|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waarom kan/wil/mag je niet? |
|
wil wel, kan wel, maar niemand wil me aannemen ... |
|
Sucks. Nou, gooi je haar los en probeer alleen bedrijven met een vrouwelijke boss. |
|
*zwiep* |
|
quote: Ik zit op mijn werk en zit OOK op ZM, valt te combineren Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: Ik kan dat gewoonweg niet, mensen kunnen meteen aan me zien dat ik ze wat op de mouw speld. Wel komisch om te zien hoeveel omschrijvingen er zijn voor verkoper ... |
|
quote: Tijdens mijn vorige project deed ik niet anders.... ....en toch elke maand vette facturen richting de bank sturen.... BWUAHAHAHAHAHA KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hoezo een gladjanus. PS. Zit nu te ZM-en op mijn werk. |
|
Algemeen Bouw Management, richting Architectuur... HTS Tilburg.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik heb de havo gehaald en ben vwo gaan doen. Daar zit ik nu in de 6e, examens dus weer. Volgend jaar studeren in Groningen (misschien Utrecht) |
|
quote:Commie, beetje profiteren en niks doen! F*ck hippies |
|
Bachelor ICT, nu werkzaam als Business Continuity Analyst voor logistiek bedrijf, maar als het aan mij ligt, kan dat bedrijf in de stront zakken. *duimt* |
|
6 gymnasium, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet |
|
quote: Goede instelling. Anyway. BCP is leuk. Jij doet het waarschijnlijk alleen op ICT gebied maar bedrijfsbrede risicoanalyses heerschen pas echt enorm. Als ik je en tip mag geven: Sarbanes Oxley. Heeft indirect raakvlakken met ICT (administraite/accounting automatisering) en is enorm hot. Typ maar eens Sarbanes Oxley op monsterboard of zo. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-09-2004 22:50] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
yeah ik heb vanaf 20 september werk!! Ik kan mijn eigen rooster ongeveer indelen en als ik op zondag werk krijg ik 150 procent... maar binnenkort word dat op zaterdag 150 procent en op zondag 200... oftewel --> |
|
Prostitutie? |
|
ah bah nee zeg!! |
|
.. kon toch .. alhoewel .. post eens een foto .. |
|
200% van minimumloon is nog steeds geen ruk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: en jij denkt dat ik nu nog zo gek ben om een foto te posten? |
|
quote: tis nie echt een minimumloon en daarme wordt het wel een beetje meer al. (nog niets vergeleken met wat sommige mensen verdienen, maar ik kan er van rondkomen dus is het goed) |
|
quote: ja |
|
quote: misschien jij? post eens een foto? |
|
quote: Staan er zat van me in de fototopics. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |