|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, Waregem. Ga je toevallig naar Gothic festival in de zomer? De affiche is wederom samengesteld met goeie bands. |
|
wie komt er? signature |
|
Even vermelden dat De Volanges niet zo denderend zijn. Ik hebz e gezien in het voorprogramma van The Crüxshadows afgelopen zomer en ik heb me staan vervelen. Blij dat ik was, toen ze van het podium gingen. |
|
In Slaughter Natives Sonar dirk ivens is SUPER!!! signature |
|
De kans zit er ds in, dat we elkaar daar tegen het lijf gaan lopen? |
|
ja!!!! ik ga nu wel filmpje kijken keep ZM'ing [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-03-2008 23:24] signature |
|
Veel plezier nog met de film. en tot laters |
|
auf wiedersehen! signature |
|
Geen wuivende smiley...Dan maar een |
|
signature |
|
Btw, GW kapt ermee op 1/4...ik hoop dat dit een grap is ni blij Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Dat is een beste line-up |
|
quote: Kan je naar http://gothicabelgium.forum2go.nl/ gaan. Opmaak is identiek aan dat van Gothweb. |
|
Sinds kort ken k dat genre... Ben eens op zoek gegaan en twee weken later had ik enkele Dargaard en Weltenbrand-cdtjes te pakken. Ook al Die Verbannte Kinder Evas gevonde maar geen geld op zak ...sehnsucht... |
|
quote: wist ik al maar ik heb er gemengde gevoelens bij, langs de ene kant was GW meer en meer een samenscholing geworden van meelopers maar langs de andere kant was het wel erg nuttig op vlak van concerten enzo. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
GW? signature |
|
quote: gotisch spinsel, maw gothweb Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Vergeet die zeveraar Donquichoque niet. |
|
quote: en zeker niet te vergeten, de topzeveraar Alain Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gister naar het gothic festival in Waregem geweest, Das Ich, Neon Judgement, Anne Clark, Qntal, Garden of Delight, Trisomy 21 gezien en het was vet Wel weer veel volk zien rondlopen die perfect in het OMG topic zou passen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
signature |
|
signature |
|
Eden Synthetic Corps Grendel Suicide Commando Faderhead The Birthday Massacre NG-Pro NDex Combichrist C-Drone-Defect Heimataerde Stuk voor stuk aanraders!! Het is de lichtinval ;') |
|
LYSERGENE http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=101993640 van de Esoteric gitarist btw Kimmey, ik vind het meeste net te soft, geef mij maar iets rauwer, heb je dat? Alleszins veeeeel beter dan One on One en Wumpscut en zo Tumor of Sonar? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-12-2008 12:05] signature |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |