|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Bloodthirst vond ik ook memorabel. Met name het nummer The spine splitter met die malende riffs erin, net een drilboor.. http://www.notreble.com/buzz/2013/07/21/alex-webster-to-join-conquering-dystopia-with-jeff-loomis-keith-merrow/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-07-2013 11:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hehe, George heeft me net een leventje gevraagd voor Candy Crush mijn dag weer goed signature |
|
Weer een teleurstellende hoes. Hopelijk is de muziek beter; laatste plaat is de eerste die ik niet in de collectie hoef te hebben. De vier platen daarvoor, muv The Wretched Spawn, zet ik eigenlijk nooit op. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Dat mensen überhaupt aandacht schenken aan deze band. Ooit een tof album, verder niet eens werk dat bij aardig in de buurt komt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Die laatste was verdomde gaaf dus kom maar op met die nieuwe. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Wat Verval zegt. Torture was een heerlijke bikkelharde plaat! Affijn, nieuw nummertje. bub |
|
Ik ben zeer te spreken over de Chris Barnes era, maar met George Fisher is het allemaal hetzelfde. Zijn zang heeft in elk nummer hetzelfde tempo. Leuk voor enkele nummers, maar dit zijn nou al een stuk of 8 platen met hem? De plaat zal wel weer in orde zijn, maar zal bij mij al snel in vergetelheid raken tussen alle andere middelmatige releases. |
|
Erg thrashy, zeg. Nooit fan van die fisher geweest, btw. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben ook geen groot fan van de Corpsefisher (ondanks dat Gallery of Suicide één van de beste CC platen ooit is en Bloodthirsty er ook best mag zijn imo).. maar Chris Barnes hebben ze er precies op tijd uitgegooid; wat is dat een verschrikkelijke flapdrol en z'n stem klinkt tegenwoordig nergens naar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja maar vroeger. Ik luister eigenlijk alleen nog maar butchered at birth zo af en toe. Heb ze vaak keer gezien in de baroeg, eerste helft jaren 90. Die zondagmiddagconcerten. Hele band in joggingbroekken, chris met z'n strot en mic bijna op de grond. Erg bruut en erg goed. Mooie herinneringen. edit. Opa geneuzel. Sorry. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 01-07-2014 23:01] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind Chris Barnes uitermate slaapverwekkend. Maar het past perfect op Butchered At Birth. Fisher vind ik zowel live als op plaat 50x beter. Maar als hij op BaB had gezongen, dan was die plaat imo compleet zijn charme kwijt.... Wat betreft Cannibal Corpse zelf : Na het vertrek van Jack Owen vind ik de muziek een stuk eentoniger geworden. De swing is er compleet uit. Zijn riffs en nummers waren voor mij altijd de welkome afwisseling op de platen. lampje |
|
quote:False to death metal. |
|
En to strakke broeken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Ja, die gast heerst. Ik had eerder ook al andere covers van hem gezien, te gek. lampje |
|
Deze blijft ook leuk! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het album dat de 16e uitkomt staat ook al in z'n geheel op youtube: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-09-2014 22:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zo jaren '90. Typische band die zichzelf blijft recycleren tvv de major en de fans slikken het maar. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ow, het hele album mooi. Er is ook een deluxe edition, voor de echte fijnproevers. [Dit bericht is gewijzigd door caron op 15-09-2014 7:09] En nu gaan we vegen |
|
quote: quote: |
|
De hypocrisie spat er vanaf! Zometeen maar eens luisteren, ik ben benieuwd. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Major labels kunnnen mijn batsen lekken. Deluxe edition, is 't deathmetal of Kinder Surprise. En nu gaan we vegen |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Weinig boeiends maar wel erg lekker. Ik kan er zeker van genieten. Vooral van het nummer 'Kill Or Become' smaakt |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |