![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*gaat driftig op zoek* ![]() |
|
dude.... waar is dat fototopic??? ![]() |
|
op het forum ![]() |
|
niet hier! ik bedoel. Ik kan hem niet vinden of wacht, het staat NATUURLIJK in dat beruchte 'onzin' gedeelte ![]() ![]() |
|
volgens mij wel ja ![]() |
|
Je hoeft niet gestudeerd te hebben om dat te deduceren, nee. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
je spreekt uit ervaring? ![]() |
|
quote: Nee, uit verveling ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: allé nie zo wijs he! ![]() |
|
quote: that's a first... ontopic: ontslag genomen bij bijbaantje, na anderhalf jaar maar weer eens op zoek naar iets wat niet oervervelend en erg vroeg is ![]() |
|
quote: zijn er bijbaantjes die niet oervervelend zijn dan? (nog nooit een gevonden...) ![]() |
|
quote: minder oervervelend dan en bij voorkeur met mensen van buiten glanerbrug ![]() |
|
quote: Yep, die zijn er, en ik heb er één gehad, practica begeleiden aan de universiteit. Betaalt prima en ik vond het nog leuk ook (drie verschillende vakken begeleid, alles bij elkaar vijf à zes jaar lang). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
GLANEBRUG ![]() ![]() ![]() |
|
quote: je woont hier al een tijdje niet meer nee.... ![]() |
|
quote: hehe dat klinkt inderdaad wel beter, maar is dan ook weer geen standaard bijbaantje als je mij vraagt! ![]() |
|
quote:Hehehe komisch daar ... Glanerbrug heeeft kabeltelevisie, wanneerer riolering komt is nog onbekend ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Er zijn genoeg studenten die het doen. Werkgroepjes begeleiden is er ook zo één, al is dat minder lucratief omdat het een klusje van niets is dat weinig tijd kost. Gewoon naar een docent stappen van het één of andere vak dat je tof vindt en eens vragen hoe hij aan z'n student-assistenten komt... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: hmm. Puik plan opzich... als ik zou studeren (volgend jaar weer!! ![]() ![]() |
|
quote: dat was maar een gerucht, nooit bevestigd ben blij dat ik daar niet woon zeg, m'n pa komt er wel vandaan ![]() |
|
quote: Wat is de Glanerburg? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: dorpje in gemeente enschede ![]() |
|
Ben sinds 23 augustus bezig in mijn eerste jaar hbo Verpleegkunde Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |