|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja die LGX-en rulen!! Kep me ook helemaal kapot zitten staren op die .gif met al die modelletjes :D Maar blij, 't is officieel : Ik heb een endorsement met Bo-El! Geweldige kerel die echt hoge kwaliteits gitaren bouwt. (he Marcel? ) Check z'n site maar es : http://www.huubboel.nl 't Zijn niet echt metalmodellen (qua uiterlijk, maar komt nog..) maar qua sound en spel geeft ie m'n Jem een trap na haha... Alleen ff wennen met die vaste brug, maar daar komt tzt wel verandering in. Op deze foto's (door MindlessMayo) bespeel ik em. : grtz, Frank [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-12-2004 20:51] |
|
quote: Echt gaaf man dat je een endorsement hebt!!! Mooie gitaar ook... doet me een beetje aan mijn EBMM Petrucci denken... Kun je wat close-up foto's posten??? Grtz, Conrad |
|
quote: Donders gaaf ja :D Ik zie wel toekomst in die man en gitaren!! Dit is weliswaar niet de mijne, maar wel hetzelfde (Deze had Roy ff thuis) 't Is een doorlopende hals dus geen hielblok. En veel betere sustain/klank. Kzal binnenkort wat mooie pics maken. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-12-2004 0:18] |
|
Het mag eigenlijk niet in deze topic maar ik heb afgelopen weekend op de basgitaar van het zusje van mijn vriendin gespeeld. Dat was echt mega geinig. Best leuk om zo'n ding even een tijdje voor jezelf te hebben. Ik bespeelde hem wel als een normale gitaar met hier en daar een slappie. Maar toch die dingen zijn erg geinig. Hij klonk ook nog best ok. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
je speelt wel met vingers he!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Euh, ja hoezo? Mag dat niet? Ik speel op mijn gitaar namelijk ook meestal met vingers. Alleen echt solo's en harde riffjes doe ik weleens met een plectrum. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Master of Puppets met 220 bpm, met je vingers? |
|
quote: Master of Puppets is nog wel te doen (met je vingers) een nummer als Battery vind ik vele malen lastiger Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: juist wel bas moet met (2) vingers vind ik, klinkt veel beter plectrum bassisten vind ik meer mislukte gitaristen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hoezo (maar) twee vingers Persoonlijk vind ik met de vingers spelen stukken fijner en ook gaver klinken, plus dat het je meer mogelijkheden geeft. In sommige gevallen kan met plectrum spelen echter ook wel een gaaf resultaat geven. |
|
quote: meer mag ook wel (myung ) maar zijn er weinig die dat goed kunnen en minder ook wel (rush bassist) maar dan moet je een behoorlijk snelle vinger hebben met plectrum klinkt het niet bassig en bas moet ook weer niet te snel vind ik. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-12-2004 18:02] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja ok echte metal riffs speel ik op mijn gitaar met een plectrum. Maar op een basgitaar kan je wel beter lopen met je vingers. En met twee vingers haal je een behoorlijk tempo. Ik vind het zelf ook veel mooier klinken. Overigens, ook op een gitaar. Maar die plectrum heb je voor sommige dingen wel nodig. Ik speelde met drie vingers op die viersnarige basgitaar. Mijn duim voor de laagste en mijn wijs- en middelvinger voor de drie andere snaren. [Dit bericht is gewijzigd door goblinjester op 08-12-2004 14:51] Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
mijn plank... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:persoonlijk vind ik het geluid met een plectrum beter bij metal passen. Daar komt ook nog eens bij dat ik met een plectrum veel strakker en sneller ben |
|
quote: ik denk dat het: 1. een kwestie van smaak is 2. een kwestie van vaardigheden is 3. een kwestie is van het geluid dat het best bij het nummer past. Persoonlijk kan ik meer op een bas zonder plectrum, maar sommige nummers of delen van nummers speel ik met plectrum om bijvoorbeeld een 'doorrollen' geluid te krijgen. zoiets. |
|
quote: Apart ding, heeft wel wat |
|
quote: die van mij is alleen een beetje ouwer en gaarder, maar hij speelt geweldig en ik vind de blauwe fretboard tegek [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 09-12-2004 16:03] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
vautje [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 09-12-2004 16:02] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja, die 'afgeragde paintlook' is wel gaaf idd. |
|
quote:mooie kleur |
|
quote: ik vind het mooier klinken. maar plectrums kan je ook kwijtraken enzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind het spelen met een plectrum veel fijner omdat je dan ook beter je accenten kan laten klinken. Is wel handig als je echt aan het shredden bent. Ik heb het ooit geprobeerd met vingers, het wordt alleen maar een rommel. |
|
Ligt dat dan niet aan je techniek? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |