|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yeahh...dit is pas een lekker scheurmonster!... |
|
ah.. met een JEM kan het ook haast niet fout zijn Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: |
|
quote: Heb je geld teveel? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: GELD MOET ROLLEN!!!!!!!!! hoeveel gitaren heb je inmiddels??? |
|
11....maar ik ge er deze week twee verkopen die ik toch niet aanraak...maar goed die vervang ik wel weer! heb ook zitten denken over de neiuwe ENGL Special Edition amp....maar die si wel heel errug duur (€ 3300 ongeveer) |
|
quote: heb je ook akoestische ( die je gaat verkopen )? |
|
quote: die speciale editie roeleert!!!! kep er laatst nog over gespeeld.... |
|
En deze heb ik (waarschijnlijk) binnenkort...maar dan in het zwart |
|
Mooi |
|
Sja, ik vind er persoonlijk niet zoveel aan, maar veel plezier ermee Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ja ik heb de SE ook uitvoerig geprobeerd echt een vette amp, maar ik ben er nog niet over uit of ie nu echt meer brenget dan de SAVAGE 120 of de POWERBALL...die ik beiden al heb. |
|
...tsja...t geluid kan nooit tippen aan mijn Jem, maar een DiMarzio brugelement doet wel wonderen. ..... ik moet gewoon eens zo'n plexiglas gitaar hebben |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Klinkt vast goed als je er een vette dimarzio inflikkert, wat dacht je van een X2N |
|
|
|
quote:ork wat lelijk zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb er zoeen gehad alleen dan zonder die Tribal graphic erop gewoon in classic black, klonk best goed maar bout gebalanceerd, voor een KOreaan zeker niet verkeerd! |
|
quote: Dat ding speelt écht kut 11.45: restate my assumptions |
|
dat valt reuze mee.... het is niet mijn favo axe, daarom heb ik hem ook verkocht maar hij was echt niet zo verkeerd hoor. |
|
quote:Dat kun je altijd aanpassen!!! Dat heb ik ook bij mijn Warlock moeten doen. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 05-04-2004 16:15] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
ik oefen thuis altijd zittend dus ik zou niet zo snel veel geld uitgeven aan een model zoals dit. het ziet er gaaf uit dat wel. vindt alleen de tribals niks. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
dat kan ik vind de tribal graphic ook niet zo, ik had er een in classic black, was waarschijnlijk ook nog goedkoper... Nou als een gitara neck heavy is kun je de strapbuttons plaatsen waar je wil maar een optimale balans zal ie nooit krijgen! bovendien heb je dan van die lelijke gaatjes in je gitaar! |
|
Overigens ziet die Kerry King BC Rich er ook nog eens bout-lelijk uit (de opdruk althans), verder wel een heel oke gitaartje! Like Some Snow-white Marble Eyes |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |