|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik houd persoonlijk iets meer van DiMarzio's dan van Duncans maar beiden zijn dik OK. Kijk een snaar: - SH-8 Invader - SH-10 Full Shred - SH-6 Distortion - SH-13 Dimebucker (gewoon een Bill Lawrence L 500 XL copy!) - of de actieve livewire's, mara ik hou persoonlijk niet zo van actieve PU's. Of deze in een 7 string uitvoering te krijgen zijn weet ik niet, want 7 snaar is nooit echt major aangeslagen en er zijn niet veel PU's in 7 string uitvoering te krijgen, de Invader weet ik zeker die heb ik wel eens gezien! Van Dimarzio kune je deze eens bekijken: - DP-100 Super Distortion - DP-102 X2N (de hotste passive PU ever!) - Evolution - Tone Zone - Super 2 - Super 3 |
|
quote: Ik wil niet heel bijdehand gaan doen ofzo... Maar Iron Maiden schijnt ook op Squire Strats te spelen. Maar ach, boeie, iedereen z'n gitaar he. |
|
quote: Iron Maiden op squiers!? Lijkt me erg sterk! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja echt! Heb het ergens gezien, en gelezen. |
|
quote: Nouja, 't is toch gewoon een B.C. Rich Warlock, wat is daar Aldi aan? Misschien het feit dat 't netjes in een pakketje wordt geleverd, haha.. Maar verder ziet 't er prima uit ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ben ik het wel mee eens ja hahahahah Zo'n gitaar waar je na drie keer spelen reuma van krijgt hehe....... |
|
quote: Ik ben ook begonnen op een BC Rich hoor!!!, dus laat je nie gek maken!!! Tis een leuke gitaar om mee te beginnen.... |
|
tja... |
|
je moet t een beetje opbouwen, begin met een bc rich, daarna een ibanezje en later een Musicman hahahahahha |
|
BC RICH leuk om mee te beginnen?? HAHAHHA ze maken gitaren die zo mooi en duur zijn dat de meesten er niet een op zullen eindigen! |
|
quote: of beginnen bedoel je.... |
|
quote: Je hebt genoeg goedkopere BC's gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
ja dat weet ik, maar iemand zei dat het leuke beginnersgitaren zijn. En dta terwijl een "echte" BC RICH een peperdure boutique gitaar is van het bovenste marktsegment en bepaald geen beginnersgitaar! Sterker ik zeg dus dat de meesten er niet eens een kunnen betalen! Ik vind het jammer dat goedkope KOrean Imp[orts vaak de naam van zeer goede en kwalitatief hoogstaande gitaarfabrikanten bedoezelen! Vele mensen weten niet eens dat BC RICH of DEAN USA BOutique merken zijn, en kenne zxe allene meer van die vage modellen voor € 300... |
|
Ik kan een beginner liever een goedkope Ibanez aanraden dan een ander merk zoals Yamaha Pacifica. Altijd goed bij Ibanez. |
|
quote: Ik heb in mijn RG7620 een evolution geprikt en daar ben ik zeer tevreden over |
|
quote: Ik ben idd op een Koreaanse Warlock begonnen... Het model vind ik nu niks meer aan, tis meer een figuurmoordpijl voor een bloedige horrorfilm!!! |
|
model, model, stelletje meiden. Oud Vuil. |
|
quote: Er worden dus hele mooie warlocks gemaakt in de USA customshop! IK hou van extreme modellen tot een bepaalde hoogte een BEAST vind ik niets aan er moet nog wel enige mate van symmetrie inzitten. Ik vind al die uitgeholde superstratjes allemaal zo gewoontjes...ik kan een merk als Ibanez dus ook niet luchten of zien. Zelfde geldt voor de JACKSON soloists, echt van die stereotype shredgitaren, ik heb er laatst ene bespeeld en buiten dat ik niet veel kon met het nek profiel was het eiogenlijk bet ene lekkere gitaar maar zou er NOOIT een kopen! Ik hou wel van klassiek vormen maar dan meer uit de GIBSON school. Ik ga de komende weken zo ene bestellen, ik wil weer eens een NON DEAN in mijn collectie HAHAH zo ga ik alle merken af... kan niemand me tenminste beschuldigen daty ik niet weet waarover ik praat! |
|
quote: Ik zou dat ding meteen laten overspuiten. |
|
|
|
quote: nou, als je geen ibanez kan zien, laat staan bespelen... Oud Vuil. |
|
Ik kan een beginner echt geen BC RICH aan laten schaffen. De lompheid straalt er van af. |
|
quote: Als ik hem maar mooi vind nietwaar! maar goed ben er in de eerset instantie erg benieuwd naar als ik het niets vind kanik hem zo weer kwijt en hou ik er nog aan over ook! |
|
Het heeft iets weg van een SG type op zich vind ik het wel wat hebben. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |