|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Velvet acid christ Switchblade symphony razed in black project pitchfork skinny puppy blutengel clan of xymox [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 12-05-2003 21:44] true disco chick |
|
Coph NIa .. echte duistere darkwave .. echt evil gevoeletje eraan |
|
quote: Suicide Commando Goth minister Ministry Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Dubbelpost....alweer [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 30-05-2003 0:07] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Aan elkaar: Gothminister Interessant figuur wel, en zeer goede muziek. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
IDD, zeker het proberen waard. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Coph Nia is gaaaaaf!!! P.A.L. vind ik ook super.. vooral dat nummer Gelobnis *rrrrr* Kankerlul |
|
zin in vanavond! |
|
quote:wat ga je doen dan? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ministry??? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ja,da's een gestoord gezelschap onder leiding van ene Al Jourgensen.Hun muziek klinkt beenhard,razendsnel en met een stem die net in prikkeldraad heeft gehangen,behoorlijk rauw en vervormd.Front 242 en NIN op hun agressiefst,maar met nog meer loeiende gitaren.Suggesties : Jesus built my hotrod. NP: Siouxie Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:beetje? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ja, dat weet ik ook, maar het heeft nikls te maken met gothic, industrial, electro, darkwave en newwave als je het mij vraagt. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
MetalGirlOPhelia heeft toch een dark wave project? |
|
quote: Beetje laat misschien, maar op http://www.bellamorte.com staat wel wat. (de vloek van het "niet-kunnen-editten" ) [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 01-06-2003 18:56] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: jawww Kankerlul |
|
quote: Naar Downward Spiral in Baroeg, samen met een heel lief meisje het was leuk, jammer dat we al snel weer weggingen |
|
quote:Ministry geen industrial? Hmmm, waar zou je het dan onder willen stoppen? quote:Ja, dat had ik ondertussen ook gevonden inderdaad. Het heeft wel wat, maar echt super is het niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ik zou het eerder onder hard-rock plaatsen. Of is er nog een andere band, genaamd Ministry? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Hmmm, met nummers als Jesus built my hotrod, Bad Blood of Animositisomina kan ik daar toch niet helemaal in meegaan eigenlijk. Ik ken alleen deze Ministry... noem jij eens wat titels. Of probeer deze titels even te beluisteren, dan weten we zeker dat we het over dezelfde band hebben I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ken ik allemaal, maar ik vind het toch meer rock hoor, vind het hele leuke muziek trouwens, vooral het nummer Jesus built my Hotrod Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ministry... hardrock *verslikt zich in koffie* |
|
quote: Daar ben ik het volmondig mee eens. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: haha lol ik heb hem op een mp3 cd staan supernummer man Kankerlul |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |