|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehehe Go Madeline ! (waar blijven jouw foto's ?) |
|
Maar Vampie, jij bent ook gewoon stokoud .. ouwer als mij zelfs ! waarom kent niemand Fleshfield hier eigenlijk ? |
|
Fleshfield is cool!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb ze in het voorprogramma van L'AMe .. gezien, erg tof, stukken beter als op cd (kheb er 2) ealleen die zangeres kon niet stoppen met huppelen |
|
ze zouden toen in het patronaat komen, samen met vnv nation. FF ging topen niet door, benst jammer want de mp3's die ik had klonken leuk |
|
quote: Wat is er mis met Underworld? Underworld ruled!!!! En wat hebben ze met gothic/wave/electro te maken? ALLES!! Ok, gothic niet, maar electro toch zeker wel, net als bijv. Orbital. Die maken op en top electro. Bring The People Together |
|
Ik heb een tijd vrij veel naar Terminal Choice geluisterd. Het beukt wel lekker en een goeie vocalist! Moet nog steeds een keer een cd aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-08-2002 11:32] |
|
Heeft iemand meer van Miranda Sex Garden? Zit nu naar 'Cover My Face" te luisteren en ik vind het een erg mooi nummer .. |
|
ik heb de soundtrack van "hideaway" waar 2 nummers van miranda sexgarden op staan. von dat niet echt boeiend |
|
Ik ga hard voor Industrial/New Wave en Electro. Met New Wave dan als koploper. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
k'heb zo'n beetje alles van NEW MODEL ARMY ,volgens mij zeker een van de beste new wave bands! Voor de mensen die denken ????? Sepultura heeft trouwens een nummer van ze gecoverd "the hunt" maar ja, voor t'zelfde geld vindt jij het gewoon kutmuziek why would you listen to me? |
|
quote: lol i know the feeling... op 2 fuiven meegemaakt dat ze chemical brothers draaiden, en zaterdag was er even een remix ofzo van een bekend praga khan nummer te horen... nou ja nog ff reclame maken voor the invitation : quote: |
|
oew! geweldige lijst!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
RECLAME voor the invitation... zucht... nee toch??? |
|
Voor de liefhebbers van mortis, probeer Jääportit eens. Ik heb zelf de Kauan Koskematon cassete album, en die heerscht! http://artists.mp3s.com/artists/49/jportit.html |
|
quote: Fukk ook iemand die het kent! als er 1 band is die het verdient om bekent te worden dan is het jääportit wel! Tuomas is trouwens weer aan nieuw matriaal bezig! ehhhhh bestaat er misschien een kans day je die casette van de hand doet? |
|
voor veel industrial/gothic enzovoorts mp3's kijk eens op : http://www.rusgoth.org/gothmp3.htm hmm volgens mij doet niet alles het op die link , maar goed heb je toch een aardig lijstje voor in je kazaa downloads [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 27-11-2002 17:16] Kankerlul |
|
quote:Eeuwgh.. 48kbps/32kHz/mono! Maar inderdaad wel nuttig voor de orientatie. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wumpscut Funkervogt (en zoals eerder al genoemd) VNV Nation Vind ik erg goed! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ben verzot op gothic en dergelijke,maar als ik het draai op metalfuiven is iedereen ineens eeen pint bestelle Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
logisch als je op een gothic/wave/neofolk feest ineens metal gaat draaien zijn de meesten ook meteen vertrokken naar de bar ende toog. behalve ik natuurlijk |
|
Als het aangekondigd wordt als gothic/metalnight komen ze al helemaal niet Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
O. en ik hebben ons anders wel goed geamuseerd dit weekend op een new wave-goth-industrial-en metalparty in een 18de eeuwse bunker...afwisselend gedanst en woest geheadbangd-beestig!Dat zouden ze eens wat meer moeten doen in België... Heerlijke nummers gehoord : Ignore the machine van Alien Sex Fiend Jesus built my hotrod van Ministry Ich will van Rammstein Hellraiser van ? Temple of love van Crematory( cover om te ) en nog een paar... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik vind Feindflug wel goed. Kent iemand bands die hierop lijken? (Das Ich heb ik ook al) |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |