|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: wat houdt het in?, verklaar je nader a.u.b. grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Dunne Hein doet iets met bouwen. (dacht ik) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja inderdaad, als hij zijn spullen op tijd afkrijgt wel ja Bruce Banner |
|
woeiii k mag asperges gaan steken deze zomer.... (all for the sake of the concert tickets ) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Goddamn, dat is echt klotewerk!! Succes met je rug enzo I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Iesch is dat mijn baan wat jei inpikken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:36] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hela ben jij er ook weer. |
|
quote: Mijn ban is voorbij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hoe kan je nou een uitkering ontvangen terwijl je nog studeert? of is het soms een particuliere opleiding? |
|
quote: dat vroeg ik me ook al af |
|
Officieel studeer ik nog biologie, maar ik zit nu niks te doen ivm de ziekte van Pfeiffer.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
oeee teveel gekust? |
|
ga morgen beginnen met een stoomcursus beveiliging.. Heb 10 jaar voor de rijksarchiefdienst gewerkt als concervator cq veredelde congierge.. Maar na 10 jaar verneukt te zijn door haagse hufters ga ik dus eindelijk met iets anders aan de gang. Ze betalen alles voor me, zo graag willen ze van mij af.. Geloof me, ontslagen worden uit de overheid als men kritisch is naar de baas is normaal, dat van die 2 directeuren is geen op zich staand geval.. Ik ken er veel meer.. Of je cariere maakt een deadstop of je word weggesaneerd.. maar ik ga oftopic hier Een kleine snol zit zo vol. |
|
Mijn Oom werkt ook bij het Rijks Archief in Den Haag. |
|
quote: kennelijk.. of iemand die ook ziek was heeft in mn drinken gespuugd.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik was vandaag naar een Studie Voorlichtings middag Ik weet al wat ik wil doen en toch moet school mijn vrije middag voolplannen. I am the 1%. |
|
update Gestopt met studie en werken bij de hema, nu fulltimebaan bij van Bree Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik werk bij een tele-marketingbedrijf. Dat houdt in: telefonische verkoop van toners voor in laserprinters. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote:Aargh! Welk bedrijf? Misschien val je af en toe ons wel lastig (sinds wij vaak Belgen aan de telefoon hebben ) |
|
Active Business Systems (jaja, lullige naam, ik weet het) uit Antwerpen. Zeer relax 'werk', midden in het centrum, goede collegialiteit, enz... "I find your lack of faith disturbing." |
|
Hm...das hem niet geloof ik , ik ben overigens Systeembeheerder |
|
Opleiding: Sociaal Technische Bijbaan: Afwassen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |