![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaaf! Waar doe je dit? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Die 0,6 fte is uitgaande van 40 uur of 38 of? (Een beetje halve informatie verschaffen... ![]() Maarre gefeliciteerd! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Ben je niet bang dat je nu een te geromantiseerd beeld hebt van je (latere) werkveld? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Mweeeeeh, fout! Het echte leven 'CSI' is echt niet zo als CSI op TV is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: 40 uur ![]() |
|
quote: Gamma! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ze hebben in het echt niet binnen het uur (inclusief reclameblokken) een misdaad opgelost? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Dat niet alleen, het is ook heel wat anders dacht ik. Als je CSI wilt spelen, moet je toch studeren voor forensisch onderzoekster/analist of forensisch/technisch recherche dinges? @Kimmey, wat voor werk wil je na die opleiding gaan doen dan? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-06-2007 16:38] ![]() |
|
Ik ga naar huishoudschool. Beetje Desperate Housewife achtig. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Jammer dat juist dat weer zo'n kutserie is ![]() ![]() |
|
quote: Dan wordt ik wel docter. Gezellig met McDreamy en McSteamy! ![]() Of ik blijf gewoon lekker Kunst en Kunstbeleid doen. (Ja, moest even gezegd worden voordat er werkelijk gedacht werd dat ik de huishoudschool deed. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Dat zijn HBO opleidingen. Misschien wil ze die daarna gaan doen? ![]() |
|
quote: Exactly! Sukkels zijn het, in het echt... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Klinkt gaaf. ![]() quote: Als het HBO is, heb je dan geen Havo/VWO of een afgeronde MBO opleiding nodig? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
welk deel van "daarna" begrijp je niet? ![]() |
|
VMBO Grafische Techniek - Diploma (Ben ooit op VWO begonnen. ![]() MBO4 Mediatechnologie Webmaster Jaar II Verder nu druk met het bedrijf van Creepmime en mij. ![]() ![]() |
|
quote: Mogelijk, maar dat staat er niet ![]() ![]() |
|
quote: Het is veel meer natuurlijk maar De dingen die ze in dat lab doen komen ook voor.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ik ga eerst de MBO opleiding doen en daarna de forensische kant op... Dat is mijn plan teminste Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ah zo, nou succes.. best leuke opleidingen, heb je nog wel even te gaan. ![]() |
|
Dankje Zal nog wel een paar jaartjes bezig zijn gok ik zo hehe Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
En je doet de opleiding ook omdat je CSI zo leuk vindt? Of? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Eerste jaar universitaire studie geschiedenis nu zo goed als afgerond, nog 1 werkstukje inleveren en 2 tentamens terugkrijgen en ik heb alle 60 punten in één keer gehaald ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 04-06-2007 17:49] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
ZZZOO!! en dan moet je nog 3 jaar. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |