|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand hoe het met DOA zit? Komt er een DOA 2002? Ik ben benieuwd |
|
Pff er zal vast wel weer iets van varkensgonorroe komen waardoor het dit jaar weer niet doorgaat. |
|
LOL! MKZ was gewoon een complot tegen Dynamo Dit keer zullen ze wel weer een nieuwe soort ziekte bedenken.. anyway, ik zou 't niet weten, misschien kijken op www.dynamo.nl MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
He he ... Anthrax als headliner [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 01-11-2001 13:38] |
|
MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
en 1x raden wat ze dan van het podium af gooien |
|
EEEhm, een basket full of puppies? Ignorance is bliss |
|
En hoe komen we er? Toch niet met het vliegtuig zeker? |
|
Nix Dynamo... ZMFest!!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
kvonnet dit jaar wel erg weinig death, gothic en blackmetal hebben eigelijk... Je moeder. |
|
Ik had iets gehoord over DOA 2002 in Weert... That would be nice, mooi dicht bij huis! |
|
Mocht het wel doorgaan, dan hoop ik wel dat het weer in Lichtenvoorde gehouden word. Lekker dichtbij. the only pleasure is pain |
|
Jaa! En dan weer met Opeth en CoF |
|
quote: Jaaaa!!! the only pleasure is pain |
|
Pantera My Dying Bride |
|
op dynamo zien ze mij echt niet meer. ik hou niet van dat massale gedoe! een festival mag best van mij maar dan toch wel iets kleinschaliger. dynamo is gewoon het zoveelste massagebeuren geworden. in het beginhad het nog iets speciaals. alleen getalenteerde bands die mogenlijk zouden gaan doorbreken traden op en de entree was eerst niks en daarna een piek. nu is het gewoon een ultracommerciele bedoeling. |
|
quote: grrrrrr Nightwish is ook gewoon metal [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 01-11-2001 22:05] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: [off-topic!]NIET! Het is een kruising tussen Europe en de Fabeltjeskrant![/off-topic] Maar ja helaas kwamen dat soort bands steeds meer op dynamo plus al die skate-kut-bands, BAH!!! De nederlandse underground gaat vrij goed, maar zodra je ook maar voor iets groter gaat houdt het helemaal op tegenwoordig, jammer hoor. |
|
Wedden dat Bin Laden dit jaar een vliegtuig op het Dynamo terrein donderd. En mensen, doe alsjeblieft niet zo intollerant tegenover "andere" soorten metal. Laat dat intollerante gezeur nu maar aan niet-metals over. Die hebben het allemaal toch over dat "eentonige geschreeuw". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
... laten we geen flamewar beginnen, maareuh Nightwish moet toch echt wel op DOA2002 komen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Als het niet gelijktijdig is met een ECHT GOEDE band ga ik zelfs wel kijken dan... |
|
ach ik vind de hele sfeer op dynamo echt wel gaaf. Plus dat er altijd wel een aantal goede bands staan en ik altijd weer iets ontdek dat ik nog niet kende. De lineup van vorig jaar was niet eens zo heel erg slecht. het jaar daarvoor wel maar dat ene dagje telt voor mij niet als Dynamo. Hoewel ik wel graag Iron Maiden had gezien |
|
quote: Wacken.. ja, eerlijk gezegt moet ik toegeven dat het programma dit jaar erg tegenviel (in vergelijking met vorig jaar) ,, maar het was wel superrelaxt, wij zaten namelijk met 9 man en een partytent al vanaf maandag op de camping.. teminste een volle week metal en ouwehoeren.. veel mensen en veel bier en veel metal.. op den duur gingen we eten in Itzehoe (stad in de buurt) en toen gingen ze Slayer draaien voor ons (in een Grieks restaurantje!) .. Wacken Rulez.. Dynamo rulez too, maar dan moet het wel doorgaan met goede bands en geen nu shit |
|
^ Jezus wat een zoektocht! Maar we weten nu allemaal dat het komt, wat er komt, we weten alleen nog niet wie er komt. -Slechtheid [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 02-07-2002 17:14] |
|
-Slechtheid -DimmuChild + body_of_evidence |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Volgende pagina |