|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je kunt daarvoor kijken op http://www.kagankalender.com , een wave/gothic kalender voor de lage landen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Welkj adres? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
Voor news, interviews, recensies en concerten op gothic, gothicmetal, wave, industrial, ebm en noise gebied ga je natuurlijk naar http://www.gothtronic.com het drukst bezochte platform voor dark music in de benelux. |
|
De arrogantie straalt er weer vanaf bij Teknoir. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
perception is in the eye of the beholder! |
|
quote: Dat heb je al vaker gepost. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja joh zaadje beetje posten om te promoten Tsk..Doe je toch niet! "Sehnsucht" |
|
quote:Hij krijgt nog steeds geen bezoekers dus bij blijft het maar proberen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: hahaha, goh ik had niet gedacht dat je zo kleinzielig zou blijven reageren bij kritiek op een review van je. |
|
6 mei is er weer een Dark Legacy in de Willemeen in Arnhem. Hier zal een surprice optreden plaatsvinden van Die Krupps (*Surprice*!!) entree is 6 euro. www.willemeen.nl www.dkay.de/krupps_index.html |
|
Die Krupps voor 6 euro? Grapje zeker? no text supplied |
|
geen grapje dus... voor de ambient/industrial liefhebbers: de nieuwe Morgenstern ("Two Different Faces") heerscht! no text supplied |
|
Hehe even een vraagje... Ik heb van een vriendin een cd van Xotox gekopieerd (Unruhe) en ik vind het ontzettende teringherrie, maar wel gaaf hehe. Maar ik vraag me af, wtf is dit nou eigenlijk voor muziekgenre? Of is het iets unieks? Ik heb iig nog nooit zoiets gehoord... Zenial |
|
Xotox, hmzz lijkt wel industrial met noise invloeden ofzoiets. Ken de band wel, maar echt ergens onder plaatsen |
|
Vrijdag 16 december treedt niemand minder dan "A Flock of Seagulls" op in the steeple in Waregem Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
A Flock of Seagulls....een band dat zo belachelijk is dat in het Engels de expressie: 'a flock of seagulls haircut' inmiddels een geaccepteerd begrip is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat heeft met noise echt weinig te maken. Een kennis van me kwam er ook al mee aanzetten. Gaye kickdrum gothic gabber zo zou ik het noemen. Maar ja, ik roep wel meer. Suck my piss |
|
quote: Volgens mij noemen ze dat tegenwoordig rhythmic industrial. no text supplied |
|
BEESTIGE INDUSTRIAL : Synth-etik, op het Hands label van oa Winterkälte. Veel noizy break stukken en pompende bazzez! harsh signature |
|
Slecht nieuws voor de Belgische liefhebbers van het genre: quote: Maw, Purple Moon concerten zijn niet meer. Ik mag het dus vergeten om 13 oktober eindelijk eens Qntal te zien en Faun ook eindelijk eens terug tez zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Qntal en Faun ging'k wrsch anders ook es meepikken... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: zaaaaaaaaalig, mijn favo industrial band samen met Winterk?lte signature |
|
quote: ja, Alain ziet het niet meer zo goed zitten, hij zoet trouwens medeinvesteerders voor de cd-zaak. Moest de metalzone er niet gekomen zijn zou ik wel misschien... signature |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |