|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind 10 euro voor een uur niet veel. Ik heb net mijn akoestische gitaar weggebracht. De brug bleek toen helemaal meer ok te zijn. Die gaan ze aanpassen. En ik laat er direct positietoetsen opzetten. Ik heb alleen niet voor parelmoer gekozen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Morgen is mijn gitaartje weer klaar. Ik kan niet wachten. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Inderdaad! Geen geld joh. Goeie leraar dan? Positiemarkers in de toets zetten lijkt me daarentegen wel aardig prijzig.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-09-2004 16:15] |
|
Mijn gitaar is het best te omschrijven als 'brandhout'.. tweedehands TCS, Fender Strat imitatie, en een slechte. Gelukkig kan ik bij studio opnames gebruiken maken van de Gibson die de producer heeft staan, als ik er effe nieuwe snaren opleg. Zitten nu roundwounds op, en da's fijn en aardig, maar ze zijn er 10 jaar geleden opgezet.. blood poisoning, anyone ? Maar ik wil wel binnenkort een nieuwe gitaar, Ibanez als het kan.. enige aanraders hiervoor, in de prijsklasse 500-750 euro ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hij is best goed. Hij komt alleen uit Portugal dus hij spreekt geen Nederlands. En blijkbaar heeft hij geen verstand van de prijzen hier. Die andere ingreep is wel heel prijzig maar wel heel nuttig. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Weet iemand hier of EMG-HZ elementen i.c.m. een jackson MG series een beetje goed klinken én scheuren? alvast bedankt [Dit bericht is gewijzigd door Son of Evil op 03-09-2004 20:10] Wicked Mystic |
|
Niet doen, dat zijn passieve elementen.. Wat "scheur" betreft zijn er betere elementen te verkrijgen, bijv. de DiMarzio X2N, de Seymour Duncan Distortion Trembucker, Bill Lawrence L-500 (of Seymour Duncan Dimebucker) etc etc etc... Het ligt allemaal aan je smaak natuurlijk Ik ben zelf erg verknocht aan de DiMarzio Evolutions in mijn JEM en de Seymour Duncan Distortion Trembucker (bridge) en Full Shred (neck) in mijn Jackson Kelly. |
|
Ik heb een paar week terug ook het brugelement van mijn six-string vervangen door een Evolution. Bevalt me prima. Mijn seven-string heeft al wat langer DiMarzio's erin liggen. |
|
quote: Evolution rules! |
|
quote: Koop een stoere RG en pleur er coole elementen in, lekker afstellen en hakk'n |
|
Ik heb mijn akoestische gitaar terug. Hij speelt weer erg lekker en ziet er super uit. Hij was niet echt duur. Maar 45 euro. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Zekers. Blaze ook wel, trouwens. Die heb ik in m'n seven-string. |
|
quote: Cool Onze 2e gitarist heeft ook 7-string Evolutions in zn Universe gepleurd. Iets meer mid/definitie. Kwestie van smaak ook Dude! Zie ik ineens oa. Mahavishnu in je "A (brief) list of the stuff I listen to:"-lijst staan!! Goeie zaak!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-09-2004 20:41] |
|
quote: Ok bedankt voor de tip Wicked Mystic |
|
Ik heb het tijdschrift: What Guitar? gekocht. Best een geinig blad. Alleen het is jammer dat hij nog niet lang bestaat. Daardoor zijn de tabellen met producten een beetje loos. Trouwens de Fernandes met sustainer is ook getest. En ze vinden de sustainer erg goed maar de rest van de gitaar valt blijkbaar erg tegen. Ze vragen zich trouwens ook af hoe vaak je de sustainer nou echt zal gebruiken. Daar hebben ze op zich wel gelijk in. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Dat ligt maar net aan de gitarist natuurlijk.. Anders kan je dat wel over alle effecten zeggen.. "Ja, die Whammy is leuk, maar hoe vaak zal je hem nou gebruiken..." Etc. |
|
quote: Idd, niets mis met een beetje lekkere jazz/fusion. McLaughlin rules! |
|
quote: Precies, want er zijn best een paar gitaristen die leuke Whammy-dingen hebben gedaan. |
|
Whammy zie ik als iets anders als sustain. Whammy is gewoon een effect. Bij dit heb je echt iets definitiefs. En je bent tevens een hele humbucker kwijt. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Hambucker |
|
quote: ROFL Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Absoluut! DiMeola ook.. als je em nog niet kent moet je "Romantic Warrior" van Return to Forever es checken. Al di Meola, Chick Corea, Stanley Clarke en Lenny White |
|
quote:Inderdaad Mank. Die plaat heerscht de pannen van het dak naar mijn mening. Een hele andere diMeola overigens in vergelijking met wat ie nu doet.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |