken waarvoor je hebt geleerd valt in deze tijd niet mee. Ik ben al ruim een jaar zoekende. |
|
Nu autocadtekenaar 3D, wiiiiiiiiiiiiiii Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Net weer voor het eerst in dikke 10 maanden m'n handen vies gemaakt aan RAUW VLEESCH. I love my job. |
|
Tof kerel! IK wil ook wel weer eens aan de slag ... Hel dag op ZM hangen gaat ook vervelen .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |