![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik blijf er ook het liefst vandaan. En sinds ze in Utrecht eens mijn autoradio van 9 tientjes gejat hebben terwijl de auto in een parkeergarage met kluisdeuren stond is mijn sympathie ook voor dat gehucht drastisch vermindert. ![]() |
|
Het blijft allemaal Randstad natuurlijk. Ik moet weleens stagebezoeken doen daar, dus hoef niet van die achterlijke parkeergelegenheden daar gebruik te maken gelukkig. Ontopic: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Lekker! ![]() |
|
Wel vet dat Jenje een electro-topic heeft aangemaakt. ![]() |
|
![]() |
|
Japans Schaep? Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Zweedse synthfetishisten. Pas op, voor je 't weet is't mainstream... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
afgelopen weekend Wermut eindelijk live gezien ![]() |
|
Gewoon van eigen bodem. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
veeeet Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
iets nieuw best ok Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Geen idee of deze al voorbij is gekomen, Maar voor 1982 goed te doen ![]() |
|
Dat is niet bepaald mijn ding. Goed slecht, dat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Lijkt me wel een interessant festival: https://www.facebook.com/events/496992167123960/ Bimfest XIV - http://www.bimfest.be, met, o.a. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 09-11-2015 12:50] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Spijtig genoeg niet op het festival, maar wel erg lekker ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Vind ik ook wel nice The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Zozo dat klinkt lekker ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Best OK. Komen in februari naar Magasin 4. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Ik ben momenteel erg verslaafd aan de tweede van The Mission. Vind je die minder? De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
quote:Nog nooit naar geluisterd. Ga ik checken dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Magazine, ga dat checken mensen. Hun debuutalbum uit 1978 is echt geniaal. Zanger Howard Devoto een soort kruising tussen Bowie en Johnny Rotten, zeer fascinerend persoon. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 26-11-2017 22:46] De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
Gaaf dit: Wel jammer dat er zo weinig beeldmateriaal uit hun toptijd (80-81) te vinden is. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 29-11-2017 19:56] De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
Die Hot House geluidsopnames heb ik geript van iemand die de originele opnames heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |