|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
off topic |
|
quote:en in de gigant draaien ze industrial-trance, en soms hardcore/terror (heeeeeeeel soms) We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Eeew. Nee ik luister toch veel liever naar Industrial. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
enige wat een beetje in de buurt van industial zonder trance komt is prodigy, maar die draaien ze maar 1 keer op een avond waarschijnlijk en zuigt en ik denk niet dat ze een verzoekje om diabolical of aborym accepteren [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 25-04-2004 15:57] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Gothic erotic dus...In de baroeg elke 2 maanden "Sehnsucht" |
|
quote: UhUh Industrial is de shit! "Sehnsucht" |
|
quote: Diabolical is dan ook slaapverwekkende deathmetal... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 26-04-2004 10:54] "Sehnsucht" |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 26-04-2004 10:55] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik vind Cyberia wel altijd heel gezellig, maar dat heeft ook te maken met Een ander feest met een goede sfeer... Gothoord is heel gaaf en goed bereikbaar vanaf Amsterdam CS (pendelbus). Aanstaande zaterdag is het weer zover. Binnenkort start ook La Résistance in Amsterdam (pakhuis Afrika), dat krijgt wel een lekkere Inrichting-sfeer denk ik. Maar ik ga vrijdag (morgen) weer lekker naar Cyberia en ietsje minder zat worden dan vorige keer... [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 20-05-2004 15:23] no text supplied |
|
In de cathegorie darkwave vind ik Seventh Harmonic een prima aanrader, heerlijk wegdromen op melancholische rustige ritmes, heerlijk En volgende week vrijdag treedt The Neon Judgement op in Antwerpen, één van de iconen van de Belgische newwave terug zien (voor de derde keer ), heerlijk [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 20-05-2004 15:30] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
in de categorie gave shit is GENOCIDE ORGAN goed te pruimen |
|
gouden tip voor dark electro liefhebbers: The Retrosic - God of Hell, werkelijk een fantastisch album. review (van mijzelf) hier: http://www.gothtronic.com/webzine/?where=music&sub=reviews&action=text&reviewid=505&textid=1621 no text supplied |
|
Patrick Wolf Een soort electro-folkachtig iets, met beats,violen accordeon en redelijk zieke teksten Heeft net z'n eerste album uit, Lycanthropy aanraders -bloodbeat -to the lighthouse [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 26-05-2004 17:23] true disco chick |
|
Binnenkort komt de nieuwe Interlace uit, "Imago", erg apart en zeker een tip voor liefhebbers van Skinny Puppy. no text supplied |
|
NEUROTICFISH GODVERDOMME! Ik wil ze live zien! |
|
Beste Morgil, Neuroticfish heeft net een nieuwe single uit, "Bomb", en binnen afzienbare tijd zal het nieuwe album "Gelb" uitkomen. Daarna zal Neurotische Vis ongetwijfeld wel weer eens komen optreden... no text supplied |
|
quote: Ich weiss. De single heb ik al, en ik zit nu te wachten op Gelb. Ik kan niet wachten! De single klinkt zeer goed, dus ik verwacht ook niet minder van het aankomende album. |
|
Ik luister al een paar dagen non stop naar Imago van Interlace, geweldige cd! Echt superintens en eindelijk weer eens een product met het juiste gevoel voor muzikale variatie in combinatie met zieke bruutheid. |
|
quote: Nou, die zieke bruutheid valt nou ook wel weer mee. Maar verder ben ik het met je eens. no text supplied |
|
Iemand anders hier al in het bezit van "Nemesis" van C-Drone Defect? Is m.i. wel dé electro/industrial plaat van 2004! Misschien wel aller tijden... no text supplied |
|
Vrijdag lekker naar Das Ich in de Ekko Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: heb deze cd net gedownload.. GEWELDIG ZEG! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
'n andere plek om uit te gaan dan de Cyberia in Utrecht.... daar ben ik geen jaren meer geweest (ik ben dan ook niet zo'n fan van de House variant van Gothic) Maar er zijn genoeg locaties waar 't allemaal net wat anders is, dan in de Cyberia! Volgens betrouwbare bronnen is er in 't Acu (ook in Utrecht)ook regelmatig wel iets Gothic verantwoords te doen... Succes! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |