|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
collide true disco chick |
|
heeft iemand een flauw idee of de band wish nog bestaat? met op zang de ex-zanger van the gathering. site is: http://www.wish-2013.nl/ maar of die datum hun opheffingsdatum is??? Oud Vuil. |
|
quote: Jazeker, ik ben een groot liefhebber van dark electro, EBM en gothrock... Eigenlijk zelfs meer dan van metal tegenwoordig. Ik ga ook vaak naar zulke feesten (Cyberia, Cave Of Satyr enz...). Favorieten: Absurd Minds, Assemblage 23, Clan of Xymox, Deine Lakaien, Feindflug, Flesh Field, Goethes Erben, Grendel, Hocico, In Strict Confidence, The Mission, Neuroticfish, Psyclon Nine, Punto Omega, VNV Nation, Wumpscut Psyclon Nine en Punto Omega kan ik trouwens iedereen aanraden; nieuwe, veelbelovende dark electro bandjes in de stijl van Hocico, maar dan wat agressiever... no text supplied |
|
Inderdaad waarde Wolfheart, Psyclon Nine rost dakpannen aan scherven. PN zijn trouwens volgens hun site ex-blekkies (het zal ook weer niet zo zijn, haha) Trouwens, vrijdag 23 april X-Club met Centhron & Psyclon nine (US) aanvang: 22.00 uur / ¤ 4,- (geen vvk) cybergothic dancenight Cyberia aanvang: 22.00 uur / ¤ 4,- (geen vvk) hoppa, Psyclon Nine strompelafstand van mijn huis... Owjah, om nog even wat rampestamp herrie aan dit topic toe te voegen.. Hierzo wel redelijk vaak in de mp3 spelert: Hocico, Dulce Liquido, Funker Vogt, Apoptygma Berzerk, Aslan Faction etc... Niet een bijzonder lijstje, maar cds moeten nog aangesleept worden |
|
PROJECT PITCHFORK WUMPSCUT! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Gaaf om te zien dat er meer mensen naar Cyberia gaan. Ben er nu 3 keer geweest en was zeer geslaagd. Zelf luister ik vaak naar Suicide Commande, Laibach, Das Ich, Apoptygma Berzerk, Feindflug, Qntal en Dargaard. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Dargaard past toch niet echt in dat rijtje? (Hoewel het wel ontopic is) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
bij nadere beluistering wordt Punto Omega wat snel eentonig en kan het niet tippen aan de toppers in de dark electro... 20 april ben ik zeker op Cyberia, eens kijken of de ex-blekkies van Psyclon Nine er live iets van weten te maken. tip voor liefhebbers van gladde synthpop: Iris (speelt zaterdag 27 maart in de Baroeg voor maar 8 euro). no text supplied |
|
-------------------------------------------------------------------------------- Voor de liefhebbers van deze muziek nog wat data voor concerten en feesten en festivals op deze site: http://www.gothtronic.com/ aldaar verschijnt zeer snel een nieuw life-style ezine voor dark music stijlen: As you all probably know the people involved in Gothcore, Electronic Diseases, Gothtronic, Gates of Elyzium, Amphiskios, Dark Sparkle, Rockz Gothic Night, Downward Spiral, Black Catalogue, Gothic Erotic, 80's & More, Dark Heaven, Danse Macabre, Terra Gotha, Disco Avalonia, Nouveau Noir, Freitag/Samstag, New Darkness Recordings, Unknown Pleasure & Bunkertor joined forces to create a platform on dark music for the Netherlands. This platform is named: GOTHTRONIC and will focus on dark music in general. This e-zine will be located at http://www.gothtronic.com and cover cd reviews, interviews, live reports, articles, party section, dj profiles, booking agency, concerts & festivals, forum, clothing, art, movies, poetry etc etc. Gothtronic life-style e-zine will kick off around march/april 2004, so check back regularly and bookmark this url already! In the meanwhile have a look at our planned concerts @ http://www.gothtronic.com Gothtronic Friends are: Terra Gotha Electronic Diseases Kagan Cybercase Nouveau Noir ~Gothtronic, from the scene, for the scene~ |
|
quote: Cyberia, daar ging ik ook vaak heen, is wel leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Teknoir, waarom loop je zo te spammen met je feestje? Je hebt nu in twee topics precies hetzelfde bericht geplaatst, als een soort advertentie. Je mag van mij best je feestje promoten, maar zeg dan aub ook even iets wat aan het topic bijdraagt... |
|
Zijn de compilaties Dressed in Black eigenlijk gekend in Nederland? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik zou bijna zeggen dat we een minimeeting houden volgend Cyberia... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Vandaag nieuwe Dargaard binne gekregen van displeased. Klinkt weer erg lekker, iets lichter dan de voorganger. |
|
Ja die is wel ok hé |
|
quote: Ik ben er waarschijnlijk ook! En ga ook naar Laibach en Suicide Commando in de Effenaar! |
|
quote:In Cyberia spelen ze Laibach vaak. Altijd gaaf als ze Tanz Mit Laibach draaien! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Welke Cyberia? Als 't in Utrecht (de Ekko) is kom ik ook wel weer. De laatste tijd is 't ZO enorm achteruit gegaan niet normaal. Afgelopen maand naar hun 9 jarige anniversary (ofzo) geweest. 7,50 betaald terwijl we na een uurtje weer naar huis gingen omdat er geen ruk aan was. 't Leek (qua mensen) wel op de IT ofzow, met een zo'n kort mogelijk rokje ff een buiging maken op het PODIUM. Maargoed, sletten heb je overal. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Wat is er mis met buiging-makende0-wijven met extreem korte rokjes ? Dat bedoel ik ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:ik ben er pas 2 keer geweest en het is voor een cyberfeest-n00b heel goed te doen . Ben er wel de laatste 2 keer niet geweest jegens kleine cash-flew Hopelijk ga ik volgende keer weer. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
The Sisters Of Mercy, beste band!! zie dat het al op 1e pag. staat, maar het mag best wel wat vaker gezegt worden, veel bands coveren laatste tijd veel van The Sisters http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
quote: Ik vind The Sisters of Mercy ook heel leuk maar de cover van In Extremo (This Corrosion) vind ik best wel geslaagd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Das waar, en van Paradise Lost-Walk Away vind ik ook een goeie maar Cradle moesten met hun tengels van No time to cry afblijven http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
quote:Ja, en de Temple of Love van Crematory is alleen live leuk De album-versie vind ik wat minder boeiend. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |