|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nooit live gezien http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
Valt Cyberia nou op vrijdag of zaterdaag?? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Wat zoek je dan in dit topic?? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Misschien wordt het dat ook niet? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wie gaat er morgen naar Cyberia? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Hier ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar. Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Leuk zeg, spammen? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote:Dat is alleen van buiten af en dat komt waarschijnlijk omdat zowel metalheads als goths zowel muzikale als maatschappelijke outcasts zijn vanwege hun vrij keuzes en denkwijze. En overigens zijn noch darkwave, noch dark ambient gerelateerd aan house en heeft industrial wel degelijk raakvlakken met metal I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Omdat mijn Belborn Topic een zachte dood sterft, post ik het nog maar eens hier.. Zijn er meer mensen bekend met deze duitse neo-folk / gothic / dark wave / industrial band? (of hoe je het ook noemt) Een flinke tijd terug heb ik hun eerste album (Belborn) gekocht en ik zit er nu over te denken om hun nieuwste (inmiddels vierde) plaat "Y" aan te schaffen. De band zet een eigenzinnige mix neer van folk en elektronische muziek met duitse teksten. Zijn er nog andere bands die soortgelijke muziek maken? (www.belborn.de) "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: ik ben erbij! FEESTJE! |
|
Ik ben er tussen 11 en 12 uur. Eerst bier drinken in de Boothill. Als je iemand zien van ruim 2 meter lang, zwart shirt, broek en kisten aan. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik ben er ook, om 22:00 uur no text supplied |
|
Cyberia was wel aardig. Heb wel leuker gehad. Oude wurmscut is niet echt mijn ding . Maar tegen 3 uur werd het al beter. olgende keer weer! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik vond het niks. Te druk, de muziek was niks en er was teveel rook waardoor ik last kreeg van mijn ogen. Geen Cyberia meer voor mij. |
|
Ah ik heb dus niets gemist cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: mij |
|
Ik luister ook veel gothic en dark-wave en Bla Cyberia is inderdaad best wel kut Dr was laatst een feest in de Baroeg waar ik het ontzettend naar mn zin had, Gothic Erotic.Komt 1 keer in de 2 maanden geloof ik . en dr word ook net een tikkie metal tussendoor gedraaid Geweldig dus! "Sehnsucht" |
|
Sjah ik ben al die gothicfeesten een beetje zat te worden. Al dat decadente geneuzdel hangt me nu echt mijn keel uit maar ik voel er weinig voor om mijn muziek alleen nog maar op mijn kamertje te kunnen beluisteren. DUS! Iemand nog tips van feesten die zoveel keer beter zijn dan Cyberia (vooral qua -sfeer-) gaarne hier posten cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:blackmetal optredens in baroeg en goudvishal We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ZM fest .... Gaat Sappie wel eens naar metalconcerten? |
|
quote: Ligt er behoorlijk aan welke bands en met wie ik ga HgarrothwulfF: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
anders naar de gigant-dans avond in de Gigant in apeldoorn, dat is dikke heersch trancenichten onderkotsen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ahahahaha daar ga je toch geen entree voor betalen? Koop ik liever een paar biertjes ofzo cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |