|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tip: begin een eigen band (pssst ik ben bassist ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
lol nog een keer? |
|
quote: Is die er dan niet meer? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: LOL nee joh, gewoon bangen met dat kapsel, gebeurt er tenminste nog iets op het podium |
|
quote: http://www.suncaged.com |
|
Vandaag weer andere snaren op mijn axe gelegd. Ditmaal 0.12 - 0.60, toch wel erg wennen zeg, vooral de ongewonden en de d (Db in mijn geval) zijn hard werken nu! |
|
quote: zeg lekkere vent, heb je m'n mailtje nog ontvangen? |
|
Maar waarom is de oude zanger er eigenlijk uit? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: jep, gaat morgen oppe post! (niet jouw mail, maar hetgene waarvoor ik de inhoud van je mail nodig had ) |
|
quote: .012..auw..jezus bikkel.. gaat de agressie niet uit je sound met zulke kabels? |
|
quote: Staat wel op hun site Afstand.. en Joost was gekapt dus moest ie alleen vanuit enschede komen. |
|
Sinds dat ik weer in een thrashband zit, breek ik veel snaren!!!! Ik wil een Hybrid setje proberen; de helft van een 010 setje en de ander van 009 setje, de dikste snaren van een 010 setje dus!!! |
|
LOL dus ga je alleen nog maar de G, B, en E breken? Maar die setjes gebruikte ik ook heel lang. Wel cool maar de balans in sound tussen de lage en hoge snaren is wat minder. Geluid flink bijstellen wordt het waarschijnlijk |
|
quote: Ik stem een halve toon lager. En op die bariton is de snaarspanning anders, vandaar Maar het is wel werken ja! edit: ik speel dus alleen 7 snarig, vandaar die hele dikke snaar erbij hehe [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 12-09-2004 20:15] |
|
Gisteren bij onze geluidsman geweest, die heeft pas een boogie triaxis gekocht, dus die ging ik even uitproberen: HOLY FUCKING SHIT! wat een ontiechelijk gave vette goedklinkende bak is dat zeg Ontzettend veel ballen en je haalt er de meest lekkere scheurgeluiden uit die je je maar voor kunst stellen Ik denk dat ik mijn auto maar ga verkopen.. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 27-09-2004 8:11] |
|
Zeer gaaf ding ja!!!! alleen een beetje duur.... |
|
quote: Snaarspanning anders...? Dat ligt toch aan de snaar en niet aan de gitaar? Een bepaalde spanning zorgt voor de frequentie, tenminste dat dacht ik. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Zelfde setje op een niet bariton 7 snaar speelt/voelt strakker. Bariton is 2,5" langer (size does matter ), dat maakt wel degelijk uit heb ik gemerkt. |
|
Tering, heb zitten zweten achter een aantal riffs van Pantera-Cowboys from hell. Btw, een aanrader voor wat gevorderde gitaristen: saxophone en trompet solo's naspelen. Heel goed om bijvoorbeeld een opbouw van een solo (van begin tot hoogtepunt) te oefenen en/of instrumentbeheersing. Voor beginnende gitaristen: speel dwarsfluit etudes. |
|
quote: Gaaf nummer (ook voor op de basgitaar) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Aha, lengte.. na jah, ik mag niet klagen met mijn 7-snarige, speelt heerlijk, klinkt nog beter. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:idd, die gehele cd is eigenlijk zweetwerk. |
|
LOL Michael Schenker heeft ook smakk gekregen! |
|
Voor de liefhebbers: 23 oktober 2004 - Veenendaal 23e Vintage Guitarshow in Veenendaal, NAAR NIEUWE LOCATIE!!: “DE VEENENDAALHAL”, Laan der Techniek 22 te Veenendaal. Wordt 2 maal per jaar georganiseerd. Veel handelaren zijn aanwezig, ook uit Duitsland, maar ook particulieren hebben de mogelijkheid om hun gitaar te verkopen. zie: www.guitarshow.nl In mijn woonplaats. Is echt gaaf, wat nationale gitaarhelden zijn er (wel eens). Maar zowiezo enorm veel oud spul. Te koop en te kijk. Bijzondere aandacht is er dit keer voor de vintage Ibanez kopie gitaren uit de 1960's en 1970's. Ik ga wel ff loeren. Met m'n broertje, denk'k. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |