|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
is iemand hier eigenlijk bekend met de bizarre muziek van de Japanse band Malice Mizer? no text supplied |
|
quote: Yeps ik. Ik vind de muziek in principe niet erg interessant, wel vind ik dat menig travestiet wat van deze mannen kan leren, want god wat zijn zij mooi opgemaakt [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 15-11-2004 23:14] Kankerlul |
|
|
|
Photosjop? F*ck hippies |
|
Nee hoor, ze zien er altijd zo uit. http://ina_moramento.tripod.com/queenofvisual/id4.html [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 15-11-2004 23:20] Kankerlul |
|
Ik weet niet of iemand anders de nieuwe Flesh Field al heeft, maar hij is echt GEWELDIG! Perfecte mix tussen dark electro en (gitaar)industrial. Nu maar hopen dat iemand ze naar Nederland haalt (Gothtronic? )... no text supplied |
|
f***in' hell zijn dat kerels.......? |
|
die onderste volgens mij niet hoor no text supplied |
|
f***in' hell zijn dat japanners.......? mvg wk10 |
|
quote: jawel het zijn allemaal kerels Kankerlul |
|
.. en daarom is gothic gay |
|
die zijn niet goffick maar "j-rock" |
|
gayrock? |
|
mwah, ze schijnen toch voornamelijk in de smaak te vallen bij vrouwen... no text supplied |
|
haha volgens mij is het iets van death-rock-wave-punk-jappen zooi.. niet mijn muziek iig Kankerlul |
|
Ik draai de laatste tijd mijn ouwe new wave-platen zowat aan diggelen gewoon omdat ik ontzettend veel van die teksten hou Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Hey M U, in februari Red Zebra in the Steeple, back to Bastogne Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Een paar jaar geleden Red Zebra gezien op Rock Zottegem...was wel zwaar de moeite,maar enfin,bedankt voor de tip,misschien kom ik wel af Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Dan kunnen we eindelijk eens een pintje tesamen drinken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
expired [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 12-03-2005 1:41] no text supplied |
|
expired [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 12-03-2005 1:41] no text supplied |
|
Heeft iemand de nieuwe single van VNV Nation, "Chrome", al gehoord? Hij is echt geweldig! Lekkere back-to-basic EBM en dan helemaal perfect uitgewerkt. En alleen via internet te koop als mp3 Ze komen ook 'live' optreden in NL: 1 april Effenaar, Eindhoven 2 april De Kade, Zaandam no text supplied |
|
Vannacht is het The Smiths-en Morrisseyavond in 't Kompas in St-Niklaas. [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 08-01-2008 13:31] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
FF een vraagje, zijn er tegenwoordig nog veel industrial/ Gothic concerten in NL? |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |