![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Op graspop waren ze weer geweldig. ![]() A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. ![]() |
|
Ubersaai ![]() |
|
Valt toch wel mee? A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. ![]() |
|
Heb wat albums thuis en paar keer live gezien. Te saai. ![]() |
|
The Bleeding is gaaf. Heerlijke, obscure grafsfeer. En toen hield't ook wel op. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik vind Kill dan nog het gaafst, ook omdat Make Them Suffer zowat het eerste death metalnummer was dat ik goed vond. ![]() |
|
Tomb of the mutilated voor mij. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ja, wil ze ook graag eens live zien. Op Graspop stonden ze tegelijk geprogrammeerd met Walls of Jericho ![]() ![]() |
|
ik ga even untrue doen, Gallery of Suicide vr mij, zalige nummers Blood Drenched Execution, zeker vanaf 1.15 als ze zo een instrumentale seksuele climx nabootsen... schitterend zo, ben weer weg signature ![]() |
|
quote: Idem. Kill is idd zeer gaaf, maar Bloodthirst en The Wretched Spawn zijn voor mij nog een tikkeltje beter. Evisceration Plague vind ik dan weer wat saai en met de eerste albums kan ik niet zoooo veel. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Op album vind ik er niets aan maar live vind ik ze geweldig. ![]() |
|
Gallery of suicide is hier het favoriete album. Andere albums zijn zeker ook wel ok, maar dit album heeft alles voor me, sterke songs, gave sound, goeie productie, en iki vind die hoes onwijs mooi. ![]() |
|
the bleeding ! maar gos is zeker niet verkeerd en mijn eerste kennismaking, man wat was ik fan van deze band Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Evisceration Plague vond ik juist wel spannend: A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. ![]() |
|
quote: Dit is de eerste keer dat ik je op iets zinnigs betrap, hier. Je doet het zelfs twee keer in één reply: De eerste was over Blood Drenched Execution, inderdaad een van CC's beste tracks op één van CC's beste albums. De tweede is dat je weggaat. Ja hoor... ![]() |
|
Bart mag alleen nog maar zinnig praten he ![]() ![]() |
|
nu jij nog. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Zegt meneer die van mosterd houdt. ![]() |
|
en dat zonder dt fout ![]() signature ![]() |
|
Ik ben waarschijnlijk zo ongeveer de enige die alleen nog butchered at birth luisterd en het liefste chris barnes op strot hoort? Ah, vroegah op de zondagmiddag CC in de baroeg. Super relaxed! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
nee hoor, ik ook! CC zonder C.B. is als een binnentent met schimmel! B.A.B. en T.O.T.M. zijn dikke ![]() ![]() |
|
Kijk! ![]() Ik heb totm ook, maar alleen op lp en die zet ik nu eenmaal niet zo snel op. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-08-2010 19:57] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
op LP? ![]() ![]() |
|
quote: BaB en TotM zijn de beste twee platen ja. ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |