|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah oke! Nou ja, mijn opleiding was ook minder vormgeving dan verwacht, maar nu ik met journalistiek bezig ben zie ik het allemaal weer helemaal zitten. |
|
Ik ben een ongeciviliceerde pauper werkzaam in een arbeidsproductieve werkomgeving als zijnde een volledig ongestuurd stuk probleemjeugd. Werkloos zijn of claimen een beroepsdenker te zijn is louter voor volledig talentlozen en andere totaal nutteloze professionele imbecielen. Dood door steniging is hiervoor de remedie. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Tjonge, wat klinkt dat toch slim. |
|
Na tien jaar conservator in de rijksarchiefdienst, anderhalf jaar 1 op 1 begeleider van zwaar autistische mensen werk ik nu in een metaalfabriek op alle afdelingen waar op dat moment een tekort is en het bevalt me zeer goed. En niets van bovenstaande heeft iets met mijn vooropleidingen te maken gehad. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 14-09-2006 23:18] Een kleine snol zit zo vol. |
|
ben net begonnen aan biologie in leiden, bevalt me nu al, morgen excursie naar voorne ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben fulltime gay pr0n acteur. |
|
quote: Wist iedereen al |
|
Mijn reputatie is me weer vooruit gesneld blijkbaar.. |
|
Er is me gisteren gevraagd of ik misschien line operator op mijn afdeling wil worden. Ze vinden van hogerhand dat ik ruimschoots de capaciteiten heb om die taak op me te nemen. En aangezien de persoon die nu nog die functie heeft, binnenkort vertrekt, is mij aangeboden om intern een opleiding te volgen. Dat houdt in dat ik straks een complete afdeling onder mijn hoede krijg. Een leidinggevende functie voor Varanusje. Wie had dat gedacht toen ik vorig jaar als uitzendkracht een paar daagjes mocht bijspringen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dank u spelfout weggehaald... |
|
Cool! Dat wordt dus cashen?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gefeliciteerd alvast Varanus Goed bezig dus! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Sinds 1 januarie Mno Vervat geworden Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Als dat nu eens waar zou zijn. Nee, dat scheelt misschien een paar tientjes met wat ik nu heb. Kut cao. Maar ach, dagen gaan nu al snel voorbij en als ik nu nog eens het hele geregel er omheen bij krijg, vliegen de dagen helemaal voorbij. En weer een nuttige aanvulling op de centrale verwarming spelfout weggehaald... |
|
Ik ben bouwkundig tekenaar op een architectenbureau. Ik teken woningen uit. |
|
Op het moment voltijd HBO werktuigbouwkunde. In het weekend druk ik op knopjes bij een metaal bewerkingsbedrijf en in de vakanties teken ik dingen uit bij een machinebouwer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
GOh, dit is leuk om te lezen! Leuk om te weten wat iedereen nou zoal doet. Zelf zit ik nog op school, ik zit in het eerste jaar van de MBO opleiding Kunst, Cultuur en Amusement. Ik ben dus druk in de week met zang, dans, theater en creatieve dingetjes. Verder werk ik in de supermarkt achter de kassa voor de centjes en iedere zaterdag ben ik vrijwilliger bij de scouting. Doe me dat maar eens na Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne |
|
quote: Voor ik het vergeet; vrijwilliger bij Zwols Popfront. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
- Havo - School voor Journalistiek (richting: redactionele vormgeving) - Jaartje gezocht naar passend werk en die tijd ondertussen her en der ongeschoold werk verricht van tpg tot magazijnwerk etc etc - Nu 2,5 jaar werkzaam als grafisch vormgever bij een bureau wat zich voornamelijk richt op redactionele vormgeving. Ik ben nu dus fulltime bezig met de vormgeving van tijdschriften, brochures en andere gedrukte media. Erg leuk en afwisselend. Ons bureau is in de tussentijd gegroeid van 4 naar 7 man, waarvan 3 metalliefhebbers |
|
Vorig jaar in juni afgestudeerd als master in biotechnologie Echter nog steeds geen job gevonden in die sector, vandaar dat ik dit academiejaar ook nog m'n aggregaat (AILO) erbij doe om eventueel later het papiertje in handen te hebben om les te geven... Verder in het weekend, in de kroeg werken om ondertss de centjes te verdienen om de pintjes, cdtjes en optredens/festivals te kunnen betalen... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
- vwo - HBO Logistiek en Economie (Nationale Vervoersacademie) waarvan P gehaald. - Gaan werken als transportplanner - Vuilnisman - Systeembeheerder voor een internationaal bedrijf (ruim 4 jaar) - Sinds december 2005 werk ik voor een ICT dienstverlener en zit ik gedetacheerd bij een groot bedrijf als ICT Project Engineer Daarnaast wel de nodige vakkennis bij houden en daarin certificeren. En dat bevalt prima. En tussendoor (studie) heb ik altijd al baantjes gehad (vanaf mijn 13e) voornamelijk in de tuinbouw, horeca en industrie. [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 04-04-2007 10:16] |
|
havo HBO MWD sinds 01-04-2005 in dienst bij de gemeente (afdeling sociale dienst) als Consulent Inkomen en Zorg You suck and that's sad |
|
spw4 nu lokatieleidster buitenschoolse opvang vanaf september duaal hbo culturele maatschappelijke vorming |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |