|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik blijf er ook het liefst vandaan. En sinds ze in Utrecht eens mijn autoradio van 9 tientjes gejat hebben terwijl de auto in een parkeergarage met kluisdeuren stond is mijn sympathie ook voor dat gehucht drastisch vermindert. |
|
Het blijft allemaal Randstad natuurlijk. Ik moet weleens stagebezoeken doen daar, dus hoef niet van die achterlijke parkeergelegenheden daar gebruik te maken gelukkig. Ontopic: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Lekker! |
|
Wel vet dat Jenje een electro-topic heeft aangemaakt. |
|
|
|
Japans Schaep? signature |
|
Zweedse synthfetishisten. Pas op, voor je 't weet is't mainstream... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
afgelopen weekend Wermut eindelijk live gezien |
|
Gewoon van eigen bodem. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
veeeet signature |
|
iets nieuw best ok signature |
|
Geen idee of deze al voorbij is gekomen, Maar voor 1982 goed te doen |
|
Dat is niet bepaald mijn ding. Goed slecht, dat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Lijkt me wel een interessant festival: https://www.facebook.com/events/496992167123960/ Bimfest XIV - http://www.bimfest.be, met, o.a. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 09-11-2015 12:50] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Spijtig genoeg niet op het festival, maar wel erg lekker The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Vind ik ook wel nice The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
quote: Zozo dat klinkt lekker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Best OK. Komen in februari naar Magasin 4. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ik ben momenteel erg verslaafd aan de tweede van The Mission. Vind je die minder? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Nog nooit naar geluisterd. Ga ik checken dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Magazine, ga dat checken mensen. Hun debuutalbum uit 1978 is echt geniaal. Zanger Howard Devoto een soort kruising tussen Bowie en Johnny Rotten, zeer fascinerend persoon. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 26-11-2017 22:46] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Gaaf dit: Wel jammer dat er zo weinig beeldmateriaal uit hun toptijd (80-81) te vinden is. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 29-11-2017 19:56] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Die Hot House geluidsopnames heb ik geript van iemand die de originele opnames heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |