|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iron Maiden is toch ook Metal Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
En Marduk en Obituary!!! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 02-04-2004 17:35] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Spelen die op Fenders? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Lijkt me stug. |
|
Gitaarpartijen van bv Trey Azagtoth lijken me moeilijk om precies na te spelen met een stratocaster |
|
ja, al die vreemde fretten op die fenders. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hm, maakt dat uit voor beginners vraag ik me af? Als ik en metal, en beginner en een niet te dure gitaar wil hebben wat kan ik dan 't beste nemen? |
|
Een Ibanez RG 170 DX voor ~250 euro! Als je hem hebt gekocht wel foto's van jou en je gitaar posten he (eventueel zonder gitaar ...;... of kleren... ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Maar dan kun je toch al beter onderstaande ibanez kopen quote: |
|
quote: ehhh? |
|
quote: let maar niet op claw, in zijn ogen moet je ook nog eens negerin zijn: quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1791&page=7 [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-04-2004 22:58] Oud Vuil. |
|
Hehe ok. Maar is dit nou wat? quote: Of is dat echt troep zelfs voor een beginner? |
|
quote: mmm. kleine plaatjes. ik zie een humbucker en 2 singles. dat is iig niet verkeerd. 150 euro met versterkertje lijkt mij iig niet verkeerd qua prijs. maar ik kan er helemaal naast zitten. iemand anders? Oud Vuil. |
|
quote: En ik weet zeker dat Trevor Peres van Obituary op Fenders speelt. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: ziet er goed uit , ik zou er eigenlijk eerst op moeten spelen om te oordelen ( ook omdat er misschien iets defect aan kan zijn ). de Ibanez gitaren ( de eerste die je noemde en de RG ) spelen beter denk ik . misschien kan ze alledrie uitproberen en vergelijken welke jij het beste vindt klinken en spelen . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-04-2004 12:04] |
|
quote: LOL, en waarom dan wel? |
|
quote: Trevor Peres speelt al jaaaaaren op een Fender. 1 van die lui van Marduk ook,. |
|
quote: als je de snaar bend en dan als het ware dempt tegen de fret gaat dat veel makkelijker bij de de Ibanez RG dan bij een stratocaster |
|
quote: Ibanez is sowieso een goed merk om metal op te spelen, tenminste dat heb ik altijd begrepen. de halzen zijn niet zo lomp zoals je ze wel eens bij van die goedkope BC Rich ziet. zelf speel ik niet op Ibanez maar op Jackson en Charvel, maar dat is gewoon een persoonlijke keuze. ja misschien gewoon maar eens uitproberen. de Ibanez gitaren die ik wel eens van een andere gitarist in de hand had speelden in ieder geval wel lekker. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Beide gitaristen van NILE spelen nu DEAN. Marduk speelt inderdaad op een FENDER maar wel met een vette humbucker in de brug terwijl een standard strat alleen single coils heeft, natuurlijk kun je als je zo'n ding modificeert er een metalgitaar van maken maar in zijn standaard vorm is het niet te gebruiken! Iron Maiden speelde in het verleden ook op DEAN trouwens! In hun beste periode nog wel, de piece of mind tot life after death periode! |
|
quote: Weet je dat zeker? Volgens mij speelt Karl live nog steeds op Fenders. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Ja Nile heeft tegenwoordig een endorsement met Dean, ze spelen zelf op een speciale Nile 'V'. http://www.deanguitars.com/nile.php Bij het x-mas metalfest in december speelden ze op deze gitaren. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Het ziet er eigenlijk niet uit. Een B.C.Rich zou beter staan maar die gozer weet wel wat een goeie gitaar is Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
hmm uitproberen lijkt me zinloos aangezien ik geen verschil ken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |