|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
mijn dansmuziek signature |
|
Waterflame - Radioactive Die is goed! Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group! |
|
|
|
Weinig muziek die hier aan kan toppen |
|
|
|
Zit fijn spul tussen. mental |
|
YES geen gabber toch? signature |
|
signature |
|
signature |
|
Speciaal voor gemene lepel en AG, deze is echt goed: |
|
valt onder EBM volgens mij |
|
Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
zaterdag nog iemand naar Storm? 23:00 – 23:45 Bart Hard 23:45 – 00:30 VLRK 00:30 – 01:30 Demanufacturer -& DavidK- 01:30 – 02:20 Iszoloscope (LIVE) 02:20 – 03:40 Mindustries 03:40 – 05:00 Joost G. vs Stefan ZMK 05:00 – 05:30 Bart Hard De avond zal geopend worden met een experimentele noisy ambient set van Bart Hard, waarna VLRK verder gaat met industrial en industrial Techno. Demanufacturer zal vervolgens langzaam het tempo opschroeven, waarbij organisator DavidK nog een kwartiertje -de timetable zat erg vol..- meedoet. De canadese liveact Iszoloscope neemt het hierna over met een meeslepende en dansbare industrial noise set. In een lekker lange set zullen de heren van Mindustries vervolgens hun duistere hardcore sound neerzetten. De undergroundhelden Joost G en Stefan ZMK zullen deze sound nog verdiepen en verzwaren in de opvolgende set. Bart Hard zal afsluiten. Wederom met een experimentele set, maar wel een harde.. [Dit bericht is gewijzigd door barthard47 op 06-10-2011 22:47] |
|
Iszoloscope i slekker signature |
|
Nogal gladjes, maar godsenokke wat zit het goed in elkaar. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Onlangs opnieuw op vinyl verschenen: releases van: - Throbbing Gristle - Esplendor Geométrico aanraders! |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Godsamme, alsof ik in de Korsakoff sta... |
|
quote: * oneindig!!! Ook: VNV zuigt kont live Black seeds of bunny! |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou, in de Korsakoff ziet het er volgens mij toch anders uit. |
|
quote:Ik ben er weleens geweest volgens mij, maar weet er niet zo veel meer van. Heb ik wel vaker als ik in de stad met de A ben geweest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Voor mij een jaar of 3 a 4 geleden. Nadeel is dat het in A'dam zit. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |