![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:De tienersletjes staan dan ook in hoorden te drommen onderaan de steiger als ik mijn mannelijke torso show. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
vanaf maandag fulltime tpg'er, zoekend naar wat anders Je moeder. ![]() |
|
ik studeer voor microbioloog. laboratorium ftw ![]() |
|
Journalistiek m'n derde en laatste jaar vanaf volgende maand ga proberen op m'n stageplaats te solliciteren als het goed gaat Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ah zo'n fucking sp'er hehe Je moeder. ![]() |
|
Ben net overgestapt van filosofie te Leuven naar American Studies in Groningen, misschien toch de hoernalistiek in, politiek/culturele richting ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: American Studies is een leuke opleiding! Lekker divers! Ik heb de politieke/bedrijfskant gekozen en met veel plezier gevolgd. Mijn doctoraal scriptie ligt nu bij mijn begeleider voor de een an laatste check up! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
nog anderhalf jaar en k ben master archeoloog ![]() maar mn baantje als (freelance) lichttechnicus begint ook steeds aantrekkelijker te worden om na mn studie een tijd te doen ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ik zit samen met Blacksun op de Pabo , lekker knutselen ![]() ![]() |
|
we doen daar nog wel meer hoor ![]() ![]() ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Ik ben onlangs aan m'n master in International Business (Marketing) begonnen, dus over een jaartje zou ik klaar moeten zijn. Daarnaast ben ik parttime chocolatier ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 14-09-2006 15:08] ![]() |
|
quote: Goh, dit heb ik ook een tijdje gedaan in het verleden. ![]() |
|
quote: Dat is toch meer een cursus mocro's rustig houden en 'hoe overleef ik een neqschot'? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Dat is de lerarenopleiding voor het VMBO. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: nee dat is een speciale cursus die je er extra bij kan doen ![]() ![]() edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 14-09-2006 17:53] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Nog een jaartje en ik ben klaar met mijn Mbo opleiding in geluidstechniek, wat ik weekends ook al als baantje heb door voor coverbands en hc/metal/beukherrie bands geluid tedoen ![]() Maar postbode zijn is momenteel ook erg chill!! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: @Levia: LOL Jullie kunnen wel meteen als uitsmijter aan de slag als bijbaantje ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ik zeg altijd maar zo, iemand moet de wc schoonmaken... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
nog een paar dagen en ik ben weer helemaal niets, geen baan en geen opleiding die ergens over gaat! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Ik had idd al zo'n vermoeden dat daar je talenten lagen Haargus ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ik doe nog steeds de opleiding communicatiesystemen, afstudeerrichting multimedia en vormgeving. Op het database-deel na vind ik dat erg interessant. Nu ben ik bezig met een minor journalistiek en dat vind ik echt supervet, waarschijnlijk wel iets waarmee ik verder wil gaan, en het sluit nog goed aan op mijn opleiding ook. Ik ben blij. ![]() ![]() |
|
quote: (hyper)MultiMedia Vormgeving ![]() @ Grafisch Lyceum (Utrecht) Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Dat klinkt meer als vormgeving dan mijn opleiding. ![]() ![]() |
|
quote: Weinig vormgeving, veel Media. Vormgeving is vooral de andere opleiding, Grafisch Vormgeving. Volgens mij hoort dat vormgeving er ook al niet meer achter. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |