![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Je zag z'n gezicht helemaal niet, hing haar en een mic voor en hij stond altijd nogal naar beneden gebogen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
The Human Mop, noemden we 'm altijd. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." ![]() |
|
![]() Goede benaming, ja! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ik heb wel zin in een nieuw album. Suck my piss ![]() |
|
Dat mag van mij ook wel weer een keer ja, altijd fijn. Eén van de bands waarvan je de cd's blindelings kan aanschaffen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
dat doe ik meestal ook ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Laat maar komen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hell yeah ![]() ![]() |
|
quote: +1; altijd goed ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ik heb alle albums van ze en ik vind het een gave band klinkt egt super en ik vind het album eaten wel goed en Bloodthirst Ofc ![]() ![]() |
|
Erik Rutan op de productie icm een precies album? ![]() Ik ben nou niet helemaal kapot van de productiecapaciteiten van dit heerschap (lees: laatste album hate eternal), de gitaren waren niet bepaald mooi in de mix. Andere meningen? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Rutan is altijd wel goed vol en hard, transparantheid vind ik soms nog wel eens iets minder. Maar zeker niet slecht. ![]() |
|
Ik ben inderdaad benieuwd, de studio/opname ervaring van de heer Rutan samen met de mannen van CC, daar zou in theorie iets moois uit moeten kunnen komen. Is dit trouwens het eerste album waar CC niet voor de Morrissound studio's induikt met Jim Morris? ![]() |
|
Het laatste album Kill van CC is ook opgenomen met Erik Rutan als producer. ![]() |
|
en dat is het eerste album van cabbinal cropse dat me totaal niet kan boeien.. ![]() |
|
ik vond "kill" ook een stap terug (ook al staan er zeker goede nummers op). Ik hoop maar dat de aanstaande cd de kwaliteiten heeft van "The wretched span" want dat vind ik echt een megavettte cd (de bonus DVD is , integenstelling tot veel andere bands, ook echt de moeite waard). ![]() |
|
quote: Ik vind zijn werk op Kill geweldig. Heerlijk log, duidelijk en niet gelikt. Ben erg benieuwd naar de opvolger. ![]() |
|
Idem, ik vond Kill net een enorme vooruitgang tegenover bijvoorbeeld The Wretched Spawn. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
@bovenstaande dingen Fury And Flames zou dezelfde productie gehad moet hebben als Kill. Die laatste Hate Eternal vind ik niet bijzonder klinken, met name de drums komen totaal niet uit de verf als je het mij vraagt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ik vind The Wretched Spawn betere nummere hebben dan Kill, maar die laatste heeft dan weer een betere productie. ![]() |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Kill heeft toch wel erg ruige nummers d'r op. Barbaric Bludgeonings anyone? ![]() |
|
Ik vind dat er op The Wretched Spawn toch aardig wat fillers staan, terwijl Kill imo geen enkel matig of slecht nummer bevat. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
kill was echt een zouteloos album. alleen de naam al... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |