|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 11-05-2004 21:30] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 11-05-2004 21:26] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ha ha ging even wat mis [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 11-05-2004 21:23] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Hmmm.. I'll keep an eye open then.. Is er geen importeur in NL? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 12-05-2004 1:51] |
|
zo....nu begint de dag pas goed |
|
quote: Bij mijn weten niet. Het is maar een klein bedrijfje, Conklin. |
|
leuk programma, dat PowerTab. ben er nu wel zo'n beetje uit, kan alleen niet vinden hoe ik nu boven een stuk wit kan krijgen om tekst in te plaatsen of ligt dat nou aan mij "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Met de knop "t" kan je text inserten, maar echt goed werkt het niet de opmaak kan nogal; verneukt worden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Inderdaad een leuk programma. Veel gebruiksvriendelijker dan Guitar Pro. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
PowerTab is idd wel handig ja |
|
quote: Is dat zo? Ik heb daar geen last van gehad toen ik daar was... Ik vind alleen de keus zo beperkt daar: geen jackson, esp of bc rich te bekennen... Sowieso heb ik moeite die te vinden in muziekwinkels... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: heb het gevonden. wat ik wilde hebben is wat ik bij de 'File Information' in heb getypt en dat zie je dus pas als je het uitprint. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Stand-by is/was een veel betere winkel. Ze hadden daar ook aardig wat Jacksons alleen wordt de keus daar ook steeds minder. Voor kabels, plectrums en andere zooi kom ik er echter nog graag. goede mensen ook die daar werken. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Hoi allemaal, Binnenkort komt er een solocdke (EP) van mij uit en t nummer hieronder zal daar ook op te vinden zijn. De titel is "Song for Alex" http://student-kmt.hku.nl/~bob0/conrad/2004-06-06_01_AlexMix.mp3 Veel luisterplezier!!!! Grtz, Conrad |
|
Klinkt goed Ratje |
|
klinkt goed zeg! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Klinkt goed man, lekker solo geluid ook But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hee Conrad Klinkt goed kerel !!! Mooie sound ook, goed nummer, goed bezig !!! Wel grappig om het van Testament gejatte loopje terug te horen ergens op 4:10 Aangezien het nummer "song for alex" heet kan ik me voorstellen waarom dit erin zit Of heb ik het mis ? Ben benieuwd naar de volledige CD binnenkort Marcel [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 08-06-2004 0:46] |
|
Nou ok dan, hier ook een nieuw nummer van mij, dit is net verschenen op een tribute to Shawn Lane (door Lion Music) http://www.metalagesmedia.com/marcel/lane/Marcel%20Coenen%20-%20Delusion%20(master).mp3 Niet schrikken, zit ook nogal wat funk en fusion in hier en daar Op drums: Roel Van Helden, op bas: Rob Van Der Loo, ik zelf doe alle gitaren. Marcel |
|
geez wordt een beetje eng van al dat geweld LOL! klinkt wel erg goed allemaal.... |
|
quote: Klinkt goed Conrad! De leadgitaar zou wel wat harder in de mix mogen, maar verder prima. |
|
ZM-mennekes, U allen bedankt voor de complimenten!!!! Deze week ga ik nog ff t hoeske afmaken en dan wordt t tijd om alles samen te voegen.... U hoort binnenkort meer!!!! ps. grappig trouwens dat Marcel op t moment de enige is die t Alex thema gelijk herkend, misschien omdat tie in dezelfde gouwe tijden naar de metal is gaan luisteren als ik... Grtz, Conniemus uit Jeruzalem |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |