![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Is deze al gepost? Nja, blijft super! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Idd leuk maar echt heeeeeeel erg oud ![]() ![]() |
|
Leuk vondst, die kende ik nog niet, bedankt! ![]() |
|
bijna net zo goed als pestilence Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Treffende vergelijking Rein ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
ja ik kan zo bij de aardschok. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
applicatie nodig? aanbevelingsbrief? signature ![]() |
|
![]() |
|
quote: Hopelijk staat er meer van dat op. Het vorige album "Kill" vond ik eigelijk maar niets. ![]() |
|
Ik vond Kill uitstekend, maar een relatief 'rustig' nummer als dit mocht er wel op staan. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nieuwe nummer is erg gaaf! The trend is dead. ![]() |
|
Is die DVD Centuries of Torment wat? Is dat hetzelfde materiaal als die box "15 year Killing Spree"? Ik wil niet gaan dubbelkopen. ![]() |
|
15 Years blabla ken ik niet, Centuries staat daarentegen vol met leuke, vlotte interviews en tof beeldmateriaal. Kost geen hol, en je krijgt een hoop. ![]() |
|
quote: Deze had ik al: http://en.wikipedia.org/wiki/15_Year_Killing_Spree ![]() |
|
Ik vind die solo's wel gaaf, verder doet het me niet zoveel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mwoah ik vind het wel erg vet en ben wel liefhebber van het werk van Alex Webster. (De Blotted Science cd waar hij op meespeelt is trouwens een aanrader!) Ook vind ik het gaaf dat deze band zich nooit heeft laten verleiden tot blastbeats, maar altijd mid-tot-uptempo is blijven spelen. ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Absoluut. Al zie ik dat meer als de verdienste van Ron Jarzombek waar Webster een geweldige bijdrage aan heeft geleverd ![]() ![]() |
|
![]() goeie vent die webster ![]() |
|
En de nieuwe cd is gelekt dames en heren. Klinkt lekker. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
George Fisher en de -game-media: http://www.elecplay.com/episode/view/season/19/episode/114/segment/2/start/172# The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Vrolijke clip: Deze is misschien nog blijer: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Die laatste ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |