|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Cybernetik fuckheadz en Venetian Snares. Keiharde Industrial/breakcore. |
|
Ik luister de laatste dagen erg veel naar (oude)Christian Death-als je van getormenteerde,maar agressieve muziek houdt,moet je dat beslist eens draaien en Rozz Williams had beslist één van de beste stemmen in zijn genre... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Whoohoo! ikke! Bands als - Terminal Choice - VNV Nation - London after Midnight - Wolfsheim - The Cure - Das Ich - Girls under glass etc. etc. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Kan je een pietsje meer beschrijving erbij geven? Ik ben nogal kieskeurig . |
|
dat vnv nation dat luisteren ook al die wanne-be goths Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Is het iemand trouwens wel es opgevallen dat sommige melodieuze black metal bands en New Wave muziek vaak qua melodie niet eens zo gek ver van elkaar liggen? 'n maat van me is helemaal gek van new wave en elke keer als ik bij hem thuis wat hoor moet ik dat weer denken... |
|
dat gothic metal vind ik, als je de zang weg laat, ook net power metal qua melodie. Wat stemmen ook al niet met muziek kunnen doen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: de meeste bands die "gothic-metal" worden genoemd zijn ook niks anders dan power metal met vrouwelijke vocalen, bijv. nightwish. |
|
quote: Dat zeg ik; GAMMA Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ulver en iets met Blood [blood throne?] schijnt popi te zijn op Goot-feesten. |
|
quote: Gelukkig bestaan ze al wat langer dan het fenomeen wanne be gothics Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: En wat wilde je daar precies mee zeggen? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Is er dan niemand die me wat bands kan beschrijven |
|
Argh! ik vergat Front 242 en Elend Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:niet, maar ik weet dat het al een poos bestaat maar door het grote opkomende wannebe publiek er ineens 10x zoveel mensen bij hun optredens staan en hun cd's kopen. je zou beter moeten weten wie het zegt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gothic vind ik relaxed om naar te luisteren, veel meer ontspannend dan metal. Bands als L'Ame Immortelle Fleshfield Suicide Commdado Hocico Dargaard Die Verbannten Kinder Eva's In The Nursery Swithcblade Symphony VNV Nation Wolfsheim zijn lekker relaxed om naar te luisteren. |
|
quote: Wat wil je weten , horen dan ? |
|
quote:Ah! Nou gewoon, ff wat algemene pointers naar stijl die ze spelen enzo, zodat ik zo'n beetje kan bepalen waar ik me ver van moet houden en wat ik uit kan checken. Da's toch niet zo moeilijk? 'Deze maken elektro-achtige wave, deze zijn zeer rustig en gelaagd met neo-klassieke shit' of zo, weet ik veel. Aan een lijstje met namen heb ik niet zo veel, want, zoals ik al zei, ben vrij kieskeurig en op zoek naar bands in de hoek van het debuut van Dead Can Dance, MonumentuM, 'Elizium' van Fields of the Nephilim en 'The Great Annihilator' van The Swans! |
|
quote:dat nummer sparrows in the night in gales(?) vind ik een geweldig nummer alleen wat langdraderig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik vind "daar luisteren ook al die wannebe-goths naar" nog steeds een zinloze opmerking die niet bijdraagt aan de discussie. Open anders even een topic "uit hier wat voor vreselijke hekel je hebt aan wannebe-goths", want dat zou denk ik de enige plaats zijn waar zo'n opmerking iets bijdraagt. quote: Het maakt me niet zoveel uit wie het zegt... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:er was geen discussie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ah ok, nu snap ik je vraag wat beter. Helaas zijn de bands die ik opnoemde wat meer richting de electro, ik denk dat Madeline Usher en S_S wat meer van die Wave achtige dingen kennen. Maar als je lekkere agressieve en donkere indsutrial body music (zware harde bas, vocalen zwaar vervormd) wilt horen moet je Suicide Commando en Hocico eens proberen |
|
quote: the sparows and the nightingales [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 06-08-2002 22:04] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Dwaallicht, als je het debuut van Dead Can Dance goed vindt, neem ik aan dat je de iets nieuwere cd's van hun ook wel hebt beluisterd? Ik vind namelijk persoonlijk dat alle DCD cd's dezelfde genialiteit bevatten en kan het me dus moeilijk voorstellen dat je alleen het debuut goed vind? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |