|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
wat vinden mensen toch leuk aan bands als Wumpscut ik snap het niet is dat live de max of zo? signature |
|
|
|
Nice. Toevallig nog The Scream en Juju op lp binnen gekregen een paar dagen geleden. |
|
quote:Gaaf. Ik heb onlangs die single-verzamelaar met Mirage en Hong Kong Garden voor weinig gevonden. Misschien toch wel de eerste gothic band ter wereld, zo worden ze althans vaak gezien. Zelf ben ik bij Tinderbox van ze gaan houden, door de Verrukkelijke Vijftien toendertijd. Gave band, ik ontdekte pas later dat ze eerst ontoegankelijke muziek maakten en choqueerden met swastika's enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nice. Buiten ''The Scream'' en ''Juju'' ken ik nog niet zo heel veel van ze, zal het deze dagen eens beluisteren. |
|
Meer ouwe wave meuk die ik goed trek: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
En voor wat metal-invloeden, lang voor Drammstein: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goed bezig Bastianus Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
|
|
quote:Dank. Tja, vroeger vleermuis geweest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ben altijd jaloers dat ik die tijd nooit heb meegemaakt, fuck.. te laat geboren. |
|
Nooit geweten dat dat Eisbär nummer al uit 1981 kwam. |
|
quote: Yep, Groovezone heeft dat nummer mooi verneukt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ik kende het wel van deze versie. Groovezone ken ik niet. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-09-2010 22:13] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nog een paar dan... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 14-09-2010 22:28] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 14-09-2010 22:55] |
|
Hulde ook voor Psychonaut in deze. Mag uiteraard ook niet ontbreken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |