![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Tweede nummer is wel lekker lomp, maar dat eerste beviel me toch stukken beter ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Heb die plaat helemaal beluisterd, wát een lomp ding zeg. ![]() ![]() |
|
Nu ook alvast te bestellen met een "Torture Action Figure", wel geinig, maar ik ga er niet die 28 euro (geschat bedrag) extra voor neerleggen. http://www.indiemerch.com/metalbladerecords/item/13535 Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
53.99 bij Play.com Zonder poppetje: 12.99 Duur poppetje ! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
Dat bedoel ik... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Waarom heeft dat poppetje Chris Barnes dreadlocks? CONSPIRACY! ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
wat zou je vragen aan Cannibal Corpse mocht je de kans hebben? signature ![]() |
|
Waarom zijn ze live zo kut? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
bijvoorbeeld signature ![]() |
|
Waarom altijd dezelfde voorspelbare saaie praatjes tussen de nummers door?, live bedoel ik dan, verzin eens wat nieuws! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: WTF!? Dan doel je niet op spel en techniek neem ik aan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: genoteerd signature ![]() |
|
quote: Ja en vraag ook gelijk ff waarom ze als zoutzakken op het podium staan! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
hoe zeg je dat in het Engels? saltbags? signature ![]() |
|
Like statues, dat zal duidelijker zijn denk ik ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
best dat het niet Face2face is... signature ![]() |
|
quote: Ben je bang voor ze dan, je moet zeker Corpsegrinder interviewen? ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
denk het wel ja ![]() signature ![]() |
|
quote: Gewoon kijken of je hem boos kan krijgen, dat zal vast hilarisch worden ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Misschien kunnen jullie eerst ter ontspanning vieze plaatjes van het internet kijken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
check nieuwe rost wel beestig, minder hooks, meer rechtuit. Lekker richting Gallery (love that) minder chaotisch, minder technisch, meer beuken [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-03-2012 21:07] signature ![]() |
|
Gallery of Suicide staat vol memorabele songs, die nieuwe niet... net zoals de twee voorgangers trouwens. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Gallery is idd eeuwig nieuwe heeft niet die impact. maar imo gaat het de goei kant op minder qmskhfgdsfugqsuhyfqsf, meer aaakkkaaalllaaammm. Ze worden ouder denkk ik ga wel es vragen waarom ze zo lang samen kunnen blijven. wellicht omdat ze geen seks hebben (behalve Barnes dan) seks verandert alles [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-03-2012 21:52] signature ![]() |
|
quote: Dat sowieso... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |