|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geen idee, maar ik vind het geen mooie gitaar. |
|
quote: De ESP F200 serie? Die is inderdaad gruwelijk mooi. Lijkt mij ook wel wat. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
esp schijnt wel een goeie (doch dure) naam te zijn... maar ervaring heb ik er niet mee Je moeder. |
|
mijn ervaring reikt niet verder dan samick (de les paul van hun is zwaaaaaaaaar) en dean. die laatste bevalt me erg goed maar ik heb dan ook nog nooit iets anders in mn klauwen gehad. Je moeder. |
|
LTD's zijn niet zo geweldig, echte ESP's zijn een stuk beter! |
|
Hey Enforcer, Kom jij net je bed uit of kom je net van de kroeg? 't Is wel een zeer christelijk tijdstip. |
|
Ik heb een vraagje. Waar kan ik het best mijn gitaar weg brengen om hem na te laten kijken en een grote beurt te geven? Ik heb het idee dat de hals niet helemaal goed meer loopt en het toetsenbord mag ook wel een lekker oliebeurt krijgen. Voor de rest nog een paar kleine dingen als ranzige aanslag op mn brug en roestplekjes ( ) op mn elementen. Maar het grootste probleem op dit moment is die enorme feedback die er tegenwoordig uit komt. Gister gewoon een misthoorn in mn handen in plaats van een gitaar . Ik denk ook dat hij ergens van binnen contact maakt, want hij bromt ook een beetje, tenzij ik mn hand tegen mn brug aanhoudt... Liefst ergens een toko in de buurt van Rotterdam, maar ik heb een OV dus in de buurt is minder dan een uur treinen graag (ook niet al te duur, want ik ben maar een arme student ) |
|
Bint, ga naar Vox Humana in Vlaardingen, superzaak Met de trein slechts 10 minuutjes van R'dam CS, dan nog 10 minuutjes lopen. www.voxhumana.nl |
|
quote: Ik heb 1 keer op zo'n gitaar gespeeld, maar vond het 3x niks. Erg mooi ding, maar ik vond: - klank onder de maat - speelcomfort bagger - klonk absoluut niet strak NB: ik heb de 7 sanrige variant bespeeld. |
|
Ben ik het wel mee eens ja........ de toets vind ik persoonlijk ook minder op die dingen....... |
|
quote: Anybody? Shredhead/ Triple Dan, waar hebben jullie jullie Conklins vandaan? |
|
|
|
trouwens, nog ff 1 vraagje. Als je je zwevende brug vast laat zetten, heb je dan ook het probleem opgelost wat je krijgt als je je gitaar anders stemt? Is altijd zo irritant dat ik niet ff snel 1 snaar wat hoger of lager kan stemmen voor een nummer, laat staan alle 6... |
|
quote: yep |
|
mooi |
|
heb ik ook gedaan bij deze gitaar: http://193.172.23.59/777/ |
|
quote:5 snarige Conklin's staan toch regelmatig op marktplaats en ebay. |
|
ok, met hulp en advies van den oude wijsgeer SnaacK, ben ik verliefd geworden op de volgende schone: info: http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/page/RG2620QMSP.html (of had ik dat al gepost??) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-05-2004 1:21] Bruce Banner |
|
quote: HAHHA dat zal mijn bed wel wezen ben vaak vroeg op.... |
|
quote: Kijk, deze gitaar vind ik dan alweer een stuk mooier! |
|
quote: he! ik was eerder! is dat nu your precious? of komt dat nog [Dit bericht is gewijzigd door theo! op 11-05-2004 17:58] signature |
|
wat een kutwinkel is die Feedback in Utrecht toch! ik ga altijd naar stand-by maar die hadden iets niet dus hebben ze me op de Biltstraat doodleuk de verkeerde adapter aangesmeerd ook die gast weer gezien die op dat plastic tasje staat. je mag daar alleen op een gitaar/versterker spelen als je heel goed bent. anders doet hij dat voor je "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Echt waar? Wat een eikel. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Misschien ruiken we dan te veel naar alcohol als we daar aankomen. [Dit bericht is gewijzigd door Damnation op 11-05-2004 21:17] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |